Nardos påstår att Simon är såååå elak mot henne, men hon lägger också fula kommentarer.
Simon säger att han och Steph går bättre ihop för dom är mer lika varandra.
Nardos: Vadå? Hygienmässigt eller? (och vi alla vet att hon tycker Simon är äcklig)
+ att Nardos vägrade äta chokladen som Simon rörde.
Tycker att Nardos har förbättrat sig lite senaste tiden. Inte lika bitchig attityd och fler positiva kommentarer. Hon har absolut växt lite. MEN, hon måste fortfarande lära sig att lyssna på hur hon själv låter mot andra, att hon inte är så snäll och omtänksam som hon själv tror.
Sen har Simon absolut sina brister också. Han kan vara klumpig och lite väl ofiltrerad ibland. Men jag förstår fullt ut att han inte orkar med henne för de är så olika på alla plan, speciellt när man sitter ihop på det här sättet. Han är dock fortfarande den som jag håller högst just nu.
Tycker att Nardos har förbättrat sig lite senaste tiden. Inte lika bitchig attityd och fler positiva kommentarer. Hon har absolut växt lite. MEN, hon måste fortfarande lära sig att lyssna på hur hon själv låter mot andra, att hon inte är så snäll och omtänksam som hon själv tror.
Sen har Simon absolut sina brister också. Han kan vara klumpig och lite väl ofiltrerad ibland. Men jag förstår fullt ut att han inte orkar med henne för de är så olika på alla plan, speciellt när man sitter ihop på det här sättet. Han är dock fortfarande den som jag håller högst just nu.
Instagram kan välja att plocka ner kontot om det fått många anmälningar alltså Desto fler som anmäler desto större chans att det plockas ner! Fan va gött de hade vart blir vansinnig på skiten!
Handlar mer om att Big Brother vill spräcka upp Steffy & Simon gosande på nätterna inget annat, Så enda Simon är kallas SVARTSJUK just nu ingen koll på vad gör Steffy eller ngt utelämnad typ!
Du vet Grodan dem vet hur man ska reta upp Simon just nu samt att Nardos vet det så frågan är hur länge till pallar han pallar se Steffy med en annan, Mycket intressanta faktorer på tapeten inför natten serru kan bli drama då Simon kan tilta av
Du har faktiskt helt rätt Putte. Jag har inte tänkt i dom banorna men det stämmer. Nu blir det lite intressantare. Skall hålla ett öga på honom och se hur han hanterar Steph. Bra span där. Jag ser även fram till Katti och Peddo när sågverket öppnar snart
Hatar att alla pratar med Nardos som ett barn. Dags för folket där inne att säga vad de tycker om henne. Hon måste lära sig lyssna på folk som just nu när Simon är lugn och ärlig med sina känslor.