2021-03-02, 12:45
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Judith är ju på Tanja som ett plåster. Var Tanja än går så är Judith där.
Jag diggade Judith i början, men börjar tröttna mer och mer på henne och hennes röst.
Jag hade också hängt runt Tanja, hon är ju härlig och charmig som fan, inget konstigt med det.
2021-03-02, 12:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
precis men en del verkar ha svårt att förstå

Ja, verkligen. Hade de varit utanför huset skulle vi kunna läsa en notis i tidningen om ännu en våldtäkt mot en svensk kvinna och dumpad i skogsbrynet. Sverige innehar en hedrande 6'e plats av flest våldtäkter i världen per capita. Jag minns inte att sådant var vanligt på 80- talet. Något hemskt måste ha hänt med den svenske mannen som plötsligt våldtar i sådan omfattning. Eller så finns det kanske en annan förklaring som vi inte vågar ta upp.....
2021-03-02, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nej tror inte det, vad hände?

Game ON Pedram, Tess hon var lite spydig och Pedram drog ut henne på djupt vatten, hon vart helt paff över hur Pedram hanterade hennes kommentarer.

Exempel:
Hon sa till honom "du har kletat ketchup på din kavaj" och sättet hon sa det på var "du ser jävligt dum ut" typ. Han fångar der fint och säger "jag sparar det till sen ".

Alla peekar hon gav han fångades såsom hon sköt amors pilar typ , hon blev bortsnurrad, kul att se.
2021-03-02, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Efter lunchen igår stod hon säkert i två timmar, diskade och torkade av hela köket, hon lagade även middag och fixade frukosten.

Ah men dåså, jag missade det!
Medlem
Snygg mössa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Tycker ni folk är för hårda mot Narcos?

Absolut inte! Snarare tvärtom om du menar från dem inne i huset.
Vad som sägs på utsidan, ja, ibland blir det lite väl tuffa ord. Men hon väcker etrema känslor pga sin attityd och beteende inne i huset.
2021-03-02, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Game ON Pedram, Tess hon var lite spydig och Pedram drog ut henne på djupt vatten, hon vart helt paff över hur Pedram hanterade hennes kommentarer.

Exempel:
Hon sa till honom "du har kletat ketchup på din kavaj" och sättet hon sa det på var "du ser jävligt dum ut" typ. Han fångar der fint och säger "jag sparar det till sen ".

Alla peekar hon gav han fångades såsom hon sköt amors pilar typ , hon blev bortsnurrad, kul att se.

pedram är din store idol va?
2021-03-02, 12:52
Medlem
Citat:
Jag hade också hängt runt Tanja, hon är ju härlig och charmig som fan, inget konstigt med det.

Men visst! Dom hade fått bända loss mig från henne! Superhärlig.
2021-03-02, 12:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove

Exempel:

Lite märkligt att han hela tiden hänger efter henne på varje fest. Låter inte henne snacka i fred med Adrian. Vart de än gick var Pedram "The Shining" Aghabeh där. Utanför skulle han få förbud att vistas mindre än 100 meter från henne.
2021-03-02, 12:55
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lite märkligt att han hela tiden hänger efter henne på varje fest. Låter inte henne snacka i fred med Adrian. Vart de än gick var Pedram "The Shining" Aghabeh där. Utanför skulle han få förbud att vistas mindre än 100 meter från henne.
Helt rätt Grodan, han har pissat in sitt revir, nåde den som kliver över
2021-03-02, 12:58
Medlem
Steffi och Emelie i par tack Tess med Mössan
2021-03-02, 12:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Helt rätt Grodan, han har pissat in sitt revir, nåde den som kliver över
Naturligtvis i hans ordbok på främmande språk står det att när europeiska kvinnor säger nej så betyder det två snorloskor i hennes käft och bända upp den för att sedan med ortenbröder beträda henne i rad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in