2021-03-02, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Hon är sååååå sur just nu.

Aa skoja int, hon ältar samma sak om och om igen. Hon är så jävla kränkt!
2021-03-02, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag följer det. Helt bisarrt. Nu har jag skickat en anmälan om trakasserier och mobbing.
Det är dessa dom som skitar ner Simons instagram.

Mobbning mot Simon?
2021-03-02, 22:34
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
När mystrion kom ut från Annexet gick Judith till andra sovrummet och sa till Tess, Pedram, Loui och Kattis att vi hade röstat fram just de tre till myskvällen för att se ett triangeldrama. För att vi har sett att hon och Emelie har myst innan Adrian kom in.

Trist att vi inte röstade fram dig Judith, utan Emelie och Adrian.
Så stod det ju inte i brevet som lästes upp. Undrar om någon av de reagerar på att hon skarvar rejält
2021-03-02, 22:36
Medlem
Citat:
Jag följer det. Helt bisarrt. Nu har jag skickat en anmälan om trakasserier och mobbing.
Det är dessa dom som skitar ner Simons instagram.

Vad skrivs? Vill inte följa haha
2021-03-02, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Grym och grym, tror han redan har trampat i klaveret genom sina kommentarer. Han hade behövt behandla henne med silkesvantar med tanke på hur mycket skit han fick sist.

Hon är givetvis svinjobbig, men det tvivlar jag på att bb-publiken tar i beaktande eftersom dom allra flesta är fullständigt hjärndöda.

Han har ju hanterat henne med silkesvantar tills de fick hjälmen! Och sedan har han bitit sig i tungan heela tiden! Herrejävlar vad han har gjort allt för att inte hamna i dispyt
2021-03-02, 22:37
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Du har faktiskt helt rätt Putte. Jag har inte tänkt i dom banorna men det stämmer. Nu blir det lite intressantare. Skall hålla ett öga på honom och se hur han hanterar Steph. Bra span där. Jag ser även fram till Katti och Peddo när sågverket öppnar snart
Hehe rutinen serru för svartsjukan han bär på just nu Simon tär på han tydligt Grodan, Han försöker bära god min hela tiden men han har svårt att göra det gissningsvis så lär ventilen pysa och sedan är det full öppning....

Men det kan ta sin tid innan det smäller men det kommer göra med garanti Grodan, För varje gång han ser Steffy fastkedjad med partnern så växer svartsjukan kan bli trevligt framöver med andra ord!
2021-03-02, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Han har ju hanterat henne med silkesvantar tills de fick hjälmen! Och sedan har han bitit sig i tungan heela tiden! Herrejävlar vad han har gjort allt för att inte hamna i dispyt

Men han höll inte ut hela vägen... Trist såklart, men det räcker inte.
2021-03-02, 22:39
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Vad skrivs? Vill inte följa haha

Ska fixa printscreens o lägga upp från den sista timmen.. ge mig 2 sec
2021-03-02, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Håller med. Hennes konto är så bisarr att jag ibland undrar om hon själv tror på sina lögner.

Tror hon gör det. Hon och exspoil eller vad det heter är ortenbrudar som försöker leka kvinnokämpar men trycker sedan ned kvinnor ändå för de inte skyddar kvinnor. Dubbelmoral much? 🙄🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Steph och Simon hade ju sitt samtal om sin relation, som Simon ville reda ut lite idag – men fick inte chansen innan parveckan slog till. Dessutom sitter Simon med tandvärk. Tror att han mår piss över mycket annat idag, sen kom parveckan och hjälmen som två till spikar i kistan.

Närå, jag fattar. Simon är min favvo. Hoppas han fortsätter på den linjen och att det i slutändan kan bli något med Steph. De plågar honom ordentligt nu.
Medlem
burialhexs avatar
Bb's insta spammas sönder av fejk?-konton som skriver att alla i huset mobbar och fryser ut nardos.
Satte på och alla applåderade nardos. Vad har jag missat?
Medlem
Fan nu fick jag den där melodin Go go go jävla gubbeee på hjärnan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in