2021-03-01, 23:30
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Alltså ni som inte ser att det är något mellan Tess o Pedram...det hänger som fan i luften.
Precis som Martin o Sara i säsongen 2011 eller när det var.
Att Tess sitter o säger att hon inte vill något med Pedram kommer hon få käka upp. Så in i helvete!
Lyssna på det hon säger HON VILL INTE NGT MED PEDRAM, Hennes spel och annat är att Pedram är i Friend zone klarar man inte av att se det då är man nog blind!
2021-03-01, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Släng in en imam och du har en säker succé.
De hade säkert fått fler tittare.

Dom kan rebranda det till "Big bram" också.
Medlem
Ridnes avatar
Tanja och Steph.. passar så bra som vänner <3
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Lyssna på det hon säger HON VILL INTE NGT MED PEDRAM, Hennes spel och annat är att Pedram är i Friend zone klarar man inte av att se det då är man nog blind!

Det gäller inte. Den kulturella skillnaden är för stor.
När en kvinna säger nej betyder det endast att hon behöver två snorloskor i ett bändat gap innan man beträder honan trots nej och skrik
2021-03-01, 23:33
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:

Släng in en imam och du har en säker succé.
De hade säkert fått fler tittare.
Då skriker hqn hela tiden och då räknas det som kommersiellt oväsen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Det mesta har droppats i tråden tidigare såklart.
Tänka samla lite av de samlade intrycken vi har av deltagarna so far. Peddo måste fan ha flest smeknamn, å inga är trevliga heller

Nej, jag skulle säga narcos
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ponne har helt rätt naturligtvis. BB har vi ju tidigare konstaterat gör som de vill. Flera inlägg har tagits bort på Instagram där folk gjorde "några avslöjaden". Frågan är om tv4 får eller gör ännu en säsong.
Gissar att NENT kan ta över konceptet och köra det Grodan men dock osäker, Svårt att ha svenska regler och lagar men mindre censur skulle det vara gissar jag!

Ja frågan är vilken typ av BB vill man ha jag vet vilken där det finns konflikter - motpoler som vågar höja rösten, Jag vill inte ha ett BB med folk tysta som möss som knappt törs höja en röst då hoppar jag ärligt talat!
Medlem
Killthepoors avatar
Sa Tanja nyss att Peddo hade sagt, precis efter att han satt säkert, att han ville prata med henne sen? Eller hörde jag fel?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Dom kan rebranda det till "Big bram" också.

2021-03-01, 23:34
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Det gäller inte. Den kulturella skillnaden är för stor.
När en kvinna säger nej betyder det endast att hon behöver två snorloskor i ett bändat gap innan man beträder honan trots nej och skrik
Tyvärr så är det så Grodan vi är ngr som vet medans vissa tror ngt annat fast det ngt annat inte finns!
2021-03-01, 23:35
Medlem
Så Pedram har alltså sagt till Tanja att han vill ta ett snack med henne sen Vad fan ska detta handla om då ? 🤔
Ska han försöka övertala henne om att ha sex med honom...hoppas fanimej att hon säger Nej isådanafall!
2021-03-01, 23:36
Medlem
Förstår inte varför Narnia grinar över tävlingen? Hon får ju för fan tävla om en immunitet. Det är positivt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in