2021-03-02, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Får Emilie stå och laga mat själv igen?

Adrian sitter bredvid och spelar schack

Tror inte problemet sist var att hon fick göra allt själv, mer FOMO då ingen var i köket och hon hörde hur folk härjade runt på utegården osv. Nu är det ju dessutom i sällskap av snyggisen i köket så hon e nog nöjd.
2021-03-02, 12:25
Medlem
Ska bli spännande och se hur paren delas in. Tror ni dom kommer välja själva eller gör produktionen det?
2021-03-02, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Ska bli spännande och se hur paren delas in. Tror ni dom kommer välja själva eller gör produktionen det?

Tror produktionen, men hade varit roligare om tittarna fick bestämma!
2021-03-02, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Han håller iaf sällskap. Vad håller Tanja på med? Hon var väl med i köksteamet också.

Jo tack, hon undviker och kommer säkert göra det hela veckan!
2021-03-02, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tror inte problemet sist var att hon fick göra allt själv, mer FOMO då ingen var i köket och hon hörde hur folk härjade runt på utegården osv. Nu är det ju dessutom i sällskap av snyggisen i köket så hon e nog nöjd.

hehe säkerligen
2021-03-02, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Min uppfattning om Tess just nu:
För det första så tror jag hon är i stort behov av uppmärksamhet och bekräftelse vilket var anledningen till konflikten med Pedram angående han och Tanja; hon var rädd över att förlora ”uppmärksamhet” (eller vad man nu ska kalla det) från Pedram. För igår när dem pratade om eventuell ljud från bebisskrik så sa Therese ”jag kommer ändå inte höra något för jag har mina öronproppar”, helt plötsligt så är hennes öronproppar väldigt ljudisolerande.

Sen vill hon helst vara den snyggaste tjejen i huset och någonstans kände hon konkurrens från Emelie speciellt då människor blandande ihop dem i början och sen dess har hon haft konstant behov att trycka ner Emelie speciellt framför andra människor för att lyfta upp sig själv.

Hon är väldigt oärlig speciellt när hon ska prata med någon om ett problem hon har med personen, hon ska alltid vrida och vända på problemet och är aldrig rak på sak. Hon säger nästan aldrig vad den riktiga problemet är!

Den enda anledningen till att hon berättade vad Emelie hade sagt till steph var pga ren avundsjuka för att Adrian spenderade lite tid igår med att prata med Emelie och för att dem har köks-vecka ihop.

Det känns också tyvärr som hon har behov av att trycka ned andra människor.

Hon sken upp som en sol under big brothers box när Pedram och Simon favoritisera henne.
Tycker inte hon är hemsk men absolut en skitsnackare av rang, hon har intellektet till att finta.

Såg du kärleksgnabbet mellan henne och Pedram i köket igår?
2021-03-02, 12:29
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Efter samråd med halva huset gick hon och prata med Emelie. Emelie gav sin förklaring och bad om ursäkt. Emelie släppte det. Steph sa att hon släppte det men sitter fortfarande och pratar om det 1h senare.
Ah ok.
Ja Emelie har ju svårt att släppa grejer så de lär hon nog prata om länge.
2021-03-02, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tror produktionen, men hade varit roligare om tittarna fick bestämma!

Citat:
Ursprungligen postat av robcore

produktionen kommer göra det 100%
2021-03-02, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Hon sken upp som en sol under big brothers box när Pedram och Simon favoritisera henne.
Tycker inte hon är hemsk men absolut en skitsnackare av rang, hon har intellektet till att finta.

Såg du kärleksgnabbet mellan henne och Pedram i köket igår?

Nej tror inte det, vad hände?
2021-03-02, 12:30
Medlem
Kan någon sammanfatta vad som sägs mellan steph och emelie, samt skitsnacket efteråt?
2021-03-02, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Jo tack, hon undviker och kommer säkert göra det hela veckan!

Tror ni hon undviker medvetet? Jag tror bara hon är så pass energisk och kaotisk att hon rentav glömmer lol
2021-03-02, 12:31
Medlem
Simon, Stef och Pontus har ett väldigt klarsynt samtal nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in