2021-03-01, 22:40
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Varför är det fel att Pedram är glad? Tycker verkligen har rätt att vara det.

TjA vi andra tycker han kan hålla käften med befogenhet är du på riktigt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
HAHHAA JA! Eller när hon ska bombadera adrian med frågor så att ingen annan ska få chans att prata med honom. Eller när hon ska berätta något som borde gå på en minut men hon drar det i slog motion i tio minuter. Usch ut med Tess!

Emelie är också väldigt tråkig men hon är inte lika självupptagen som Tess. Louie tycker jag är som en rolig Leif GW kopia haha.

Nej Emelie är inte så självupptagen, hon är bara upptagen av vad alla andra gör och tjötar om det
Medlem
Gutis avatar
Förlåt, jag har inte sett asmycket live i år. Men av det jag sett så tycker jag hatet mot Pedram är obefogat.

Vad har han gjort för att förtjäna detta hat? Jag är bara lite nyfiken..
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:

Håller med, folk kan inte störa sig på att han är glad. Det är helt ologiskt och hetsigt.

Med det sagt gillar jag inte honom, men snälla
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Tess är så sugen på Mössan Adde.Hon kommer bli helt förstörd när hans ögon istället är för Emelie

Skulle vara så jävla knäckande för Tess om "Emelie-jag-var-tidigare-fet-ful-och-ett-skåp" skulle bräda henne!
2021-03-01, 22:41
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Spinoff på BB:

Narnia; snart i en skrikteve nära dig, teve för döva!
Peddo; snart en mugshot i senaste upplagan av 'Cops'!
Katti; snart i "Jamaica ringde och ville ha tillbaka sin rastafari"!
Adrian; snart i 'min mössa och jag - tales from the crypt!
Ponne; snart i "there's a black dog on my shoulder, now that the whole world came crashing down on my face!
Tess; snart i 'cock teaser IX'!
Emelie: snart i 'HALLÅÅÅEU, VAFFÅÅRR DÅUU DÅUU?'
Tanja; snart i 'what's the next fucked-up thing I will do?'
Simon; snart i 'mitt liv som bokstavskombination - tales from BB's perhaps most entertaining mytto!'
Judith; snart i 'Chasing Trubbel-Tanjas trosor!
Steph; 'to be or not to be - letting fuck boy Simon inside my panties or not'
Joel; snart i 'gay boy slim kladdar på allt och alla'!
Luis; snart i 'nää, lyssna nu, såhäär - det är inte hybris när man vet att man har rätt i allt, jämt och ständigt, 24/7!

Hälften var jävligt kul och spot on faktiskt 😂😂😂
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Han verkar helt ärligt inte ha ögon för någon av tjejerna... 🤷
Då är man Gay
Medlem
Så om jag har förstått det rätt så valde Jesper att åka självmant? Känns då liite mer ok att veta att det hade varit Peddot som rykt om folket hade fått bestämma denna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kanske inte skitkonstigt att man tycker det är problematiskt att du, som själv påstår dig vara kvinna, kallar en annan kvinna för "fnask" och att hon "ser billig ut", samt gnäller på att hon lägger mycket tid på smink och att "göra sig till något hon inte är" (vem är du att bestämma vad hon "är" eller inte, eller har rätt att vara?). Det absolut lägsta du kan göra, främst mot kvinnor, är att prata nedsättande om deras utseende och ditt tankesätt är fett problematiskt.

Jag säger att hon SER UT SOM FNASK. hon SER BILLIG UT.
Jag gnäller ej- ifrågasätter varför man i ett program där det handlar om att visa vem man är- väljer att avsätta halva sin vakna tid åt att smeta in en massa teatersmink? Hon är och får vara hur hon vill. Jag har ALDRIG pratat NEDSÄTTANDE- om hennes insida eller person. Möjligen om hur man väljer att framställa sig själv. Tycker inte själv att det är ett "fett problematiskt" tankesätt, men intressant hur du väljer att tolka vad jag skriver.
Avslutad
Citat:

Det har han absolut, men han har inte förtjänat det på något vis. Han själv måste ju märka att det alltid är han som kommer sist in i rummet och att ingen frivilligt söker kontakt med honom.

Missade du precis när alla gick in i poolrummet och började dansa, men slutade så fort Pedram kom in och hakade på?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Ni som klagar på Kattis underhållningsvärde förstår jag inte när ni försvarar Peddot. Kattis kan komma med sköna kommentarer som bara en gammal människa kan göra som inte bryr sig och häller i sig öl på festerna och bidrar till stämningen.

Vad har Peddot gjort under sina 2 veckor? Han har inte bondat med några av snubbarna. Han går bara runt med sin blattestil och kallar snubbarna för ''bror'', ''bruschan'' och tar dem i handen samt pratar om tråkiga blatteämnen som t.ex. respekt och kommer med ännu tråkigare blatteklyschor.

Den enda underhållningen han har bjudit på är hans besatthet av Therese och det börjar bli gammalt och obehagligt.

Uttöver spyan, strulet med den nya bruden, paktvarningen, tjafset och grillkorven.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej jag hoppas han har mer karaktär än så. OM Tess skulle få till det, tror ni då att hon skulle ändra sig angående att ingen får gosa i sängarna under kvällarna/nätterna? Det tror jag..

HAHAHA JA Therese skulle inte bry sig om gos i sängarna sålänge hon får vara med. Hon är svartsjuk och hatar när allt fokus inte är på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in