2021-03-01, 14:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ortiz
Höll med fram till idag. Feg, tråkig, offermentalitet, grinkuk känner jag nu. Om någon vecka har jag väl hamnat nånstans i mitten. Men fan vad hon sjönk idag. Hon var beredd att lämna huset idag för att hon fick äta en kryddig korv (hennes veganska variant är inte det minsta stark) - i mina ögon definitivt inte en värdig vinnare längre.

Trodde aldrig jag skulle säga det här men Simon är min favorit nu. Hatade han i början men sakta men säkert växa på mig.

Jag avskyr verkligen Simon. Finns få personer som jag har så svårt för som de som tror att de är störst bäst och vackrast
2021-03-01, 14:53
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Där ser man det visste jag inte, tack för informationen.
Ja men jag vet som sagt inte säkert.
2021-03-01, 14:54
Medlem
Rösta bort Katti hon tar bara plats. Utan henne blir en säng ledig och då delar Tanja och Pedram säng och sen Stephanie och Simon så Tess kommer få sig ett flipp!
2021-03-01, 14:54
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Fattar inte Pedram han kommer INTE få ngt varmvatten i duschen oavsett vad han gör och sjunger, BB styr huset men han verkar ha glömt bort reglerna nu igen!
Kanske för att han vill göra tv och få lite röster inför kvällen
Han har spelat teater hela helgen.
2021-03-01, 14:55
Medlem
Pinkfleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nadros och simon fyfan stackars simon

Stackars Simon, verkligen! Det har redan gått 2 veckor och han ser ut som en människa som precis har tillfrisknat från opioider. Han är en alkis på hög nivå och bör röstas ut för att behandlas, asap! Bannad från alkohol har han blivit också. Stackars lilla, lilla Simon...
2021-03-01, 14:55
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkflesh
''...många utländska''. Majoriteten som ser att hon verkligen är MOBBAD och utstöt är födda och uppvuxna i fina lilla Sverige. Så din kommentar är helt onödig.
Alla har gett henne chansen i huset men är man en kaxig tjej från "orten" som söker konflikter och pratar "asså, förståru?" i varenda mening så är det inte många som vill umgås med en. Hon har inte många positiva sidor om man ska vara ärlig. Sedan är hon sjukt sexistisk om man följ henne från Tjafs. Där hon står för att kvinnor ska få slå män men män ska aldrig få slå tillbaka osv.
2021-03-01, 14:56
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Kanske för att han vill göra tv och få lite röster inför kvällen
Han har spelat teater hela helgen.
Jepp men han är genomskådad fett Pedram det ser man....
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Stackars Simon, verkligen! Det har redan gått 2 veckor och han ser ut som en människa som precis har tillfrisknat från opioider. Han är en alkis på hög nivå och bör röstas ut för att behandlas, asap! Bannad från alkohol har han blivit också. Stackars lilla, lilla Simon...
Va?! Har han blivit bannad från alkohol? Varför? Är det för att han hamstrar?
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Tanja kommer få till det med Pedram.

Rösta kvar snubben.

Katti är den mest onödiga deltagaren någonsin. Tar bara plats.
Då är det dags för dig att börja kolla mer...
Den som missat hur viktigt Kattis är i huset kan inte hängt med.
Pedram är dessutom en riktig tönt som man knapp sett innan han blev nominerad. Då helt plötsligt började han skapa kameratid.
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Va?! Har han blivit bannad från alkohol? Varför? Är det för att han hamstrar?
Han fick alkoholförbud en kväll för Nardos hade provocerat fram ett bråk med han.
2021-03-01, 14:57
Medlem
Citat:

nej han är inte bannad det var bara en kväll och jag syftar på att han kommer behöva umgås med nardos isåfall
2021-03-01, 14:57
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Han fick alkoholförbud en kväll för Nardos hade provocerat fram ett bråk med han.
Jaså! Jag tyckte han gjorde en bra grej som sa ifrån till henne. Sen kanske han gick för långt. MEN det var Nardos som drog igång det hela.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in