2021-03-01, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jag gillar inte Pedram.

Men han vann mot Therese.

Therese om någon var ju ett riktigt psykfall som bara ville ha bekräftelse.

Pontus var guld som vågade syna Tess. Tycker han vann debatten
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Pontus var guld som vågade syna Tess. Tycker han vann debatten

Missat vad Pontus sade.

Vad sa han?
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Therese är basic. På riktigt.
Inte i närheten av naturligt snygg tjej - t.ex. Stephanie.

En smal kropp och fejkbröst och opererat ansikte kan vem som helst få
Stephanie? Kom igen nu snackar vi objektivt snygga. De som skulle få högst poäng på en Miss Universe tävling. Steph är inte kvinnlig till utseendet även om hon är söt med en fin personlighet. Du vet att Steph också har sillisar va?

Thess har naturligt mörka och välfyllda ögonbryn så hon behöver inte fylla i dom så mycket. Fylliga läppar, vältränad rumpa, stora välformade bröst och slank kropp.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Pontus påminner väldigt mycket om såna där drägg på universitetet som går runt i sina overaller och super varje dag och ska vara så sköna och försöka lära känna alla och skaffa kompisar. Tönt
Han pluggar också i åtta år utan att ta någon examen.
2021-03-01, 21:28
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Hashtagbitch is back

#flåsmedstil #stephjullan #nonachos #friahuvudet #tattasout #fightnight #onetwosteph

jag säger brara bra Säsong, bra Stehp.

Som jag har väntat på dig, min son. Dessvärre är det inte alls lika kul här i år då tråden har utvecklats till någon jävla fjortis-show a la det citerade inlägget nedan. Mvh Arne.

#FjortisShow #DetNyaFlasback #Samhall #KaffeKärringVM

Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag såg ut som Therese när jag var 15. Jag hånglade väl även runt den tiden med Adrian på "snurra flaskan", under en av mina första fyllor. Jag är inte jätteavis på varken henne eller någon där inne. Men fint av dig att lägga tid på att gissa på "hur snygg jag är".

Mitt inlägg handlade om hur hon passerat åldern då linne/minikjol/medvetet synliga stringtrosor och 2 kg smink är normalt/stilfullt.
Ingenting annat.
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowlifegypsie
Sjukt hur weak dom är för övrigt. Kan knappast vara så starkt att dom börjar spy etc.

Undrar hur många scoville den ligger på.

Du menar "Sjukt hur svaga de är för övrigt."?

Gör inte som Stephanie och Pedram och blanda in engelska i meningar helt utan anledning eller syfte. Fungerar minst lika bra, om inte bättre, att skriva svaga istället för weak. Lovar dig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Missat vad Pontus sade.

Vad sa han?

”Jag tror du ljuger”
Medlem
Skönt att fler är less på Eldorado-Sami aka Pontus aka Töntus.
Medlem
va fan frågade inte studion podde om hans mössa för!? Fegisar!
2021-03-01, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Stör mig dock på att var trejde ord hon säger är på engelska helt utan anledning. Vissa ord blir naturligt att säga på engelska men dessa är väldigt få. För många i huset, speciellt Stephanie, Simon och Pedram, som använder engelska hejvilt bara för att och sedan smittar det av sig på och de triggar varandras engelska och även andras. Märkt att bland annat Therese börjat använda massa engelska ord både när hon pratar med Pedram och Stephanie men desto mindre när hon pratar med t.ex Pontus.

Vet inte varför men har svårt att tro dig. Är du en man? Få män skulle tacka nej till att ligga med Therese. Hon har en snygg kropp, speciellt för att vara 30. Sen är hon väldigt basic i ansiktet och extremt tråkig personlighet men jag tror nog att du hade legat med henne om du fått chansen.

Jag tror absolut att det är en härskarteknik. Tycka vad man vill om Nardos men Katti kan hennes namn men väljer att kalla henne Narnia osv som härskarteknik, det är jag ganska övertygad om.
Varför tror du att Kattis kallar Nardos för Narnia?

Håller med. Även Stephanie och Simon stör mig men mest är nog Stephanie och Pedrams engelska. Låter extremt löjligt och ser ingen anledning till att byta ut de orden som de gör.

Sånt här gör mig faktiskt rädd på riktigt. Tur att inte alla män ändå fungerar såhär, lika kortsiktigt som sin snopp.
Seriöst. Ok om man är tonåring - kanske t.om. student upp t ca 25. Men sen HOPPAS OCH BER JAG verkligen till gudarna, att även män med en ok intelligens inser att det inte bara handlar om att "mannen jag satte på denna tjejen igår, värsta kroppen men rätt basic face och sjukt tråkig/korkad"

ALLTSÅ:
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
”Jag tror du ljuger”

pontus är ju en luffare och han har ju försökt hjälpa pedram att få therese så han är ju inte riktigt ärlig
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Pedram vann bråket med Therese så bara för ni har en syn om invandrare behöver ni inte försöka allt ni kan

Han skötte det 10x snyggare. Skrek inte en enda gång. Hon gjorde bort sig. Hon agerade som ett riktigt psykfall. Hon är ju jävligt skum. Det är ganska obvious.

Hur som helst, Pedram vann det kriget. Hennes största argument var att Pedram inte accepterar att hon vill sova vilket han FLERTALS gånger sa. "Du får sova. Men varför använder du inte öronproppar". Hon svarade aldrig, utan skrek att han inte accepterar att hon vill sova - återigen fel

Bland det sjukare jag läst. Inte ett enda rätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in