2021-03-03, 15:12
Medlem
Om dom ska tävla som par resten av veckan så lär ju Tess och Luis garanterat sitta löst på måndag. Tråkigt då Tess, Simon och Steph är 3 av favoriterna i årets BB.
2021-03-03, 15:13
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag tror inte stackars Adrian har något att säga till om. Det är mössan som styr hans kropp och tankar. Vill mössan ha henne är det bara för Adrian att lyda.

MVH/Gnomegirl.
Dör Dagens bästa!
Medlem
tess: jag tror inte vi är i botten hoppas inte iallfall hon skulle bara veta
Medlem
Lissabonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Tredje bästa tid ändå, på ett sätt trodde jag inte det men som jag skrev för ett gäng sidor sedan trodde jag att de skulle komplettera varandra! Tror de kommer ha bättre connection framöver nu

Jag håller med, jag tycker de är den absolut bästa matchningen tillsammans.
De båda är väldigt ärliga och säger vad de tycker.
Båda är roliga samt underhållande att titta på. När man tittar på liven, framäst DC så får de absolut mest kameratid.
Är nog inte vara vi på FB som gillar matchningen.
Jag skulle tro att de kommer nån rigg snart och både Simon och Nardos vinner någon slags immunitet, då jag tror dem 2 är populärast bland tittarna.
Senast redigerad av Lissabonfire 2021-03-03 kl. 15:16.
2021-03-03, 15:14
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag tror inte stackars Adrian har något att säga till om. Det är mössan som styr hans kropp och tankar. Vill mössan ha henne är det bara för Adrian att lyda.

MVH/Gnomegirl.

Hahaha det bästa jag läst i den här tråden! Fan så trött jag är på mössan! UUUUUUUUT!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Om dom ska tävla som par resten av veckan så lär ju Tess och Luis garanterat sitta löst på måndag. Tråkigt då Tess, Simon och Steph är 3 av favoriterna i årets BB.

beror ju helt på vilken tävling som kommer
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
AD och Ystad. Landslide. Det var nästan orättvist.
AD kanske kommer igång nu.
Såg tiden nu när man kom tebax verkar ut som AD & Ystad gick på KO direkt.....
2021-03-03, 15:16
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Såg tiden nu när man kom tebax verkar ut som AD & Ystad gick på KO direkt.....

De var som USA Dream Team i basket när Magic var med .
De krossade. Det var nästan löjligt ett tag.
2021-03-03, 15:16
Medlem
Uhhh.. när paren fått sina egenskaper (det som röstats om) så kommer det bli OLIDLIGT att behöva bevittna hur alla förmodligen kommer börja spela över, det blir ju en omröstning senare om vilket par som förändrats mest. Tror ni de får reda på att det ska röstas om vilka som lyckas bäst? Tror ni paret som vinner får någon fördel eller immunitet?
2021-03-03, 15:17
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Då hoppas jag Tess åker.
2021-03-03, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Uhhh.. när paren fått sina egenskaper (det som röstats om) så kommer det bli OLIDLIGT att behöva bevittna hur alla förmodligen kommer börja spela över, det blir ju en omröstning senare om vilket par som förändrats mest. Tror ni de får reda på att det ska röstas om vilka som lyckas bäst? Tror ni paret som vinner får någon fördel eller immunitet?

Fan känner mig så jävla sen på pucken idag, vad är detta för omröstning?
2021-03-03, 15:19
Medlem
Ridnes avatar
Ut med Joel och Mössan och in med skogshuggaren Steph eftersöker!
En 30+ snickare, +190 cm, skäggig karlakarl med humor och go som kan ta tjejerna med storm därinne. Det här går ju inte. Mössan är så trist att klockorna stannar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in