2021-03-01, 23:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tyvärr så är det så Grodan vi är ngr som vet medans vissa tror ngt annat fast det ngt annat inte finns!

Jag tror att många förstår men vågar inte öppna käften. Det skall normaliseras.
2021-03-01, 23:43
Medlem
Blaisens avatar
Naaaaw, jättejättejobbig tävling för Nardos. Hon måste ju få slippa då.

Appropå Tess, att diskutera utseende är ju meningslöst eftersom det är så otroligt subjektivt. Jag tycker hon är skitsnygg, har en kropp to die for, även om det är trist att mycket är fake men att hon sköter om sin kropp råder ingen tvekan om. Jag hade liknande figur när jag var ung och vacker (dock utan botox och silikon) och jag kunde också klä mig utmanande. Att göra det och reta gallfeber på dåvarande pojkvän var supernice

Tack BB, viskande är sååå störigt!
Medlem
SodaFointains avatar
Bilden försvann
Medlem
Nu kommer Pedros game

edit: Han är så respektlös också. judde och tanja satt och chilla bara ju
Medlem
Ååh nu drar han igång detta tjaffset igen! Jävla idiot!
Medlem
kermiths avatar
Haha, lyssna på Pedram "The Shining" Aghabeh
Han är i full gång nu.
Medlem
basiss avatar
Pedram verkar tro att produktionen inte förstår engelska....
2021-03-01, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Nu kommer Pedros game
Låt cringe festen börja
Medlem
Nu kom ett efterlängtat uppvaknande, det är inte längre ett kollo och kumbaya runt en lägereld. Folk inser nu att dom är med i en tävling. Immuniter kommer inte längre att delas ut till sina "bästa" vänner för nu vet dom att tom Jesper kan åka ut mot någon som Kattis.

Emelie kommer att bli tilldelad immunitet på immunitet för man vet att man sitter säkert mot henne. Gissningsvis bör det bli något vi ser framöver.

Man ser att många nu grubblar över fall de har en chans i tävlingen. Nardos ser lite fundersam ut, Ponne har helt tappat glöden, Joel känns också som att han funderar lite extra just nu han är ovanligt tyst jämfört med andra dagar.

Nu har big brother börjat. Lägerelden och gruppkramar är ett minne blott, nu är det en tävling.

Tråkigt att Jesper åkte ut och det märks tydligt i liven. Men att han åkte ut var nog den största Wake Up callen för alla deltagare. Hade Kattis åkt ut så hade deltagarna tagit det med en klackspark och gått vidare med sina liv.

Som Ponne sa till Nardos: "hur fan tänker tittarna vill dom bara se människor som är tysta hela tiden eller vafan handlar det om?" Med hänvisning till att Emelie och Kattis låg bättre till en Nardos första veckan och att Jesper nu åkte ut mot Kattis och Pedram.
Medlem
Sa Judith att Adrian pekat på både Tess och Emelie på frågan vem han är mest intresserad av?
2021-03-01, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hon grinar ju om allt den lilla "prinsessan". Ååh det är så synd om mig...jag jag jag...bla bla bla. Hon är så fruktansvärt jobbig 🥱

Hon har nog aldrig kollat något slags BigBrother tidigare...och hur kan man då söka in ens?!

Jag ska vara ärlig och säga att det här är min första vecka, men det känns ju optimalt att få vara med i så många tävlingar om immunitet som möjligt. Vinna en gång och slippa den där jävla soffprocessen på måndagen. Jag hade jublat om jag fick vara med i den här tävlingen.
2021-03-01, 23:45
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Sa Judith att Adrian pekat på både Tess och Emelie på frågan vem han är mest intresserad av?

Ja... Fan också. Hade hoppats att han INTE varit intresserad av Tess.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in