2021-03-01, 22:27
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Ja Kattis underhållsvärde är högt. Ibland glömmer man bort att hon ens finns i huset.

Hennes värde ligger mer i hennes mammaroll tror jag.. Hon sitter ner och pratar med de yngre när de behöver det och så. Sen kan hon glimra till ibland. Hon behövs mer än en kärlekskrank Jesper. Skönt för honom att få komma hem till sin Emma nu istället. Och som många säger så har han säkert valt att lämna men att de ville få det att se ut som att han blev utröstad.
2021-03-01, 22:27
Medlem
xrlpyts avatar
Steffi slidar in bredvid Adrian.
2021-03-01, 22:28
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Therese/Nardos
Inte dom smartaste i huset.😀😀😀😀
2021-03-01, 22:28
Medlem
herregud vilken hybris peddot har fått nu
2021-03-01, 22:29
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Många missnöjda? Flashback kanske kan styra röstningen något men de många missnöjda du pratar om är en bråkdel av rösterna, vi vet ju inte varför resten av Sverige röstat kvar Pedram.

Sen röstades inte Jesper ut, men han fick minst röster för att vara kvar. Kanske trodde folk att han var safe eller som jag tror, att han inte skapar drama eller romans. Pedram skapar båda, på gott och ont.

Ja man röstar ju ut en person indirekt när man inte ger den sin röst. Det jag säger är att det är chockerande att man inte röstar på Jesper när han är en av de roligaste i huset och nu kommer det bara vara kvar massa ungdomar som beter sig som fjortisar.
Medlem
Lakkajens avatar
Bara kolla på vilka som bjuds in som experter i studion. Dickman.

Första veckan Nardos skulle ha åkt. Produktionen ger henne ett frikort. Nu räddas Pedram av att dom cherry pickar han i avsnitten och ger han sjukt mycket tv tid.

Nej Big brother har gjort bort sig.
Medlem
xrlpyts avatar
Typiskt när Steffi väl placerar sig vid Adrian så är det problem med hans mick och han blir inkallad hela tiden till slussen.
2021-03-01, 22:30
Avslutad
Kräk-konnässören Pedram är alltså kvar. Hoppas han slänger upp ett par rejäla spyor värda att skryta om.

If I wanna fuck, I fuck.

Vilken lirare.
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Ja man röstar ju ut en person indirekt när man inte ger den sin röst. Det jag säger är att det är chockerande att man inte röstar på Jesper när han är en av de roligaste i huset och nu kommer det bara vara kvar massa ungdomar som beter sig som fjortisar.

Nu var ju inte Jesper mogen för sin ålder direkt, hade Katti stuckit hade det varit fler fjortisar kvar.
Medlem
Ridnes avatar
Ikväll vill jag se Steph hooka med Adrian och Tess gå bananas över det
2021-03-01, 22:31
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Trött på att vad man än skriver här, så finner folk en massa problematik i det. Känns lönlöst att skriva. Antagligen är ni som hugger emot, pga ni t.ex. tycker att Therese är guds gåva till manligheten: fula, oerfarna blekfeta människor som tror att "det är så top of the world ser ut". Om man har en annan åsikt så är man avizzzzz. Tycker bara från hjärtat synd om er.

Som vanligt bra skriver OscarOrso! Jag kommer få panik om inte Therese kommer hänga löst denna vecka.
Hon är extremt tråkig och ytlig och om hon vill sitta och sminka sig och platta håret i flera timmar så kan hon lika väl göra det hemma! Hur fan kan inte produktionen hittat en roligare deltagare än henne?
2021-03-01, 22:31
Bannlyst
Nu när jag ser och hör Pedram så ser jag och hör Filip Dickman 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in