2021-03-02, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Simon: Jag passar väl bättre ihop med Stephanie.

Nardos: Hygienmässigt eller???

Skrattade
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Nardos påstår att Simon är såååå elak mot henne, men hon lägger också fula kommentarer.

Simon säger att han och Steph går bättre ihop för dom är mer lika varandra.
Nardos: Vadå? Hygienmässigt eller? (och vi alla vet att hon tycker Simon är äcklig)

+ att Nardos vägrade äta chokladen som Simon rörde.
Medlem
destroyer93s avatar
Tycker att Nardos har förbättrat sig lite senaste tiden. Inte lika bitchig attityd och fler positiva kommentarer. Hon har absolut växt lite. MEN, hon måste fortfarande lära sig att lyssna på hur hon själv låter mot andra, att hon inte är så snäll och omtänksam som hon själv tror.

Sen har Simon absolut sina brister också. Han kan vara klumpig och lite väl ofiltrerad ibland. Men jag förstår fullt ut att han inte orkar med henne för de är så olika på alla plan, speciellt när man sitter ihop på det här sättet. Han är dock fortfarande den som jag håller högst just nu.
Medlem
BeppoYapps avatar
Nachos är så jäkla kaxig mot Simon och han sitter ändå lungt i båten.. Respekt för Simon!
2021-03-02, 22:22
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hur ska vi göra för att få ner det?

Nu är ju Nardos bara jävligt löjlig!

ALLLLLLA MÅSTE anmäla hennes konto.. annars kommer garanterat Tess eller Nardos vinna..

DEN makten har tyvärr det hemska kontot.
2021-03-02, 22:22
Medlem
Är det någon som följer den där bbpolisen på instagram? Vad lägger personen upp? Privat konto.
2021-03-02, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Tycker att Nardos har förbättrat sig lite senaste tiden. Inte lika bitchig attityd och fler positiva kommentarer. Hon har absolut växt lite. MEN, hon måste fortfarande lära sig att lyssna på hur hon själv låter mot andra, att hon inte är så snäll och omtänksam som hon själv tror.

Sen har Simon absolut sina brister också. Han kan vara klumpig och lite väl ofiltrerad ibland. Men jag förstår fullt ut att han inte orkar med henne för de är så olika på alla plan, speciellt när man sitter ihop på det här sättet. Han är dock fortfarande den som jag håller högst just nu.

Spot on!
2021-03-02, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hur ska vi göra för att få ner det?

Nu är ju Nardos bara jävligt löjlig!

Instagram kan välja att plocka ner kontot om det fått många anmälningar alltså Desto fler som anmäler desto större chans att det plockas ner! Fan va gött de hade vart blir vansinnig på skiten!
2021-03-02, 22:24
Medlem
missismisters avatar
ALLTSÅ SE LIVEN.. Nardos är ju helt SJUK
2021-03-02, 22:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Handlar mer om att Big Brother vill spräcka upp Steffy & Simon gosande på nätterna inget annat, Så enda Simon är kallas SVARTSJUK just nu ingen koll på vad gör Steffy eller ngt utelämnad typ!

Du vet Grodan dem vet hur man ska reta upp Simon just nu samt att Nardos vet det så frågan är hur länge till pallar han pallar se Steffy med en annan, Mycket intressanta faktorer på tapeten inför natten serru kan bli drama då Simon kan tilta av

Du har faktiskt helt rätt Putte. Jag har inte tänkt i dom banorna men det stämmer. Nu blir det lite intressantare. Skall hålla ett öga på honom och se hur han hanterar Steph. Bra span där. Jag ser även fram till Katti och Peddo när sågverket öppnar snart
2021-03-02, 22:25
Medlem
Anonym396s avatar
Hatar att alla pratar med Nardos som ett barn. Dags för folket där inne att säga vad de tycker om henne. Hon måste lära sig lyssna på folk som just nu när Simon är lugn och ärlig med sina känslor.
2021-03-02, 22:25
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeppoYapp
Nachos är så jäkla kaxig mot Simon och han sitter ändå lungt i båten.. Respekt för Simon!

Nardos behöver få eN REJÄL dos självinsikt..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in