2021-03-01, 23:37
Medlem
SodaFointains avatar
Canadensiska Bb ska nästa säsong ha 3 amish, 1 mormon, 1 baptist, 1 indian, 1 aztek, 1 maya indian, 1 inka indian, en ku kux klan medlem, 1 alkis, 1 aborgin, 1 inuit, 1 transvestit, en hindu, en buddist
Senast redigerad av SodaFointain 2021-03-01 kl. 23:40.
Medlem
Hörde jag rätt? Har Judiths docka slarvats bort?
Medlem
Blaisens avatar
Och nu sitter otäcka, härskartekniksmästarinnan Katti och stöttar och peppar Nardos. Huvva, säkert bara falskt.
2021-03-01, 23:38
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tanja och Steph.. passar så bra som vänner <3
Riktig bromance-potential där också. Det kanske blir lite cooldown på Steffis och Tessans bromance om båda är sugna på Adrian.. men ingen av de tre verkar ju vara redo att göra något ändå.
2021-03-01, 23:38
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Så Pedram har alltså sagt till Tanja att han vill ta ett snack med henne sen Vad fan ska detta handla om då ? 🤔
Ska han försöka övertala henne om att ha sex med honom...hoppas fanimej att hon säger Nej isådanafall!

Han är ju i sitt esse just nu! Kanske har repat mod till sig att fråga chans på Tanja. Eller om de ska ligga. Hoppas det blir helt jäkla cringe iaf 😂
2021-03-01, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams

Han är visserligen som ett barn mentalt men att gråta för man inte träffat sin flickvän på två veckor eller vad det är kan jag inte förstå eller relatera till.

I denna videon var han 38 år gammal. TRETTIOÅTTA.
https://www.youtube.com/watch?v=U06jWzuE2Xk
Nä precis. Fjant. Han bölade redan efter någon dag med.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Och nu sitter otäcka, härskartekniksmästarinnan Katti och stöttar och peppar Nardos. Huvva, säkert bara falskt.
Absolut, synd att Kattis spelar så falskt mot Nardos. Hoppas Philip Dickmen reder ut detta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Förstår inte varför Narnia grinar över tävlingen? Hon får ju för fan tävla om en immunitet. Det är positivt

Hon grinar ju om allt den lilla "prinsessan". Ååh det är så synd om mig...jag jag jag...bla bla bla. Hon är så fruktansvärt jobbig 🥱

Hon har nog aldrig kollat något slags BigBrother tidigare...och hur kan man då söka in ens?!
Medlem
Gutis avatar
Fan vad festsugen man blir när det är sån galen energi!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Gissar att NENT kan ta över konceptet och köra det Grodan men dock osäker, Svårt att ha svenska regler och lagar men mindre censur skulle det vara gissar jag!

Ja frågan är vilken typ av BB vill man ha jag vet vilken där det finns konflikter - motpoler som vågar höja rösten, Jag vill inte ha ett BB med folk tysta som möss som knappt törs höja en röst då hoppar jag ärligt talat!

Fast NENT kan sända det via GB som de gör med andra produktioner redan och kommer runt reglerna. Stenbecks ande är kvar över oss.

Programmet kan ju självdö iofs. Tittarsiffrorna och inkomsterna kan väl snart knappast täcka licensavgiften. Undrar vad de får betala för den det skulle förvåna om det inte är tvåsiffrigt i mille.
2021-03-01, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Han är ju i sitt esse just nu! Kanske har repat mod till sig att fråga chans på Tanja. Eller om de ska ligga. Hoppas det blir helt jäkla cringe iaf 😂

Ja hans hybris är verkligen uppåt rymden nu! Han kommer bli odräglig att titta på, mer än innan om det nu ens är möjligt 🤮
2021-03-01, 23:40
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Vänta va? Du tror att detta kommer hända? Eller menar du att han sagt att han gjort detta?
Enligt tråden, ja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in