2021-03-01, 20:19
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Haha, jag sitter och funderar. De som sitter där, köper dom det rakt av eller sätter dom upp bästa Shakespeare skådespelet.
haha jo du nu är djupa samtal av Pedram som jag inte fattar ännu vad han vill säga Grodan vet du?
2021-03-01, 20:19
Medlem
Ryker Kattis idag är det färdigtittat för säsongen för moder

tack och hej
2021-03-01, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Måste säga att Steph är så himla söt och fin ikväll med sina lockar och rosa topp. Hon är dessutom den mest genuina tjejen därinne. Om jag varit kille hade hon varit den enda som varit intressant därinne och som jag skulle ragga på. Både utseendemässigt och personlighetsmässigt.

Steph är definitivt flickvänsmaterial. Inget traditionellt vackert utseende, men något är väldigt attraktivt ed henne
2021-03-01, 20:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja du man höll på Simon då han kom från grannlänet det året men han var en skön lirare liksom, Gurkish mannen myten legenden med Rodney oj oj oj det året är det bästa som gjorts av detta Big Brother!

Minnen börjar komma tillbaka. Varenda timme var ju störtkul. Så sköna deltagare då. Fasen hittar man såna idag. De kollar säkert nu på såna som Peddo och måste dra i sig några järn.
2021-03-01, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Herregud vad Tess går all in redan.. Svepte två glas vin. Placerade sig bredvid Adrian. Säger att den snyggaste hon vet är Danny som är en kopia av Adrian. Sedan kan hon inte ens säga en favoritlåt med honom och vet inte vilken låt "Delirious" är när Adrian frågar. Nu ska hon bikta sig med honom. Hon kommer dricka sig full och limma på honom som en igel ikväll. Hoppas Pedram blir kvar så det blir drama

Hoppas pedram spyr på henne.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Steph är definitivt flickvänsmaterial. Inget traditionellt vackert utseende, men något är väldigt attraktivt ed henne

Håller med men tycker hon är jättesöt. Har ni sett videon på Instagram när hon sitter i bubbelpoolen. Så gullig!
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Ett scenario: Jesper får flest röster och blir kvar.
Det blir så jämt mellan Katti och Pedram att BB förbiser rösterna och behåller Pedram för kommande triangeldrama och bättre underhållning. Hysch-hysch, Katti ut (:
2021-03-01, 20:26
Medlem
Vad pratar nardos om?
2021-03-01, 20:26
Medlem
Det kanske har nämnts men får Simon dricka idag? Såg bara att bubbel hälldes upp till andra men såg inte att han fick något glas.
2021-03-01, 20:27
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Minnen börjar komma tillbaka. Varenda timme var ju störtkul. Så sköna deltagare då. Fasen hittar man såna idag. De kollar säkert nu på såna som Peddo och måste dra i sig några järn.
Ja du dem skulle fått spel om dessa.....
Rodney hade nog flugit på Pedram verbalt och Gurkan hade sagt ngt som Pedram inte fattat ett skit, Ja du Grodan nog sitter dem och tittar var så säker!
2021-03-01, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Tjejerna ser ut så numer, inte mig emot😋
Men reagerar som jag gjorde nyss blir man utsatt för Metoo rörelsens hela ursinne.

Dvs brudarna klär sig som horor men vill bli behandlade som oskulder...

Fast nä. "Tjejer" ser inte alls ut så "numera".
Inte några tjejer jag känner iaf.

När jag var fjorton, så kanske jag hade ungefär samma månadsförbrukning av smink och värmeskyaddsprodukter för håret som Therese har idag, vid 30 års ålder. Det är inget fel i sig, men som jag redan skrivit tidigare tycker jag det blir patetiskt att upprepa varenda dag denna procedur att försöka förställa sig till någon annan, när alla (där inne, och vi här ute) ser att det bara är påklistrat och fake.

Kanske att jag även klädde mig i u-ringat linne och minikjol då, när jag var 14-15. Men gör det inte nu, 15 år senare. Inte heller trasiga byxor eller stringtrosor uppdragna tillrevbenen. Det är helt enkelt inte stilfullt när man passerar en viss ålder. Så tycker jag.
2021-03-01, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det kanske har nämnts men får Simon dricka idag? Såg bara att bubbel hälldes upp till andra men såg inte att han fick något glas.

jodå han får dricka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in