Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Ja, vi diskuterar din obehagliga vurm för fantasier och din benägenhet att sprida fake news. Dessutom diskuterar vi din ohemula oförskämdhet att likna mig vid en:
bara för att jag visar, med källor och allt, att du sprider fake news.
Jag hävdar med emfas att du är vår minst pålitlige "debattör" snäppet under Ondahamstern. Han är åtminstone öppen med att han är mytoman.
Nej, du har varken visat eller bevisat något. Du bara duckar för obekväma fakta och kallar dem fake news. I en så viktig fråga som pandemin!
Det förstärker ännu mer min tidigare slutsats att trumpister struntar i folkhälsan. Och det är synnerligen allvarligt. Och ni är besatta av att dölja Trumps fel och brister.
Edit:
Har du redan glömt att Trump förlorade valet pga misskötseln av pandemin? Trumps egen opinionsmätare Fabrizio undersökte mätningar gjorda i de 10 nyckelstaterna. I alla dessa var pandemin den viktigaste frågan.
Trump lost election because of his dishonesty and mishandling of pandemic, his pollster’s autopsy claims
Former President Donald Trump lost the 2020 US election because of his mishandling of the coronavirus pandemic and his dishonesty, a post-election autopsy has revealed.
Politico obtained a 27-page document from Trump campaign pollster Tony Fabrizio that showed the reasoning behind why voters in 10 key states voted the way they did in November’s 2020’s presidential election.
Mr Fabrizio’s report is based on analysis of exit polls from five states won by Mr Trump - Florida, Ohio, Texas, North Carolina and Iowa - and five lost by him - Georgia, Michigan, Arizona, Wisconsin and Pennsylvania.
Trump lost election because of his dishonesty and mishandling of pandemic, his pollster’s autopsy claims (msn.com)