2021-03-01, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Varför är det farligt att bli full på Champagne?
Skiten de dricker är verkligen inte champagne. bB köper in det billigaste bubblet, förmodligen någon vidrig cava. Men det är väl någonting de o huset hittar på som vanligt. Det är inte farligt att bli full på det som de dricker.
2021-03-01, 22:33
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ikväll vill jag se Steph hooka med Adrian och Tess gå bananas över det

Hoppas mer på Emelie
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ja vi såg nu hur det gick. Låt mig gissa, du röstade på Kattis även fast Jesper var din favorit av de tre? Fortsätt rösta dom du gör hahaha just pga såna som dig att sånt här sker.

Jag la 8000 på 3.40 odds att Jesper åker ut så jag är nöjd. Jag har observerat den idiotiska taktiken som förts i tråden och andra sociala medier. Cashar ut och skrattar över att Pedram och Kattis!! KATTIS??! Är kvar hahahahhahaha mot Jesper? Jesper ?? Kattis slog ut Jesper? Hahahahaha

Jag tänker inte så mkt på nån här odds hit o dit vem fan är du och skaffa dig ett jävla liv döööör av skratt nu vad pratar du ens om. ..vadå odds hit och dit... har inte sociala medier alls...har du på riktigt satsat riktiga pengar på big brothet eller vad är det frågan om isf håller jag på simon tanja och judith...och hatar nardos speciellt luis för att han är en mobbare och borde inte jobba med ungdomar och emelie vem e du ens din luffare
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abahati
Nu kommenterar dem Pedrams psykoser och tomma blickar, dock med glimten i ögat. Snart inser de också att han är skev.
Vad sa Simon? Att han blev rädd när han såg Peddot stirra sig själv i spegeln?
2021-03-01, 22:34
Medlem
Cents4s avatar
Pedram tror han kommer vinna hela skiten nu, njut 2-3 veckor till sen är du också borta.
2021-03-01, 22:34
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
JAAAAA snälla gud!

Det skulle vara såååå roligt att titta på Skulle bli ett hårt slag för Tess att inse att hunken väljer någon annan.
2021-03-01, 22:35
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Omöjligt. Inte en chans att Katti och Peddo drog fler röster än Jesper.

Alla jag känner som följer den här cirkusen röstade på J. Enda rimliga förklaringen är att utgången redan var klar. Jesper klarade inte mer utan sin Emma och nojan över Kattis runk gjorde honom galen inombords, det fick honom att säga dem 2 förbjudna orden i bikten "Jag lämnar". Dealen blev att han får hålla tyst för att inte förstöra showen ikväll.

Det eller rigg, annars förstår jag inte. Fan vilken fin människa förövrigt. All lycka till snubben.
Den rimligheten börjar sakta men säkert att sjunka in! Det måste ha varit så det gått till.

Håller med! Han växte verkligen på mig och jag fick svälja mina förutfattade meningar jag hade om honom innan han klev in. Kul att han får återförenas med sin Emma nu i alla fall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Som vanligt bra skriver OscarOrso! Jag kommer få panik om inte Therese kommer hänga löst denna vecka.
Hon är extremt tråkig och ytlig och om hon vill sitta och sminka sig och platta håret i flera timmar så kan hon lika väl göra det hemma! Hur fan kan inte produktionen hittat en roligare deltagare än henne?

Ja, som en hemma-jobbande och live-tittande tragisk själ, så hade det varit otroligt skönt att slippa hennes hysteriska fake-skratt och "pedagogiska" deep-talk och tjat om hur hon ABSOLUTINTEÄRINTRESSERADAVPEDRAM

Tar faktiskt hellre Emelies gnäll eller Luis flås och gnäll över Simon. Alla dar...
Medlem
Killthepoors avatar
Och Pontus du är också en förbannad pajas
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Hoppas mer på Emelie

Absolut.. det går också bra. De kanske passar bättre rent personlighetsmässigt!
Medlem
.
Senast redigerad av 1MohamedAmir 2021-03-01 kl. 22:46.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Är det bara jag här som gillar pontus o faktiskt tycker synd om honom just nu? 😔

Nej det är inte bara du, pontus är ju en av de som förtjänar att gå långt i denna tävling!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in