2021-03-02, 11:32
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Än så länge absolut noll. Hade knappt märkt om han lämnade huset.
Nej, lite som att när han är på fest så skulle det inte märkas om han försvann därifrån.men man bet ju inte. Såg eller hörde inte mycket av pedram i början heller. Och nu..
Medlem
1754s avatar
Narnia snackar om att förminska tuttarna. Hon borde fan vara glad för sin naturgåva istället. Och tuttförminskningsoperarioner borde förbjudas.
Medlem
Gött skitsnack i sovrum 1
2021-03-02, 11:33
Avslutad
I en diskussion i en tjejgrupp på fb så framkommer det att en brud känt Pedram sen 14 års ålder.
Hon vill bara skrika ut när hon ser att folk hejar på honom. Han har tydligen ingen respekt emot kvinnor och är extremt narcissistisk. Han gör tydligen allt i sin väg för att få den uppmärksamhet han vill ha. Hon förklarar även att han är en otroligt obehaglig människa man ska hålla sig ifrån.
2021-03-02, 11:33
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Tycker ni att möss-Adde tillför nåt i huset? Jag ser att han får folk att börja prata lite mer personligt om sig själva, till exempel luie i morse. Men annars tycker jag att han är väldigt tråkig.

Han verkar bara ha försvunnit in i inredningen. Jag kanske har sett honom flimra förbi någon gång men nej, han är totalt osynlig alltså.
2021-03-02, 11:34
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Han verkar bara ha försvunnit in i inredningen. Jag kanske har sett honom flimra förbi någon gång men nej, han är totalt osynlig alltså.
Verkligen! Det enda jag reagerar på att det flimrar förbi en mössa ibland. Inget annat
2021-03-02, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Såklart det var Tess som skvallra. Hon hatar ju Emelie

Då handlar det inte mer en ren avundsjuka, varför berätta det igår och inte direkt efter?
antagligen pga avundsjukan som uppstod när Adrian valde att prata med Emelie, hade det varit något annat så hade hon berättat om det efter att händelsen uppstod och inte flera dagar efter
2021-03-02, 11:36
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Verkligen! Det enda jag reagerar på att det flimrar förbi en mössa ibland. Inget annat

Min förhoppning är någonstans att han skall kliva in och "rädda" Tess från Pedram någon gång när Pedram står och "ansiktar" Tess. Det tror jag hade satt fart på dynamiken!
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monstervilda93
I en diskussion i en tjejgrupp på fb så framkommer det att en brud känt Pedram sen 14 års ålder.
Hon vill bara skrika ut när hon ser att folk hejar på honom. Han har tydligen ingen respekt emot kvinnor och är extremt narcissistisk. Han gör tydligen allt i sin väg för att få den uppmärksamhet han vill ha. Hon förklarar även att han är en otroligt obehaglig människa man ska hålla sig ifrån.
Tog Flashbackare 2 dagar att räkna ut att Pedram är ett veritabelt äckel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tror Emelie sagt så mycket värre saker som inte kommit fram, varför skylla på Tess?

Haha, va? Tess ogillar emelie skarpt så hon gör allt för att andra ska tycka illa om henne.
Sedan försvarar jag inte emelies beteende alls. Hört hennes utläggningar etc. Men just i detta låter det sanningsenligt det emelie sa (första meningen innan allt blev utdraget).
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Min förhoppning är någonstans att han skall kliva in och rädda Tess från Pedram någon gång när Pedram står och "ansikar" Tess. Det tror jag hade satt fart på dynamiken!
Hahaha ja det skulle nog sätta fart lite i huset!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monstervilda93

ändå röstar kvinnor på honom

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in