2021-03-01, 22:31
Medlem
nu kaxar sig peddo jag funderade på att dra bla bla bla

jävla tönt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tycker synd om alla deltagarna där inne som måste bo med Nardos. Har man tittat på LIVEN så förstår inte jag hur man kan försvara henne då hennes vilja alltid måste komma först i alla sammanhang. Jag tycker Simon och Katti har visat stort tålamod där inne och jag förstår om de får fler utbrott mot skitungen som gullas av folk på Instagram och av produktionen.

Fast varken Simon eller Katti vet att det gullas kring Nardos på instagram? Det vet inte Nardos heller. Tror däremot Nardos tänker att folk utanför inte gillar henne eftersom hon nästan åkte ut första veckan. Jag har tittat på liven och visst kan jag hålla med att Nardos har varit störig ibland men just Kattis relation till Nardos begriper jag inte. IMO har Nardos lugnat sig lite sen dagen hon hängde löst och fick vara kvar. Att Simon bad om ursäkt till Nardos visade även att han visste att han hade gått för hårt på Nardos när de bråkade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ikväll vill jag se Steph hooka med Adrian och Tess gå bananas över det

JAAAAA snälla gud!
Avslutad
Nu kommenterar dem Pedrams psykoser och tomma blickar, dock med glimten i ögat. Snart inser de också att han är skev.
Medlem
Killthepoors avatar
Men håll käften din förbannade pajas
Medlem
codemeds avatar
Fan vad jag hatar blattepeddot
2021-03-01, 22:32
Medlem
xrlpyts avatar
Jäklar vad Pedram började snattra på nu då. Sätt dig ned i båten bror.
Medlem
Är det bara jag här som gillar pontus o faktiskt tycker synd om honom just nu? 😔
Avslutad
Fan vad fin han är Simon mot Pedram. Kärlek alltså.

Simon är min favorit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Har inte live men har sett lite av Pedram i avsnitten och känner framförallt igen typen men hur har han psykiskt misshandlat någon i huset?

Han är efter henne nästan dygnet runt. Går alltid till samma rum, håller sig nära. I träningsrummet om hon ska träna men inte han så sitter han ändå där och övervakar.

Ofta sitter han några meter ifrån under fester och bara stirrar på henne, håller under uppsikt.

Han har försökt tjata till sig att hon måste sova i hans säng på ett väldigt manipulativt sätt, trots att dom inte ens hånglat eller haft någon flört alls innan. Han gick på flera gånger och sa ungefär "om du inte sover hos mig så får inte Simon och Steph sova med varandra". När hon vägrade flippade han och kallade henne pryd, försökte skuldbelägga henne för att hon inte ville.

Han säger ofta att hon får honom att se dålig ut i tv när dom har konflikter, att det är hennes fel när han gör bort sig.

När dom haft konflikter under fester och hon går därifrån och vill prata med någon annan om vad som hänt då följer han efter och kommer snart in i samma rum och sätter sig mitt emot och glor på henne, ibland provocerar med kommentarer, eller försöker fortsätta konflikten. Detta kan upprepas flera gånger i rad.

Är några exempel man kommer på så där på rak hand.
Medlem
Kan Pedram hålla käften Du kmr åka om max två veckor bror
Medlem
oh orkar inte höra på tönten nu när han njuter över uppmärksamheten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in