2021-03-03, 15:08
Medlem
Älskar hur fin, lugn och tålamodig ADHD-Simon har visat sig vara med Nardos.
Om de hamnar löst på måndag så hoppas jag att BB inte klipper bort det och vinklar till Nardos fördel som de brukar...
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Någon som testade att cheesa det med att använda t-shirten som en pung för bollarna och tejpa?
Det stod uttryckligen i reglerna att man inte fick lägga bollar i tröjan eller i fickor osv.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men det är väl ett par som sitter säkert efter detta, de med bäst tid. Och det är Emelie & Adrian.

Aha de hade bäst tid? Ja då finns det hopp om att Joel fortfarande sitter på Måndag då
Synd att mössan klarade sig. Han får gärna åka hem med sin mössa och putläppar omgående.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Hahahah Luis jävla legeeend

Jo, han är en riktig legend, surgubbe. 2017 anmälde han "Pippi Långstrump" böcker som rasistiska!! Han ska bort så fort som möjligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2021-03-03, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tegnell.A
Tror att Adrian bara accepterar läget nu när han inte kan komma bort från henne, kan inte se att han skulle vilja något mer med en människa som är så otroligt negativ och gnällig.

Exakt så. Han vill vara omtyckt av så långa som möjligt men när/om han kommer in i gänget mer kommer han, liksom alla andra normalt funtade människor, vilja vara så långt kort som möjligt från emelies negativa energi
Medlem
Lobbaaans avatar
Fint litet moment där
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Haha håller med, riktigt dumt.

Räknas tiden från de att dem börjar tejpa bollarna eller dem entrar hinderbanan?

Haha det gick lugnt och fint allafall:P börjar på kommando från big brother. "Tävlingen börjar om 3,2,1"
2021-03-03, 15:10
Medlem
maddo135s avatar
Tredje bästa tid ändå, på ett sätt trodde jag inte det men som jag skrev för ett gäng sidor sedan trodde jag att de skulle komplettera varandra! Tror de kommer ha bättre connection framöver nu
Medlem
Ridnes avatar
Simon och Nardos var gulliga ihop iallafall. Det finns hopp om att de bondar genom detta :P Simon har ett tålamod som en ängel verkligen.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tegnell.A
Tror att Adrian bara accepterar läget nu när han inte kan komma bort från henne, kan inte se att han skulle vilja något mer med en människa som är så otroligt negativ och gnällig.

Jag tror inte stackars Adrian har något att säga till om. Det är mössan som styr hans kropp och tankar. Vill mössan ha henne är det bara för Adrian att lyda.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-03, 15:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaStyckare
Exakt så. Han vill vara omtyckt av så långa som möjligt men när/om han kommer in i gänget mer kommer han, liksom alla andra normalt funtade människor, vilja vara så långt kort som möjligt från emelies negativa energi

AD och Ystad. Landslide. Det var nästan orättvist.
AD kanske kommer igång nu.
2021-03-03, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag tror inte stackars Adrian har något att säga till om. Det är mössan som styr hans kropp och tankar. Vill mössan ha henne är det bara för Adrian att lyda.

MVH/Gnomegirl.

Hahah tänker på serien Westworld säsong tre när du beskrev det så, det är en ganska bra teori!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in