Citat:
Ursprungligen postat av
Ringmuskeldoft
Tycker Julia är fett snygg ! Gillar kvinnor med speciellt utseende och som inte ser ut som alla andra. Glest mellan tänderna är riktigt sexigt ! Hon skulle gärna få komma och dominera mig med piskan. Skulle kunna ge henne en åktur på min grova åderpåle så hon får prova på en riktigt karl ! Kvinnor med ryskt påbrå brukar kunna ge männen vad dom tål. Drömmer om att hon dominerar mig hårt och skoningslöst ! Vilken sexig kvinna ! Fantiserar dagligen att hon kommer till mig som en hårdhänt brutal executrix.
Hoppas Julia gillar lite affärer på sidan om och att man träffar henne på krogen eller på en datingsite, oooh lalaaa vad hon skulle få straffa mig med sin vältränade kropp ! Yes mistress ! Please mistress ! Don't hurt me mistress !
Tänk om dom om några år har tjänat fett med deg på byggfirman, då kommer skrattet fastna i halsen på er era snaskiga halvfjollor som gottar er åt andras olycka !
Den timide mannen kanske är en riktigt duktig snickare och kanske är det så att dom är riktigt bra på att göra kunder nöjda med sitt företag oavsett hur de skött sin privatekonomi !
Åååååååååh Julia, du sexiga läckra kvinna !!!! <3
Missfostret klarar inte av att åka buss pga. sin dåliga fysik så att hoppas på nåt rysk neandertalarsex upplevelse är nog för mycket.
Jag gottar mig inte i andras olycka, jag gottar mig i deras dumhet, en dumhet som gör det totalt omöjligt för dom att lyckas med eget företag hur mycket dom än försöker.
Förstår man inte de självklara grunderna så kommer det inte att funka, särskilt inte i ett skatteälskande byråkratiland som Sverige.