2021-03-01, 21:32
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Joel har fan fräsch klädstil ändå. Tänkte på det förra veckan också, han är riktigt snygg när han klär upp sig.

Älskar kontrasten till Luis femåringsklädsel.

hahaha ja kontrasten mellan hans röda pyjamas och det han har på sig nu är stor
Medlem
Nardos han inte in i bikten för att bli briefad på frågan hon skulle få innan sändningen idag. Snabbtänkt dam...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Stephanie? Kom igen nu snackar vi objektivt snygga. De som skulle få högst poäng på en Miss Universe tävling. Steph är inte kvinnlig till utseendet även om hon är söt med en fin personlighet. Du vet att Steph också har sillisar va?

Thess har naturligt mörka och välfyllda ögonbryn så hon behöver inte fylla i dom så mycket. Fylliga läppar, vältränad rumpa, stora välformade bröst och slank kropp.
Men snälla rara. Tess har ju mörka välfyllda ögonbryn för att hon tatuerar dem. Förmodligen har hon filler i läpparna och även brösten är köpta. Fil är hon inte men att påstå att det är ett naturlig utseende hon har är inte korrekt. Absolut inget fel med det, jag har själv opererat mig, har botox och fillers i läppen.
2021-03-01, 21:33
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han pluggar också i åtta år utan att ta någon examen.
Haha spot on. Bara så han fortfarande kan dricka på studentpuben.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Therese är så jävla tråkig att hon inte ens kan svara på frågan vad som varit roligast i veckan
Torr jävla brud!
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Sånt här gör mig faktiskt rädd på riktigt. Tur att inte alla män ändå fungerar såhär, lika kortsiktigt som sin snopp.
Seriöst. Ok om man är tonåring - kanske t.om. student upp t ca 25. Men sen HOPPAS OCH BER JAG verkligen till gudarna, att även män med en ok intelligens inser att det inte bara handlar om att "mannen jag satte på denna tjejen igår, värsta kroppen men rätt basic face och sjukt tråkig/korkad"

ALLTSÅ:

De flesta män vill ligga med kvinnor som har en bra och hyfsat vältränad kropp och som inte är fula i ansiktet. Pratar inte om att ha ett förhållande eller liknande utan personen skrev något med att den inte skulle ha i Therese med tång och jag har väldigt svårt att tro på det om personen är en man.
Man behöver inte säga "mannen jag satte på denna tjejen igår, värsta kroppen men rätt basic face och sjukt tråkig/korkad" till polarna dagen efter.

Tror nästan att du är avundsjuk på Therese med tanke på hur du skriver. Är ärligt talat rätt övertygad om att du är avundsjuk på henne av någon anledning för det verkar störa dig att många kan tänka sig att ligga med Therese.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Stephanie? Kom igen nu snackar vi objektivt snygga. De som skulle få högst poäng på en Miss Universe tävling. Steph är inte kvinnlig till utseendet även om hon är söt med en fin personlighet. Du vet att Steph också har sillisar va?

Thess har naturligt mörka och välfyllda ögonbryn så hon behöver inte fylla i dom så mycket. Fylliga läppar, vältränad rumpa, stora välformade bröst och slank kropp.
Stef är överlägset snyggare än Tess.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Pedram vann bråket med Therese så bara för ni har en syn om invandrare behöver ni inte försöka allt ni kan

Han skötte det 10x snyggare. Skrek inte en enda gång. Hon gjorde bort sig. Hon agerade som ett riktigt psykfall. Hon är ju jävligt skum. Det är ganska obvious.

Hur som helst, Pedram vann det kriget. Hennes största argument var att Pedram inte accepterar att hon vill sova vilket han FLERTALS gånger sa. "Du får sova. Men varför använder du inte öronproppar". Hon svarade aldrig, utan skrek att han inte accepterar att hon vill sova - återigen fel

Ingen gick vinnande ur den diskussionen. Dessutom så skrek Pedram på Tess i köket när Tanja och Simon sov i soffan.
2021-03-01, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hatadkvinna
emelie måste ut nästa vecka

Ja, Emelie är nog den som tillför minst, tänker på SSRI när jag ser henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Therese är basic. På riktigt.
Inte i närheten av naturligt snygg tjej - t.ex. Stephanie.

En smal kropp och fejkbröst och opererat ansikte kan vem som helst få

Hey miss psykolog, har inte du gått loss klart på Therese? Varje inlägg du skriver så snackar du ner hennes utseende. Det verkar klia dig jävligt mycket i alla fall då du inte kan släppa henne. Visst jag är inte heller hennes största fan men
Fan ta jag mig inte så mycket av min tid att klanka ner på henne och hennes utseende så som du gör. Usch!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Therese är så jävla tråkig att hon inte ens kan svara på frågan vad som varit roligast i veckan

Men hon förstår kanske inte ens?
Hon som är Danny Saucedos största fan och inte känner till Delirious....
I början tänkte jag att hon kanske inte sa så mkt pga hon faktiskt hade högre intelligens än de övriga - visade sig verkligen nu på sistone att det var exakta motsatsen.
Alternativt är hon totalt utsugen på hjärnceller av mr. Tishko.
2021-03-01, 21:35
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Joel har fan fräsch klädstil ändå. Tänkte på det förra veckan också, han är riktigt snygg när han klär upp sig.

Älskar kontrasten till Luis femåringsklädsel.
Bbrrr. Blir rädd för din pressbild varje gång jag ser den. hehehe

Luis är han vaken har inte hört han prata.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in