2021-03-02, 12:07
Medlem
Den rödhåriga erkänner för Ellilår att han inte alls är så erfaren som han vill ge sken av, och att hans medvetna bisexuella image bara är ett spel. Klart att Ellilår är besviken nu när det inte blir några vilda trekanter och spännande klubbesök.
Citera
2021-03-02, 12:11
Medlem
Vad Sofia inte alls kunde erkänna i researchen är att det där med de tidigare dåliga killarna inte är någon tillfällighet.

- För helvete Anton! Nu ska du våldta mig! Hårt!!!
Citera
2021-03-02, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Det har redan blivit en trådsanning att Susannas problem är att hon är "fejklantis" medan Grävlis är the Real Deal. Blir spännande att se om det är där gummistöveln klämmer. Hur som helst så låter det inte så imponerande om experterna har missat en avgörande skillnad i värderingar.

Ellinor: "...men du har hållt det hemligt". Fasen, Larsa bara MÅSTE vara i garderoben... Har han precis avslöjat sin fantasi om att åka vasalopp mellan Brill-Kalle och Raw-Freddan? Eller så har han lite problem med "liggeriet" eftersom hans sexuella benchmark fortfarande är den 63-åriga konstnärinnan som tog hans oskuld. Och Lars, raka dig för h-e!

Sofia tycker att alla killar är idioter. Kommer hon visa sig vara en drama queen? Snyftar i gräset bara för att genomsnälle Anton köpte fel mjukost. Kanske ger det lite perspektiv på hennes "elaka" expojkvänner.
Tycker det faller på ordvalet i både Grävis och Kalles Kaviars fall. ”De här frågorna” låter lite för specifikt för att röra något så holistiskt som två livsstilar som går i clinch, men samtidigt kan man ju tänka sig att politiska ståndpunkter och värdering är nedströms just socioekonomisk härkomst.

I Kalles Kaviars fall sa hon ju ”jag förstår att du tycker så”, vilket väl gör att vi kan utesluta homosexualiteten? Jag lutar mer åt att han har ruttnat ordentligt på experternas matchning mot slutet men låtsats som ingenting. Samtidigt kan man ju inte klandra honom för att försöka få det att funka. Nej jag vet varken ut eller in.
Senast redigerad av efterskalvet 2021-03-02 kl. 12:24.
Citera
2021-03-02, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Den rödhåriga erkänner för Ellilår att han inte alls är så erfaren som han vill ge sken av, och att hans medvetna bisexuella image bara är ett spel. Klart att Ellilår är besviken nu när det inte blir några vilda trekanter och spännande klubbesök.

Jag tror en wild twist kan vara att Lars är besviken på att Ellilår inte dansar lindyhop varje dag och älskar dramatiskt kroppspråk och att drömma sig tillbaka till det glada 2å-talet.
Citera
2021-03-02, 15:18
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Trots sitt utseende blev det inte något jättebonka hela natten. De nio centimetrarna räckte inte till för socionomen. Så nu får Grävis förklara sig varför kan inte levde upp till hennes måste-krav.

Du har helt rätt.
Det kan vara det som gör att hon sluter sig, framöver.
"Han har inte samma värderingar" som kör på och tror att det ska räcka med en fjong i den sizen.

Alternativt så upptäcker hon att att han värderar sin grävskopa högre än förbindelser med motsatta könet.

Skojar bara. Seriöst så tror jag även som Efternamn att det handlar om att hon blir avig för att han är SD. Men egentligen står hon inte ut med hans sävliga personlighet och då kan hon skylla på att han är SD också.

Jag kan ha fel. Men kom ihåg vem som sa det först, om det blir så.
Citera
2021-03-02, 18:21
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Vad Sofia inte alls kunde erkänna i researchen är att det där med de tidigare dåliga killarna inte är någon tillfällighet.

- För helvete Anton! Nu ska du våldta mig! Hårt!!!

Det första vettiga jag har sett dig skriva *applåd*

En semi-missbildad tjej som Sofia är tvungen att gå efter bad boys, då hon är för ful för att attrahera någon vars utseende hon gillar. Då får empatistörda killar med medelmåttiga utseenden duga.
Nu är hon trött på bad boys och samtidigt har den biologiska klockan börjat ticka. Hennes uppdämda behov av trygghet samt längtan efter barn färgar hennes intryck av Anton så att hon tror sig tycka han är snygg. När väl barnet har kommit(för dom lär hålla ihop) kommer hennes attraktion till honom tyna bort.

Anton har gett betabuxen ett ansikte. Pinsamt.
Citera
2021-03-02, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Det första vettiga jag har sett dig skriva *applåd*

En semi-missbildad tjej som Sofia är tvungen att gå efter bad boys, då hon är för ful för att attrahera någon vars utseende hon gillar. Då får empatistörda killar med medelmåttiga utseenden duga.
Nu är hon trött på bad boys och samtidigt har den biologiska klockan börjat ticka. Hennes uppdämda behov av trygghet samt längtan efter barn färgar hennes intryck av Anton så att hon tror sig tycka han är snygg. När väl barnet har kommit(för dom lär hålla ihop) kommer hennes attraktion till honom tyna bort.

Anton har gett betabuxen ett ansikte. Pinsamt.
Tror inte på Sofia och Anton. Det var ju fruktansvärt stelt på bröllopet.
Citera
2021-03-02, 18:36
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjohan71
Tror inte på Sofia och Anton. Det var ju fruktansvärt stelt på bröllopet.

Det var stelt, men båda var uppenbart intresserade av varandra. Båda är desperata nog för att det ska bli nåt.
Citera
2021-03-02, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Det var stelt, men båda var uppenbart intresserade av varandra. Båda är desperata nog för att det ska bli nåt.
Tja, kanske har du rätt om desperationen.
Han bodde i Alingsås och hon i Stockholm om jag minns rätt. Kan bli ett problem.
Citera
2021-03-02, 18:46
Bannlyst
Sofia lajkar "Vad som helst men aldrig SD" på Facebook. Tänk om Anton röster SD? Känns som en sån person.
Senast redigerad av Brandmannen-vk 2021-03-02 kl. 19:08.
Citera
2021-03-02, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen-vk
Sofia lajkar "Vad som helst men aldrig SD" på Facebook. Tänk om Anton röster SD? Känns som en sån person.

Det finns inte en chans att anton röstar på någonting, han är ju helt tom. sitta klockan 21.30 i alingsåsmörkret och spela piano som ung 20-åring, det kan man väl fär guds skull inte göra? (om man inte typ lär sig spela dire dire docks eller andra nintendo games låtar, då är det fine).
Citera
2021-03-02, 21:39
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rellebelle
Det finns inte en chans att anton röstar på någonting, han är ju helt tom. sitta klockan 21.30 i alingsåsmörkret och spela piano som ung 20-åring, det kan man väl fär guds skull inte göra? (om man inte typ lär sig spela dire dire docks eller andra nintendo games låtar, då är det fine).

hahaha tack för årets garv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in