2021-03-02, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Steph.. bra! Du växer hela tiden. Nu berättar hon precis hur hon känner för Simon så han vet det iallafall.
Hon är patetisk!! Gå vidare Steph! Ta BB för vad det är. Försök vinn 1 milj, skaffa vänner i huset och ha roligt med dem. Skit i simon och exet utanför. Hur svårt ska det vara. Fattar inte varför hon gör såhär. Hon är i behov av bekräftelse. Om 85 dagar är allt över ändå. Du och Simon kommer ändå aldrig att bli nåt.
2021-03-02, 01:21
Medlem
Jag missade hela utesnacket, hur gick det?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Säger också förlåt och ursäkta men inte till mina vänner för det känns bara drygt. Visst, har man ingen aning om att det låter finare att säga så kanske man haft en annan uppväxt än någon som vet det. Var mer att personen verkade vilja anmärka på min uppväxt och att jag kanske är någon slags idiot som skriker VAAA.

Aha, jag förstår vad du menar
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Ja, lite så, men det kommer gå ut över Tanja isf är jag rädd för

Tanja hanterade fyra män så hon skall nog klara psykot (hoppas jag )
2021-03-02, 01:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Vad sa hon?

Hon sa typ att hon bara var "knullbar" för Simon och att hon ändå var tacksam att han är öppet "doucheig" så att hon inte behöver bli sårad i längden. Att hon inte vill investera i det liksom. För henne är det ju mer seriöst än vad det är för Simon som tar vem som helst i princip.
2021-03-02, 01:23
Medlem
missismisters avatar
Vet inte om någon annan märkte det han gjorde då Judith gav Tess cred för att sagt ifrån när han tuggade med öppen mun? Kameran vinklade knappt, men jag såg hur stött han blev i den underlägsna rollen.. Men då han vet att han inte kan riskera att få ännu fler emot sig eller köra samma dpeö som han gör mot Tess - så började han räcka ut tungan med mat mot Judith (vet inte om hon såg eller brydde sig). Men det visar bara på hur skadad denna pojk är där inne som inte klarar av att bli tillsagd.

Tror det är en tickande bomb i honom. Kanske trauma han bär på eller annat - men då ska han ha hjälp - inte ges tid att synas i tv där han både förnedrar andra och sig själv.

Och dra inget rasistkort nu, för det är det sista jag är.
Medlem
Älskar att steph säger till Simon nu. Önskar bara att hon var lite nyktrare så att hon hade fått rätt på orden. Men tror inte hon vågar ta det nyktert
Medlem
Alltså Simon är riktigt oklar, det känns som han intresserad av Steph med ändå inte
2021-03-02, 01:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Hon är patetisk!! Gå vidare Steph! Ta BB för vad det är. Försök vinn 1 milj, skaffa vänner i huset och ha roligt med dem. Skit i simon och exet utanför. Hur svårt ska det vara. Fattar inte varför hon gör såhär. Hon är i behov av bekräftelse. Om 85 dagar är allt över ändå. Du och Simon kommer ändå aldrig att bli nåt.

Nej hon är inte patetisk. Hon är mänsklig. Hon säger ju hur hon känner för Simonsituationen och att hon inte vill investera i det mer eftersom han tar henne för givet.
2021-03-02, 01:24
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Älskar denna Steph!

Återstår att se om Simon kan borsta av sig efter Stephs rakryggade (nåja, på fyllan, men ändå) snack. Hon träffar fan mitt i prick. Fuck-boy Simon är en skön karaktär, men efter ett visst djup känns han som rådvill och osäker; en liten pojke som behöver mammas ömma famn ibland...
2021-03-02, 01:25
Medlem
Har dom ändrat reglerna för rökrutan? Förr skrek rösten så fort en stod där inne ensam och pratade med dom utanför. Kan inte minnas att jag sett nåt inifrån tidigare heller.
2021-03-02, 01:25
Medlem
Chris100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan du är min nya idol. Jag skaffade parabol i slutet av '99 bara för Big Brother. Vi gjorde det på kontoret och alla var frälsta. Knappast något jobb blev gjort. Man läste ju mycket om det hur det var från Holland men fick aldrig se något. Fasen och du har sett det. Ja, det var tragiskt att höra med självmordet och det var ju det som fick en att undra vad det var för jävla program.

Skiten nu är ju inte BB mer än till namnet och man tittar på det mest för festerna och om något skit händer. Det kommer nog självdö om inte någon annan tar över eller sänds på Boomerang i fortsättningen.
Kul att få lite info. Tack.

Tack för ditt trevliga gensvar!

När Vi ändå avhandlar konceptet Big Brother så får faktiskt TV4 och indirekt Meter (som producerar BB åt TV4) oförtjänt mycket skit. Man måste ha klart för sig att TV4 och Meter är helt i händerna på den som äger rättigheterna (i detta fallet Endemol). De styr in i minsta detalj allt från marknadsföring till publiceringar, casting, utformningen av lokalen. Ja, till och med att sponsorer får pröjsa kaffemuggarna, kaffet och toapapperet för personalen i kontrollrummet. Samma sak gäller för alla andra programkoncept som TV-bolagen köper in, Let's Dance, Farmen, Expedition Robinsom, Wild Kids.
Det är alltså inte i grunden TV4:s egen vurm för PK som så totalt har förändrat BB utan Endemol själva. Förändringarna går mer eller mindre igen i alla länder där ett TV-bolag sänder BB.
Titta till exempel på BB21BELNED. Där är PK förhärskande, tro det eller ej, i ännu högre utsträckning än i den svenska versionen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in