2021-03-01, 22:17
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Har man 10 email startar man bara konto på tv4play med alla adressen
Japp. Det kan gå undan. Hur ska de stoppa oss? Fuck BB och deras riggskit. Ni stöttar killar som vill knulla brudar oavsett vad tjejerna själva vill.
2021-03-01, 22:18
Medlem
Addebooii88s avatar
Tack BB 2021 nu kan man spendera tiden på något meningsfullt i livet.

Tack för den här tiden!
Det var kul så länge det varade, vi hoppas att vi snart ses igen.

Du kan titta som vanligt fram till 2 mars 2021.
En bekräftelse på din uppsägning kommer till din mailadress (xxxx@gmail.com) men kan dröja upp till 24 timmar.
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Produktionen försöker inte ens dölja att det är riggat. Alla omröstningar tex. där det först handlar om ett straff, sen när deras gullegull Nardos fått alla röster så slänger dom in en immunitet.

Alla klipp som visades under dagens avsnitt? Bara Peddo hela tiden, aldrig något av varken Jesper eller Katti.
Dessutom vinklas det helt och hållet till Peddos fördel. Att han var en hjälte som käkade korven, när han i själva verket mesade sönder och väntade i vadå 3-4h tills den hade kallnat och Pontus hade tagit bort såsen.
Att han och Tess bara hade lite kärleksbekymmer när han i själva verket var en kvinnoförnedrande idiot som inte kunde ta att Therese var noll intresserad av honom. "If I wanna fuck I fuck!", styckmordsblicken, förföljde henne och så vidare. Om den situationen hade skett utanför huset hade vi haft mörka rubriker på löpsedlarna.

Det stinker riggat.

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Men hur vet du det? Du som är psykolog borde förstå att människor har olika lager och inte behöva dra en amatöranalys på att en tjej sminkar sig för att få uppmärksamhet.

Är du tjej? Ålder?
Medlem
HAHAHA asså jag orkar inte med Pontus https://i.imgur.com/t9tWRsZ.jpg
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Hon är otroligt löjlig.
Lika löjlig som Pontus.
Hon tröstar tönten Pontus, tyvärr.
Medlem
Tror Ponne just nu försöker verka tuff. Han har nog inte lust att gråta i TV
2021-03-01, 22:19
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Håller med.!

+1
Medlem
ollepolle90s avatar
Käften Pk Judith
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Helt jävla SJUKT att råtönten Pedram fick fler röster än Jesper som ändå tillförde någon slags glädje i huset.

Förjävla komiskt att Tv4 spoilade resultatet I förväg också, jävla tomtar alltså haha.

Omöjligt. Inte en chans att Katti och Peddo drog fler röster än Jesper.

Alla jag känner som följer den här cirkusen röstade på J. Enda rimliga förklaringen är att utgången redan var klar. Jesper klarade inte mer utan sin Emma och nojan över Kattis runk gjorde honom galen inombords, det fick honom att säga dem 2 förbjudna orden i bikten "Jag lämnar". Dealen blev att han får hålla tyst för att inte förstöra showen ikväll.

Det eller rigg, annars förstår jag inte. Fan vilken fin människa förövrigt. All lycka till snubben.
Medlem
Vet inte hur jag känner kring katti. Gillar henne ibland men samtidigt stör jag mig på hur hon är mot Nardos
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Vadå vi? Jag röstade på Jesper, det var ju fel sidor ilska att Pedram var kvar.

De som röstade på Pedram var det övriga Sverige och Instagram/FB-grupper.

Vad menas med fem sidor ilska? Vad skriver fb/insta grupperna? Följer inte dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in