2021-03-01, 22:35
Medlem
Hoppas Emelie får till det med Adrian. Hade vart kul att se Tess svartsjuka.
2021-03-01, 22:35
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Är det bara jag här som gillar pontus o faktiskt tycker synd om honom just nu? 😔

Nä jag gillar också Pontus.

Gällande kameraknulleriet ligget Joel, Nardos o Pedram som värst till. Fast Joel har blivit bättre och mindre irriterande tycker jag. Peddot dock
"jag skulle rädda ett barn från ett brinnande hus"

Idioten vet inte ens att det är röken som är det farliga och skulle tuppa på någon minut

Fyfan vad Hybris han har. Det positiva med att han stannar blir väl att han kommer slemma sig ännu mer och förstöra sitt "cAsAnOvA" rykte.

Oj vad ot jag gick från ditt inlägg

Peddo är nästan nya Amilia för mig. Men ska bli riktigt kul att se hur han skämmer ut sig ännu mer
2021-03-01, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det skulle vara såååå roligt att titta på Skulle bli ett hårt slag för Tess att inse att hunken väljer någon annan.

lär inte hända nu har tess satt sig hos honom igen
Medlem
Moscow99s avatar
Spinoff på BB:

Narnia; snart i en skrikteve nära dig, teve för döva!
Peddo; snart en mugshot i senaste upplagan av 'Cops'!
Katti; snart i "Jamaica ringde och ville ha tillbaka sin rastafari"!
Adrian; snart i 'min mössa och jag - tales from the crypt!
Ponne; snart i "there's a black dog on my shoulder, now that the whole world came crashing down on my face!
Tess; snart i 'cock teaser IX'!
Emelie: snart i 'HALLÅÅÅEU, VAFFÅÅRR DÅUU DÅUU?'
Tanja; snart i 'what's the next fucked-up thing I will do?'
Simon; snart i 'mitt liv som bokstavskombination - tales from BB's perhaps most entertaining mytto!'
Judith; snart i 'Chasing Trubbel-Tanjas trosor!
Steph; 'to be or not to be - letting fuck boy Simon inside my panties or not'
Joel; snart i 'gay boy slim kladdar på allt och alla'!
Luis; snart i 'nää, lyssna nu, såhäär - det är inte hybris när man vet att man har rätt i allt, jämt och ständigt, 24/7!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Är det bara jag här som gillar pontus o faktiskt tycker synd om honom just nu? 😔

Jag har svårt att ta honom på allvar med allt hans flipp floppande fram och tillbaka. Jag kan inte låta bli att tänka att han framför allt är besviken mest för att Jespers "performance" inte gått hem i stugorna, eftersom det betyder att Pontus kanske inte heller har gjort det.. och det ger honom ångest.
Medlem
Man kan säga vad man vill om Pedram. Han är en hybrid mellan Tishko och skogsturken. Visst jag gillar inte heller honom och nej han kommer inte vinna big brother. Men han är betydligt mer underhållande än andra...Det måste man fan ge honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Absolut.. det går också bra. De kanske passar bättre rent personlighetsmässigt!

Alltså - Emelie eller Steffi, båda går bra. Bara inte dras till den trötta trasan pga märker att hon är lätt/intresserad. Snälla.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee-Clayton
Han är efter henne nästan dygnet runt. Går alltid till samma rum, håller sig nära. I träningsrummet om hon ska träna men inte han så sitter han ändå där och övervakar.

Ofta sitter han några meter ifrån under fester och bara stirrar på henne, håller under uppsikt.

Han har försökt tjata till sig att hon måste sova i hans säng på ett väldigt manipulativt sätt, trots att dom inte ens hånglat eller haft någon flört alls innan. Han gick på flera gånger och sa ungefär "om du inte sover hos mig så får inte Simon och Steph sova med varandra". När hon vägrade flippade han och kallade henne pryd, försökte skuldbelägga henne för att hon inte ville.

Han säger ofta att hon får honom att se dålig ut i tv när dom har konflikter, att det är hennes fel när han gör bort sig.

När dom haft konflikter under fester och hon går därifrån och vill prata med någon annan om vad som hänt då följer han efter och kommer snart in i samma rum och sätter sig mitt emot och glor på henne, ibland provocerar med kommentarer, eller försöker fortsätta konflikten. Detta kan upprepas flera gånger i rad.

Är några exempel man kommer på så där på rak hand.

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Trött på att vad man än skriver här, så finner folk en massa problematik i det. Känns lönlöst att skriva. Antagligen är ni som hugger emot, pga ni t.ex. tycker att Therese är guds gåva till manligheten: fula, oerfarna blekfeta människor som tror att "det är så top of the world ser ut". Om man har en annan åsikt så är man avizzzzz. Tycker bara från hjärtat synd om er.

Kanske inte skitkonstigt att man tycker det är problematiskt att du, som själv påstår dig vara kvinna, kallar en annan kvinna för "fnask" och att hon "ser billig ut", samt gnäller på att hon lägger mycket tid på smink och att "göra sig till något hon inte är" (vem är du att bestämma vad hon "är" eller inte, eller har rätt att vara?). Det absolut lägsta du kan göra, främst mot kvinnor, är att prata nedsättande om deras utseende och ditt tankesätt är fett problematiskt.
Medlem
Så, Pontus mår dåligt för att Jesper har åkt eller för att han är rädd för att han själv ska åka nästa gång..?
2021-03-01, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vad sa Simon? Att han blev rädd när han såg Peddot stirra sig själv i spegeln?

Nej han sade snarare något i stil med: ”jag fattar vilken stress det var för dig, du satt och tomstirrade och gick runt och man kunde nästan se vad du tänkte på”

Kolla bara på honom, vilken jävla vidrig person
2021-03-01, 22:37
Medlem
DannySausages avatar
Stora frågan nu är hur länge Pontus kommer låtsas vara helt nerbruten och ha offerkofta innan han kommer på att han måste göra TV och helt plötsligt blir Helknasige Ponne igen..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in