2021-03-02, 11:28
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Varför skulle Tess inte säga det direkt när det hänt så att folk minns vad dom sagt. Hon drar ändå upp det senare, så jävla onödigt. Gillar verkligen inte Tess.

Hon och Stephanie är så falska. De två och Pontus är verkligen the plastics i mean girls.
2021-03-02, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Men snälla människa. Sluta sladdra nu och säg bara att du och Emelie har rett ut det, fast det har ni ju uppenbarligen inte eftersom du ska 'hålla ett öga öppet".
Eller hur. Hur kan man hävda att de rätt ut det men i nästa mening säga att Emelie ljuger.
2021-03-02, 11:29
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
precis då hade det bivit krig

Det kommer. Det har precis börjat puttra. Shit will hit the fan (kör lite svengelska) snart.
2021-03-02, 11:30
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Är det någon som sitter på klippet?? Tror fan tess vara spär på och emelie talar sanning i det hela. Och steph är ju sjukt mycket närmare med tess så hon sväljer allt med hull och hår
Tror Emelie sagt så mycket värre saker som inte kommit fram, varför skylla på Tess?
Avslutad
Löste Steph och Emelie det eller?

Tumult? Avslutades med kram?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Är det någon härinne som vet vad som är sanningen egentligen? jag har inte hört något om detta.
Men jag slutar att kolla kl 23 varje kväll också så måste hänt efter de

Det här ska ha hänt i sovrummet efter tävlingen. Så inom din tidsram haha
Medlem
Dukanva85s avatar
Tycker ni att möss-Adde tillför nåt i huset? Jag ser att han får folk att börja prata lite mer personligt om sig själva, till exempel luie i morse. Men annars tycker jag att han är väldigt tråkig.
2021-03-02, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Det här ska ha hänt i sovrummet efter tävlingen. Så inom din tidsram haha

åh fan, ja då har jag missat det fullständigt om det skedde i DC kameran
Medlem
varför kan inte pedram vara såhär som nu 24/7 istället för den sliskige pedram tror han tjänat på det i längden
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Tycker ni att möss-Adde tillför nåt i huset? Jag ser att han får folk att börja prata lite mer personligt om sig själva, till exempel luie i morse. Men annars tycker jag att han är väldigt tråkig.

Än så länge absolut noll. Hade knappt märkt om han lämnade huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ja i sådana fall lär det vara riggat. Min känsla efter att ha sett de båda är att Judith bör ta hem denna. Med marginal dessutom.

Samma här. Men tycker synd om judith för då kommer det snackas om att det är fusk för narcos toffla gick sönder, hon tappa stegräknaren etc....
2021-03-02, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Typiskt svensk småstad. Det är okej att supa sig redlös efter 18:00. Men om man tar ett glas vin till lunchen är man alkis.

Hela argumentet om varningssignaler är bara trams eftersom hon använde det i en attack mot två personer. Det var en förolämpning, och man förolämpar inte någon om man är orolig över den personen...
Ja visst👍 klockrent, svensk småstad och typiskt svenskt öht. Supa på helger är ok men inte ett glas vin till lunchen.

Tycker också att det bara var trams. Säg att det är av välmening så kommer du undan med allt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in