Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Ja hon verkar vara riktigt schysst och bryr sig om andra också. Top notch tjej

Stör mig dock på att var trejde ord hon säger är på engelska helt utan anledning. Vissa ord blir naturligt att säga på engelska men dessa är väldigt få. För många i huset, speciellt Stephanie, Simon och Pedram, som använder engelska hejvilt bara för att och sedan smittar det av sig på och de triggar varandras engelska och även andras. Märkt att bland annat Therese börjat använda massa engelska ord både när hon pratar med Pedram och Stephanie men desto mindre när hon pratar med t.ex Pontus.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zingo2
Helt överens. Tess är äcklig.🤮 Skulle inte ta i henne med tång!
Vet inte varför men har svårt att tro dig. Är du en man? Få män skulle tacka nej till att ligga med Therese. Hon har en snygg kropp, speciellt för att vara 30. Sen är hon väldigt basic i ansiktet och extremt tråkig personlighet men jag tror nog att du hade legat med henne om du fått chansen.
Citat:
Ursprungligen postat av
DannySausage
Dikmen kommer hävda att det är en härskarteknik av Katti att inte kunna Narnias namn..
Jag tror absolut att det är en härskarteknik. Tycka vad man vill om Nardos men Katti kan hennes namn men väljer att kalla henne Narnia osv som härskarteknik, det är jag ganska övertygad om.
Varför tror du att Kattis kallar Nardos för Narnia?
Citat:
Ursprungligen postat av
bobbybish
Padrams jävla svengelska stör mig något brutalt
Håller med. Även Stephanie och Simon stör mig men mest är nog Stephanie och Pedrams engelska. Låter extremt löjligt och ser ingen anledning till att byta ut de orden som de gör.