2021-03-01, 21:21
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nu såg jag bråket mellan Pedram och Tess. Varför har det skrivits här att det var Pedram som var boven i dramat?

Nu saknas ju 98% av bråket i det dom klippt ihop.
Vi var flera i tråden som ansåg att Tess var den som bjöd in till diskussion då hon drog upp Tanja och Pedrams natt. Pedram kontrade med att fråga varför hon bestämde sig för att sova utan öronproppar just den natten av alla nätter. Efter det så eskalerade det bara till en jäkla cirkus.

Jag försvarar absolut inte Pedram, han gjorde också många fel i det där tjafset och jag tycker han är obehaglig. Jag anser dock att Tess gjorde mer fel än Pedram i just den specifika diskussionen. Hon var en riktig översittare med sina sätt att skrika åt honom, be honom hålla käften, hyscha, peka med fingrarna i ansiktet på honom, hota med att flippa och såna saker.

Dom båda betedde sig dock som barnrumpor och dom borde ha insett att det inte går att diskutera med varandra. Dom går bara i cirklar och kommer aldrig fram till något. Anser inte att någon av dom är en vinnare i det där tjafset.
2021-03-01, 21:21
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Kan japanerna snabba på med lukt-TV?
Vill känna hur Therese luktar (:
2021-03-01, 21:22
Medlem
Helllooooo, rädda Peddot, mest
Underhållande sinaemongslösa tjafs. Jesper kan dra tråkiga svennebanan
2021-03-01, 21:22
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Pedram vann bråket med Therese så bara för ni har en syn om invandrare behöver ni inte försöka allt ni kan

Han skötte det 10x snyggare. Skrek inte en enda gång. Hon gjorde bort sig. Hon agerade som ett riktigt psykfall. Hon är ju jävligt skum. Det är ganska obvious.

Hur som helst, Pedram vann det kriget. Hennes största argument var att Pedram inte accepterar att hon vill sova vilket han FLERTALS gånger sa. "Du får sova. Men varför använder du inte öronproppar". Hon svarade aldrig, utan skrek att han inte accepterar att hon vill sova - återigen fel

Ingen vann det bråket. Tess kan argumentera för sig men saknade argument. Pedram kan inte argumentera för sig och saknade därför argument. Bägge två framstod som extremt löjliga i deras bråk.
2021-03-01, 21:24
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Stör mig dock på att var trejde ord hon säger är på engelska helt utan anledning. Vissa ord blir naturligt att säga på engelska men dessa är väldigt få. För många i huset, speciellt Stephanie, Simon och Pedram, som använder engelska hejvilt bara för att och sedan smittar det av sig på och de triggar varandras engelska och även andras. Märkt att bland annat Therese börjat använda massa engelska ord både när hon pratar med Pedram och Stephanie men desto mindre när hon pratar med t.ex Pontus.

Vet inte varför men har svårt att tro dig. Är du en man? Få män skulle tacka nej till att ligga med Therese. Hon har en snygg kropp, speciellt för att vara 30. Sen är hon väldigt basic i ansiktet och extremt tråkig personlighet men jag tror nog att du hade legat med henne om du fått chansen.

Jag tror absolut att det är en härskarteknik. Tycka vad man vill om Nardos men Katti kan hennes namn men väljer att kalla henne Narnia osv som härskarteknik, det är jag ganska övertygad om.
Varför tror du att Kattis kallar Nardos för Narnia?

Håller med. Även Stephanie och Simon stör mig men mest är nog Stephanie och Pedrams engelska. Låter extremt löjligt och ser ingen anledning till att byta ut de orden som de gör.
Hade jag inte gjort, gillar tjejer som har nåt innan för pannbenet. Det har inte hon. Hade valt Judith före henne, även om hon inte föredrar killar. Utseende är inte allt!
Medlem
Lobbaaans avatar
Pontus påminner väldigt mycket om såna där drägg på universitetet som går runt i sina overaller och super varje dag och ska vara så sköna och försöka lära känna alla och skaffa kompisar. Tönt
Medlem
Lunatics avatar
Det här måste vara Deltagarnas tråkigaste timme.
Dom sitter bara och stirrar på väggen.
Pratar 2min med studion.
Ser sååå utråkade ut. hahaha
2021-03-01, 21:25
Medlem
xrlpyts avatar
Kul att de gör en grej om Adrians mössa. Känns som de missade något under castingen, de kunde kanske ställt lite följdfrågor om mössan..
2021-03-01, 21:25
Medlem
Jag gillar inte Pedram.

Men han vann mot Therese.

Therese om någon var ju ett riktigt psykfall som bara ville ha bekräftelse.
2021-03-01, 21:26
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Vad har du haft emot henne tidigare av ren nyfikenhet? Tycker hon varit skön sen hon kom in, älskar hennes skratt.
Om du kollar mina inlägg har jag inte haft någonting emot henne tidigare; inte ens när hon duschade, drog handen i rövskåran för att sedan luktade på handen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Pontus påminner väldigt mycket om såna där drägg på universitetet som går runt i sina overaller och super varje dag och ska vara så sköna och försöka lära känna alla och skaffa kompisar. Tönt

Taackkkkkkkk shiiittt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Pedram vann bråket med Therese så bara för ni har en syn om invandrare behöver ni inte försöka allt ni kan

Han skötte det 10x snyggare. Skrek inte en enda gång. Hon gjorde bort sig. Hon agerade som ett riktigt psykfall. Hon är ju jävligt skum. Det är ganska obvious.

Hur som helst, Pedram vann det kriget. Hennes största argument var att Pedram inte accepterar att hon vill sova vilket han FLERTALS gånger sa. "Du får sova. Men varför använder du inte öronproppar". Hon svarade aldrig, utan skrek att han inte accepterar att hon vill sova - återigen fel

Jag säger inte att Therese vann, båda förlorade på det i min mening. Men Pedram ställde sig framför henne och lutade sig över henne, väldigt mycket maktspel. Dessutom startade han bråken varje gång, när Therese gick så följde han efter. Ingen av dem skötte det snyggt någonstans, men Pedram kändes väldigt hotfull under många delar av det bråket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in