2021-03-02, 09:21
Medlem
Lissabonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Inte snygg inte ful men hemsk personlighet

Mer snygg än ful, håller med om personligheten.

Har erfarenhet av tjejer i från Eritrea, drama och paranoia verka vara en del av mentaliteten.
2021-03-02, 09:21
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Är jag den ända som stör mig på Judith? Gillade henne i början, men nu är hon bara super nervig all the time. Och galet klängig på allt och alla på fyllan.
Lite märklig tjej denna Judith ena sekunden vart hon nästan kär i Emelie och nu springer hon efter Tanja
2021-03-02, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Är jag den ända som stör mig på Judith? Gillade henne i början, men nu är hon bara super nervig all the time. Och galet klängig på allt och alla på fyllan.
Hon har gått från att vara min favorit till att nu vara jobbig, mestadels pga alkoholen. Hon kändes real tills allt hånglade och pekande dök upp.
2021-03-02, 09:23
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Mer snygg än ful, håller med om personligheten.

Har erfarenhet av tjejer i från Eritrea, drama och paranoia verka vara en del av mentaliteten.
Det enda hon har för min del/smak är hennes stötdämpare arsle
2021-03-02, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Hon har gått från att vara min favorit till att nu vara jobbig, mestadels pga alkoholen. Hon kändes real tills allt hånglade och pekande dök upp.

Okej, bra att jag inte är ensam. Kände också så i början som du gör. Hon var med i min topp tre, lätt. Absolut inte längre alltså.
2021-03-02, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag hörde inte den konversationen själv och kan inte tänka mig att BB lägger ut den bikten.
Men jag tror inte heller att Tess bara hittar på detta.
Jag tror också att Emelie kan ha sagt det utan att tänka på innebörden av ordet. Klumpigt och dumt sagt.

Tror också att hon har kunnat säga det, men också att Tess förvrängt vad som har sagts.

Enligt annan användare skulle hon även ha snackat skit om Emelie inför Adrian igår. (Antagligen svartsjuk att dom snackade en del igår) Och hon kärleksgnabbade med Pedram, Tess var på krigsstigen!
2021-03-02, 09:30
Medlem
Citat:
Lite märklig tjej denna Judith ena sekunden vart hon nästan kär i Emelie och nu springer hon efter Tanja

Ja det är någonting med henne alltså!
2021-03-02, 09:36
Medlem
Vad exakt är regeln "det här är big brother, det är inte tillåtet att prata om tredje person!"

Är det en person i huset och är det huvudsakligen snacks skit som inte tillåts? Otroligt underligt, jag förstår att man inte vill sitta instängd och bli snackad om bakom ryggen samtidigt men man bör ju ändå veta vad man ansöker till även om vissa deltagare påstår sig att de aldrig sett programmet innan.

Jag googla runt igår och hoppades på att hitta lite gott kring avtalet som deltagare signar men den går ej att hitta. Tänkte att reglerna som vi utanför inte känner till borde funnits där. Det enda jag kunde hitta var skälet till varför nomineringar som deltagarna ger ut är borttagen och det är för att motverka mental ohälsa. Var tydligen många deltagare förr som kom ur huset deprimerade för att dom inte visste vem som man kunde lita på eftersom ingen vet vem som nominerat vem.

BB är väldigt PK nu.

Bara jag som kände att en stor bit försvann igår från huset? Man brukar se och höra Jesper överallt men igår ekade längre inte hans röst. De som röstade på Kattis fick precis de dom ville ha, en 58 årig tant som gick o la dig efter två cider.
2021-03-02, 09:38
Medlem
nån som vet vem som leder tävlingen mellan narcosen och judith?
2021-03-02, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vad exakt är regeln "det här är big brother, det är inte tillåtet att prata om tredje person!"

Är det en person i huset och är det huvudsakligen snacks skit som inte tillåts? Otroligt underligt, jag förstår att man inte vill sitta instängd och bli snackad om bakom ryggen samtidigt men man bör ju ändå veta vad man ansöker till även om vissa deltagare påstår sig att de aldrig sett programmet innan.

Jag googla runt igår och hoppades på att hitta lite gott kring avtalet som deltagare signar men den går ej att hitta. Tänkte att reglerna som vi utanför inte känner till borde funnits där. Det enda jag kunde hitta var skälet till varför nomineringar som deltagarna ger ut är borttagen och det är för att motverka mental ohälsa. Var tydligen många deltagare förr som kom ur huset deprimerade för att dom inte visste vem som man kunde lita på eftersom ingen vet vem som nominerat vem.

BB är väldigt PK nu.

Bara jag som kände att en stor bit försvann igår från huset? Man brukar se och höra Jesper överallt men igår ekade längre inte hans röst. De som röstade på Kattis fick precis de dom ville ha, en 58 årig tant som gick o la dig efter två cider.

Tredje person är en namngiven person utanför huset som inte valt att vara med i programmet.
2021-03-02, 09:39
Medlem
Lissabonfires avatar
Citat:
Det enda hon har för min del/smak är hennes stötdämpare arsle

Ja, och den lär hon behålla. När hon berättade för Adrian (som skulle vara hennes PT) om vad hon ville ha för resultat, sa hon att hon vill ha muskler under, hon ville fortfarande va jelly.
2021-03-02, 09:40
Medlem
missismisters avatar
Hallå folkens.

Somnade igår efter att jag råkade lyssna på Adrians meningslösa snack.. zZz och deras Alsterdam-roadtrip a la fjortiz..

Någon dramatik under natten ? Ge mig en sammanfattning kära ni

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in