2021-03-02, 01:25
Medlem
Lobbaaans avatar
Halvt off men under hur lång tid spelas paradise hotel in? Har svårt att tro Tanja orkar hålla uppe sin galna och roliga sida och trycka upp sin röv i folks ansikte i 100 dagar.
2021-03-02, 01:25
Medlem
Typiskt unga killar idag, att ge falska förhoppningar eller spela på känslor och sen rådissa.
2021-03-02, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Älskar att steph säger till Simon nu. Önskar bara att hon var lite nyktrare så att hon hade fått rätt på orden. Men tror inte hon vågar ta det nyktert

Håller med. Snacket behövdes ta från hennes sida. Han har väl ändå kört med öppna kort, i princip? Men de är inte på samma nivå just nu. Hon upplever, som hon säger, att han fått henne att känna sig smutsig. Tror dock inte att det varit Simons avsikt över huvudtaget. För han känner att han varit klar med vad han gör.
2021-03-02, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Återstår att se om Simon kan borsta av sig efter Stephs rakryggade (nåja, på fyllan, men ändå) snack. Hon träffar fan mitt i prick. Fuck-boy Simon är en skön karaktär, men efter ett visst djup känns han som rådvill och osäker; en liten pojke som behöver mammas ömma famn ibland...

Mm, jo, visst. Men det har fortfarande typ bara gått mer än en vecka. Chilla lite eller?
2021-03-02, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej hon är inte patetisk. Hon är mänsklig. Hon säger ju hur hon känner för Simonsituationen och att hon inte vill investera i det mer eftersom han tar henne för givet.
Fast Simon bryr sig inte lika mycket som hon gör. Det är det som är grejen. Hon gör en stor grej utav det. De myser lite och hon känner sig billig för att han har nämnt att han gärna vill sätta på tess också? Som jag sa tidigare. Hon gör en höna utav en fjäder. Fokusera på att vinna miljonen och ha roligt med deltagarna.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatadkvinna
Typiskt unga killar idag, att ge falska förhoppningar eller spela på känslor och sen rådissa.
går jättebra att byta ut samtiliga kön där och det är lika sant
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Halvt off men under hur lång tid spelas paradise hotel in? Har svårt att tro Tanja orkar hålla uppe sin galna och roliga sida och trycka upp sin röv i folks ansikte i 100 dagar.

Troligen 100 dagar eftersom hon verkar vara sig själv rakt igenom, så är väl bara att va sig själv.. hur svårt är det liksom.

Dessutom får hon gärna trycka upp sin röv hur mycket hon vill. Kvinnans skratt förlåter henne för allt! + verkar vara väldigt ödmjuk och ”se” alla. Go Tannyyy Go Tanny !!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tanja hanterade fyra män så hon skall nog klara psykot (hoppas jag )

Haha, Jo sant! Men ändå, tänker att man ser inte allt, och speciellt inte hon som tar allt med en klackspark. Vilket blir typ att hon blir "utnyttjad" om du förstår hur jag menar? Fan, svårt att förklara hur jag menar när jag försöker hänga med i snacket på utegården hah
2021-03-02, 01:29
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Mm, jo, visst. Men det har fortfarande typ bara gått mer än en vecka. Chilla lite eller?

Absolut. Bara en reflektion. Simon verkar inte intresserad av att göra djupa relationer dock.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Alltså Simon är riktigt oklar, det känns som han intresserad av Steph med ändå inte

Eller hur. Jag tror att han innerst inne faktiskt verkligen gillar steph. Men han har sagt att det är något gammalt förhållande som påverkar honom och hans känslor.
Men åh jag hoppas nästan att det blir nåt mellan dem. Men vi får väl se. Han stänger av sina känslor för henne alldeles för mycket.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Återstår att se om Simon kan borsta av sig efter Stephs rakryggade (nåja, på fyllan, men ändå) snack. Hon träffar fan mitt i prick. Fuck-boy Simon är en skön karaktär, men efter ett visst djup känns han som rådvill och osäker; en liten pojke som behöver mammas ömma famn ibland...

Jag gillar båda två. Har önskat från början att det skulle bli dom två. De passar ju bra ihop. Det började ju bra också så jag vet inte var brytet skedde. Vid Pandoras ask när han sade att Tess var snyggast i huset? Det måste ha sårat Steph att höra det även om man skall vara ärlig men han kunde ha varit mer taktisk. Och snällare i det läget. Javisst jag håller med att han känns lite som en tonårig finnig pojke ännu.
2021-03-02, 01:30
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Fast Simon bryr sig inte lika mycket som hon gör. Det är det som är grejen. Hon gör en stor grej utav det. De myser lite och hon känner sig billig för att han har nämnt att han gärna vill sätta på tess också? Som jag sa tidigare. Hon gör en höna utav en fjäder. Fokusera på att vinna miljonen och ha roligt med deltagarna.

Ja Simon har varit öppen från början men det betyder ju inte att Steph är patetisk för att hon känner mer för situationen än vad Simon gör. Han har egentligen inte gjort något fel. Han har varit ärlig med att han inte vill ha något mer. Om han verkligen respekterar henne så försöker han låta bli att mysa och inge falska förhoppningar. Hoppas han inte gör det. Nu har hon sagt att hon blir känslomässigt engagerad av att mysa med någon också så det borde få ett slut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in