2021-03-01, 23:45
Medlem
Fan vad jag önskar nu att Tanja sa ”jaha nej men alltså jag är inte intresserad!”
2021-03-01, 23:45
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fast NENT kan sända det via GB som de gör med andra produktioner redan och kommer runt reglerna. Stenbecks ande är kvar över oss.

Programmet kan ju självdö iofs. Tittarsiffrorna och inkomsterna kan väl snart knappast täcka licensavgiften. Undrar vad de får betala för den det skulle förvåna om det inte är tvåsiffrigt i mille.
Nej Grodan dem har registrerat sig i Sverige av ngn anledning gissar pga brexit som skedde, Gissar det självdör om ingen tar upp och kör programmet som sig bör!

Tex just nu stängde jag ned mina flikar med BB känner det händer inget mer än att Nardos kommer dygna nu medans Judith lär sova så hon inte hör ugnen skrika, Är väl enda av värde ju längre tiden går och hur full Judith blir för Nardos lär inte dricka mycket mer utan det är tävlingsmode där!

Nåja Grodan vi höres i morgon igen och hoppas på mer drama med Perdam i en huvudroll och flippar på ngt sätt, Sedan lär väl Tess hugga och han fattar lika lite som tidigare ggr dem tjaffsat runt om Perdams svår tydda monologer till svar..
2021-03-01, 23:46
Medlem
Blaisens avatar
Om nu programmet är från 7 år, kan inte BB säga åt dem att SLUTA PRATA ENGELSKA! Sååå jävla tröttsamt. Casanovan sätter in sin stöt på Tanja nu genom att prata engelska och vara allmänt dryg. Han tycker det är weird Tess pratade med Tanja?
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Nu kom ett efterlängtat uppvaknande, det är inte länge kollo och kumbaya runt en lägereld. Folk inser nu att dom är med i en tävling. Immuniter kommer inte längre att delas ut till sina "bästa" vänner för nu vet dom att tom Jesper kan åka ut mot någon som Kattis.

Emelie kommer att bli tilldelad immunitet på immunitet för man vet att man sitter säkert mot henne. Gissningsvis bör det bli något vi ser framöver.

Man ser att många nu grubblar över fall de har en chans i tävlingen. Nardos ser lite fundersam ut, Ponne har helt tappat glöden, Joel känns också som att han funderar lite extra just nu han är ovanligt tyst jämfört med andra dagar.

Nu har big brother börjat. Lägerelden och gruppkramar är ett minne blott, nu är det en tävling.

Tråkigt att Jesper åkte ut och det märks tydligt i liven. Men att han åkte ut var nog den största Wake Up callen för alla deltagare. Hade Kattis åkt ut så hade deltagarna tagit det med en klackspark och gått vidare med sina liv.

Som Ponne sa till Nardos: "hur fan tänker tittarna vill dom bara se människor som är tysta hela tiden eller vafan handlar det om?" Med hänvisning till att Emelie och Kattis låg bättre till en Nardos första veckan och att Jesper nu åkte ut mot Kattis och Pedram.
Redan klarlagt Jesper drog frivilligt längtan efter tjejen blev för stor!
Medlem
Vad fan är det han siytet och säger nu? Vad då härska och bestämma, du ska inte prata om det med henne
Medlem
xrlpyts avatar
Kul att Adrian frågar ut Steffi litegrann.
2021-03-01, 23:47
Medlem
Peddo måste sluta prata engelska och tro att det låter coolt
Medlem
Lissabonfires avatar
Satan vilka otäcka vibbar jag får av Pedro, känns rikgit creepy. Tur dom är inne i ett hus som är övervakat.
Medlem
Vad är det för idioter som röstar kvar Katti? Haha, 58-årig White trash-kärring, jag skäms o hennes vägnar att hon är med i BB och tkr det är skithäftigt
2021-03-01, 23:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej Grodan dem har registrerat sig i Sverige av ngn anledning gissar pga brexit som skedde, Gissar det självdör om ingen tar upp och kör programmet som sig bör!

Tex just nu stängde jag ned mina flikar med BB känner det händer inget mer än att Nardos kommer dygna nu medans Judith lär sova så hon inte hör ugnen skrika, Är väl enda av värde ju längre tiden går och hur full Judith blir för Nardos lär inte dricka mycket mer utan det är tävlingsmode där!

Nåja Grodan vi höres i morgon igen och hoppas på mer drama med Perdam i en huvudroll och flippar på ngt sätt, Sedan lär väl Tess hugga och han fattar lika lite som tidigare ggr dem tjaffsat runt om Perdams svår tydda monologer till svar..

Vi snackar mer imorgon Putte. Jag väntar på min Viaplay app kommer igång efter strulet så jag kan se mina matcher. Det här är inget intressant förutom festerna och det kommande psykbrytet från Pedram "The Shining" Aghabeh
2021-03-01, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Ska vi säga cirka 23.40 tills Pedros börjar jiddra igen? Eller borde man vänta till 00.20 när Tess vill sova och ska börja bråka om det med Pedros?

I fucking called it, jidder vid 23.40
2021-03-01, 23:49
Medlem
Killthepoors avatar
Haha Pedram. Hans krona fick sig en rejäl törn nu när brudarna tar hänsyn till varann snarare än till peddot själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in