2021-03-01, 22:37
Avstängd
paktvarning på peddi o ponne?
Medlem
Sladderbrallas avatar
Kvällen höjdpunkt vore om adrian hittade emelie ell steff å dissade tess TOTALT trots intensivt svassande✅
Grädde på moset skulle vara om Tess dessutom blev nominerad nästa vecka å sen ÅKTE UT !
Kan inte höra hennes falska skratt längre, annars får ja fan avvika från liven
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
lär inte hända nu har tess satt sig hos honom igen

Tess kommer inte ge någon annan en enda chans ikväll att få tillfälle att limma på honom. Det har hon gjort klart redan :P
Medlem
Anonym396s avatar
Ni som klagar på Kattis underhållningsvärde förstår jag inte när ni försvarar Peddot. Kattis kan komma med sköna kommentarer som bara en gammal människa kan göra som inte bryr sig och häller i sig öl på festerna och bidrar till stämningen.

Vad har Peddot gjort under sina 2 veckor? Han har inte bondat med några av snubbarna. Han går bara runt med sin blattestil och kallar snubbarna för ''bror'', ''bruschan'' och tar dem i handen samt pratar om tråkiga blatteämnen som t.ex. respekt och kommer med ännu tråkigare blatteklyschor.

Den enda underhållningen han har bjudit på är hans besatthet av Therese och det börjar bli gammalt och obehagligt.
2021-03-01, 22:38
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Pedram tror han kommer vinna hela skiten nu, njut 2-3 veckor till sen är du också borta.

+1
Medlem
Zingo2s avatar
Varför är det fel att Pedram är glad? Tycker verkligen har rätt att vara det.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Tess är så sugen på Mössan Adde.Hon kommer bli helt förstörd när hans ögon istället är för Emelie
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Ja, som en hemma-jobbande och live-tittande tragisk själ, så hade det varit otroligt skönt att slippa hennes hysteriska fake-skratt och "pedagogiska" deep-talk och tjat om hur hon ABSOLUTINTEÄRINTRESSERADAVPEDRAM

Tar faktiskt hellre Emelies gnäll eller Luis flås och gnäll över Simon. Alla dar...

HAHHAA JA! Eller när hon ska bombadera adrian med frågor så att ingen annan ska få chans att prata med honom. Eller när hon ska berätta något som borde gå på en minut men hon drar det i slow motion i tio minuter. Usch ut med Tess!

Emelie är också väldigt tråkig men hon är inte lika självupptagen som Tess. Louie tycker jag är som en rolig Leif GW kopia haha.
2021-03-01, 22:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Alltså - Emelie eller Steffi, båda går bra. Bara inte dras till den trötta trasan pga märker att hon är lätt/intresserad. Snälla.

Nej jag hoppas han har mer karaktär än så. OM Tess skulle få till det, tror ni då att hon skulle ändra sig angående att ingen får gosa i sängarna under kvällarna/nätterna? Det tror jag..
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag har svårt att ta honom på allvar med allt hans flipp floppande fram och tillbaka. Jag kan inte låta bli att tänka att han framför allt är besviken mest för att Jespers "performance" inte gått hem i stugorna, eftersom det betyder att Pontus kanske inte heller har gjort det.. och det ger honom ångest.
Så är det, han måste nu hitta en ny taktik. Sorgligt, men sant.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Tess är så sugen på Mössan Adde.Hon kommer bli helt förstörd när hans ögon istället är för Emelie

Han verkar helt ärligt inte ha ögon för någon av tjejerna... 🤷
2021-03-01, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Varför är det fel att Pedram är glad? Tycker verkligen har rätt att vara det.

han är inte glad han har fått hybris

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in