2021-03-01, 22:29
Medlem
Skalle-Per13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringmuskeldoft
Tycker Julia är fett snygg ! Gillar kvinnor med speciellt utseende och som inte ser ut som alla andra. Glest mellan tänderna är riktigt sexigt ! Hon skulle gärna få komma och dominera mig med piskan. Skulle kunna ge henne en åktur på min grova åderpåle så hon får prova på en riktigt karl ! Kvinnor med ryskt påbrå brukar kunna ge männen vad dom tål. Drömmer om att hon dominerar mig hårt och skoningslöst ! Vilken sexig kvinna ! Fantiserar dagligen att hon kommer till mig som en hårdhänt brutal executrix.

Hoppas Julia gillar lite affärer på sidan om och att man träffar henne på krogen eller på en datingsite, oooh lalaaa vad hon skulle få straffa mig med sin vältränade kropp ! Yes mistress ! Please mistress ! Don't hurt me mistress !

Tänk om dom om några år har tjänat fett med deg på byggfirman, då kommer skrattet fastna i halsen på er era snaskiga halvfjollor som gottar er åt andras olycka !

Den timide mannen kanske är en riktigt duktig snickare och kanske är det så att dom är riktigt bra på att göra kunder nöjda med sitt företag oavsett hur de skött sin privatekonomi !

Åååååååååh Julia, du sexiga läckra kvinna !!!! <3

Jag betalar en vacker glädjeflicka åt dig bara du slutar säga att Julia är vacker eller sexig!!! Jag kan komma på flera män jag skulle välja framför bilolyckan Julia...
Citera
2021-03-02, 04:47
Bannlyst
Premiär för säsong 29 idag alltså, det märkliga är att det ligger uppe två nya avsnitt på Viaplay redan, har de tabbat sig?

Citat:
Avsnitt 1

Johan - en kärleksfull far till två tjejer som lämnades av sin fru, tillsammans med alla deras lån med dåliga villkor.

Citat:
Avsnitt 2

Fredrick och Ida drömmer om bröllop och barn. Men med Fredricks ohållbara ekonomi är drömmen långt borta.
Citera
2021-03-02, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringmuskeldoft
Tycker Julia är fett snygg ! Gillar kvinnor med speciellt utseende och som inte ser ut som alla andra. Glest mellan tänderna är riktigt sexigt ! Hon skulle gärna få komma och dominera mig med piskan. Skulle kunna ge henne en åktur på min grova åderpåle så hon får prova på en riktigt karl ! Kvinnor med ryskt påbrå brukar kunna ge männen vad dom tål. Drömmer om att hon dominerar mig hårt och skoningslöst ! Vilken sexig kvinna ! Fantiserar dagligen att hon kommer till mig som en hårdhänt brutal executrix.

Hoppas Julia gillar lite affärer på sidan om och att man träffar henne på krogen eller på en datingsite, oooh lalaaa vad hon skulle få straffa mig med sin vältränade kropp ! Yes mistress ! Please mistress ! Don't hurt me mistress !

Tänk om dom om några år har tjänat fett med deg på byggfirman, då kommer skrattet fastna i halsen på er era snaskiga halvfjollor som gottar er åt andras olycka !

Den timide mannen kanske är en riktigt duktig snickare och kanske är det så att dom är riktigt bra på att göra kunder nöjda med sitt företag oavsett hur de skött sin privatekonomi !

Åååååååååh Julia, du sexiga läckra kvinna !!!! <3

Missfostret klarar inte av att åka buss pga. sin dåliga fysik så att hoppas på nåt rysk neandertalarsex upplevelse är nog för mycket.

Jag gottar mig inte i andras olycka, jag gottar mig i deras dumhet, en dumhet som gör det totalt omöjligt för dom att lyckas med eget företag hur mycket dom än försöker.
Förstår man inte de självklara grunderna så kommer det inte att funka, särskilt inte i ett skatteälskande byråkratiland som Sverige.
Citera
2021-03-02, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsChow
Kan någon förklara för mig hur folk kan gå med på att skämma ut sig inför hela svenska folket, familj, vänner, eventuella arbetskollegor, grannar, osv osv om vilken svag karaktär de har som ger vika för minsta lilla njutning? Visa upp för alla de känner exakt hur mycket de spenderat på onödiga saker med pengar de inte har... Varför väljer man detta?? Får de som är med i lyxfällan skyhög kompensation?

Förklaringen är nog så enkel att dom inte var/är medveten om sitt egna beteende. Nånstans här kan man ändå hoppas att dom hittat nån form av insikt av detta spektakel.
Citera
2021-03-02, 14:15
Medlem
Roidberts avatar
Tycker synd om den kuvade mannen. Känns som en verklig version av Alex Löfström från Solsidan, bara att han jobbar inom bygg och inte som tandläkare. Men önskar dem lycka till och hoppas att byggfirman går bra.
Citera
2021-03-02, 17:24
Medlem
Hunden007s avatar
Hallå hur kan ens man få behåla rätten till att träffas sin barn om man inte betalar ett gemensam?

borde man inte kunna trycka på ensamrätt om inte den ena betalar?

trodde de varit överdrivet vafan jävlar pajasar som inte ens skattar och som jag kommer behöva betala.
Citera
2021-03-02, 18:44
Medlem
Knullkungens avatar
Kvällens deltagare.

http://dagenstv.com/se/chart/?cha=26&dat=2021-03-02&event=1406536951#1406536951

"Svensk livsstilsserie från 2021. Johan har för att köpa och göra allt hans fru önskar dragit på sig stora lån med dåliga villkor. Nu har han ändå blivit lämnad av henne med alla skulder och utan eget boende och fått bo hos sin mamma med de två döttrarna, som han har varannan vecka. Han är livrädd för att inte kunna vara en bra pappa och inte ska kunna ge flickorna det de behöver. Magdalena hjälper honom att inse att det är tid att se om sitt eget hus och att man inte blir en sämre pappa för att man inte har råd att köpa allt barnen önskar. Säsong 29. Del 1 av 10. Producerat år 2021."
Citera
2021-03-02, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Kvällens deltagare.

http://dagenstv.com/se/chart/?cha=26&dat=2021-03-02&event=1406536951#1406536951

"Svensk livsstilsserie från 2021. Johan har för att köpa och göra allt hans fru önskar dragit på sig stora lån med dåliga villkor. Nu har han ändå blivit lämnad av henne med alla skulder och utan eget boende och fått bo hos sin mamma med de två döttrarna, som han har varannan vecka. Han är livrädd för att inte kunna vara en bra pappa och inte ska kunna ge flickorna det de behöver. Magdalena hjälper honom att inse att det är tid att se om sitt eget hus och att man inte blir en sämre pappa för att man inte har råd att köpa allt barnen önskar. Säsong 29. Del 1 av 10. Producerat år 2021."

Svårt att slå förra veckans avsnitt, men det kan bli intressant.
Citera
2021-03-02, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer

Det höll inte samma klass.

Citera
2021-03-02, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spenatkungen
Det höll inte samma klass.

vet vi vem hon är ?
Citera
2021-03-02, 20:36
Medlem
DyslexiKungens avatar
Kickass-Coachen Philip har alltid en blå Jeans skjorta på sig ekonomisk?
Citera
2021-03-02, 20:43
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer

Ja det var episkt! Där skrevs TV-historia!

Den stora stjärnan i kvällens avsnitt är exfrun som desvärre inte visas upp i programmet!

Hon gillade att leva i sus och dus men låta någon annan betala hennes del! Undrar just vad för operation det var de lade pengar på?

Han ska vara glad att han inte är gift med henne längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in