2021-03-02, 09:43
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vad exakt är regeln "det här är big brother, det är inte tillåtet att prata om tredje person!"

Är det en person i huset och är det huvudsakligen snacks skit som inte tillåts? Otroligt underligt, jag förstår att man inte vill sitta instängd och bli snackad om bakom ryggen samtidigt men man bör ju ändå veta vad man ansöker till även om vissa deltagare påstår sig att de aldrig sett programmet innan.

Jag googla runt igår och hoppades på att hitta lite gott kring avtalet som deltagare signar men den går ej att hitta. Tänkte att reglerna som vi utanför inte känner till borde funnits där. Det enda jag kunde hitta var skälet till varför nomineringar som deltagarna ger ut är borttagen och det är för att motverka mental ohälsa. Var tydligen många deltagare förr som kom ur huset deprimerade för att dom inte visste vem som man kunde lita på eftersom ingen vet vem som nominerat vem.

BB är väldigt PK nu.

Bara jag som kände att en stor bit försvann igår från huset? Man brukar se och höra Jesper överallt men igår ekade längre inte hans röst. De som röstade på Kattis fick precis de dom ville ha, en 58 årig tant som gick o la dig efter två cider.
Men herregud människa.Han lämna självmant igår och det för han sakna sin tjej,hade du läst tråden ordentligt så hade du också fattat detta

Så själva röstningen igår vart ett spel för gallerierna från BB sida
2021-03-02, 09:44
Medlem
Nachos psykos verkar vara på g
2021-03-02, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Är jag den ända som stör mig på Judith? Gillade henne i början, men nu är hon bara super nervig all the time. Och galet klängig på allt och alla på fyllan.
Ja, tycker hon blir jobbigare för varje dag som går. Sliskig mot Tanja, ska hångla runt. Hävdar att hon har så mycket energi mm men tycker inte att hon bidrar så mycket energi. Tycker även att hon påminner om ett barn ibland, kan inte riktigt förklara men hennes meningsuppbyggnader och sätter att tala på påminner om ett barns. Helt ärligt så är hon efter körven nästan längre ner än vad Narcos är. Om hon pratar mer om sin otroliga insats med körven så är hon absolut längre ner på listan än Narcos.
2021-03-02, 09:45
Medlem
Nardos är fokuserad, hon litar inte på er längre!
2021-03-02, 09:47
Medlem
första gången man ser adrian för idag nog fan är mössan på skallen sover han med den på eller?
2021-03-02, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
första gången man ser adrian för idag nog fan är mössan på skallen sover han med den på eller?

Han knullar med den på också
2021-03-02, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, tycker hon blir jobbigare för varje dag som går. Sliskig mot Tanja, ska hångla runt. Hävdar att hon har så mycket energi mm men tycker inte att hon bidrar så mycket energi. Tycker även att hon påminner om ett barn ibland, kan inte riktigt förklara men hennes meningsuppbyggnader och sätter att tala på påminner om ett barns. Helt ärligt så är hon efter körven nästan längre ner än vad Narcos är. Om hon pratar mer om sin otroliga insats med körven så är hon absolut längre ner på listan än Narcos.

Tack Gode Gud att jag inte är den enda som ser det här. Håller med dig 100%.
2021-03-02, 09:55
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Inte utan min mössa 24/7
Märkligt att ingen i huset frågat/undrat varför har du mössa på dig hela tiden
2021-03-02, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Tack Gode Gud att jag inte är den enda som ser det här. Håller med dig 100%.
Hon börjar visa den sidan som jag trodde att hon skulle ha när jag fick se bild innan huset. Det kanske nu hennes riktiga personlighet kommer fram. Kan man se bild hur hon såg ut innan sin tjockisoperation? Är inte särskilt imponerad över resultatet faktiskt. Tycker det visar att Emelie, som genom träning och hälsosam mat gått ner 30 kg, har mycket mer jävlaranamma i sig.
2021-03-02, 10:01
Medlem
Vad var det för nötter som röstade på Pedofilen och Katti?
2021-03-02, 10:02
Medlem
"Jag gillar att träna" looooooooool
2021-03-02, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Vad var det för nötter som röstade på Pedofilen och Katti?

Jag röstade på Kattis för jag ville bli av med Pedram, men icke.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in