2021-03-01, 21:18
Bannlyst
Kristy har covid 😷😷😷😷😷
2021-03-01, 21:18
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Hashtagbitch is back

#flåsmedstil #stephjullan #nonachos #friahuvudet #tattasout #fightnight #onetwosteph

jag säger brara bra Säsong, bra Stehp.

JAAAAAA <3 Välkommen tillbaka!
2021-03-01, 21:19
Medlem
Conny63s avatar
Här får ni glimtar hur TV4 BB riggar t.e.x Judit åt upp körven 😂😂
Medlem
Någon som förstår omröstning att leva småbarnsliv inatt samt chansen att vinna immunitet. Funderar varför Nardos har 1/4 av rösterna vill alla dessa ge henne chansen att få immunitet?
Eller har alla bara läst första hälften av frågan om leva som småbarn ?
Medlem
Addebooii88s avatar
Är nog många som avbryter sitt Cmore abonnemang om Pedram blir kvar
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Slå ihop benen Pedram för fan

Eller hur!! Provocerar skiten ur mig! Alla andra ska trängas för att måste leka macho?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Kom igen till och med du måste erkänna att Thess är sjukt snygg. Oavsett smink eller inte. Hon har inte så mycket smink ändå. Nu till live sändning är det mycket men inte annars på dagarna.

Therese är basic. På riktigt.
Inte i närheten av naturligt snygg tjej - t.ex. Stephanie.

En smal kropp och fejkbröst och opererat ansikte kan vem som helst få
2021-03-01, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Hashtagbitch is back

#flåsmedstil #stephjullan #nonachos #friahuvudet #tattasout #fightnight #onetwosteph

jag säger brara bra Säsong, bra Stehp.
EEeeEEYYyYY det var fan på tiden<333
2021-03-01, 21:20
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja hon verkar vara riktigt schysst och bryr sig om andra också. Top notch tjej

Stör mig dock på att var trejde ord hon säger är på engelska helt utan anledning. Vissa ord blir naturligt att säga på engelska men dessa är väldigt få. För många i huset, speciellt Stephanie, Simon och Pedram, som använder engelska hejvilt bara för att och sedan smittar det av sig på och de triggar varandras engelska och även andras. Märkt att bland annat Therese börjat använda massa engelska ord både när hon pratar med Pedram och Stephanie men desto mindre när hon pratar med t.ex Pontus.

Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Helt överens. Tess är äcklig.🤮 Skulle inte ta i henne med tång!

Vet inte varför men har svårt att tro dig. Är du en man? Få män skulle tacka nej till att ligga med Therese. Hon har en snygg kropp, speciellt för att vara 30. Sen är hon väldigt basic i ansiktet och extremt tråkig personlighet men jag tror nog att du hade legat med henne om du fått chansen.

Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Dikmen kommer hävda att det är en härskarteknik av Katti att inte kunna Narnias namn..

Jag tror absolut att det är en härskarteknik. Tycka vad man vill om Nardos men Katti kan hennes namn men väljer att kalla henne Narnia osv som härskarteknik, det är jag ganska övertygad om.
Varför tror du att Kattis kallar Nardos för Narnia?

Citat:
Ursprungligen postat av bobbybish
Padrams jävla svengelska stör mig något brutalt

Håller med. Även Stephanie och Simon stör mig men mest är nog Stephanie och Pedrams engelska. Låter extremt löjligt och ser ingen anledning till att byta ut de orden som de gör.
2021-03-01, 21:21
Avslutad
Pedram vann bråket med Therese så bara för ni har en syn om invandrare behöver ni inte försöka allt ni kan

Han skötte det 10x snyggare. Skrek inte en enda gång. Hon gjorde bort sig. Hon agerade som ett riktigt psykfall. Hon är ju jävligt skum. Det är ganska obvious.

Hur som helst, Pedram vann det kriget. Hennes största argument var att Pedram inte accepterar att hon vill sova vilket han FLERTALS gånger sa. "Du får sova. Men varför använder du inte öronproppar". Hon svarade aldrig, utan skrek att han inte accepterar att hon vill sova - återigen fel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Kristy har covid 😷😷😷😷😷

Hur vet du?
Medlem
lowlifegypsies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolmumz
Sjukt att de klipper det som peddo åt korven på 5min när det egentligen tog 5 timmar

Sjukt hur weak dom är för övrigt. Kan knappast vara så starkt att dom börjar spy etc.

Undrar hur många scoville den ligger på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in