Min favoritsäsong. Favoriten var ju Rodney! Sen älskade jag Sara och Martin
Min med! Jaaa Rodney var den perfekta deltagaren på många sätt, humor och glimten i ögat, sarkastisk men utan att vara elak fast ändå lite provocerande!
Varför skriver dom hela tiden "Första deltagaren kommer lämna huset".
Kan det vara så att första deltagaren lämnar HUSET för att gå in i något rum o få lyx och ni vet hela den skiten. Sitta och kolla på programmet några dagar?
Minns inte vilka men hänt många säsonger.
Dom skriver inte "lämna Big Brother" heller?
Drömscenariot är att Peddo hamnar i husbilen eller annexet med tv skärm som visar när Tess limmar sig på Adrian o snackar skit om P. Kanske lite pipp också, det hade varit guld
Visst var det en fin tid. 2011. Har glömt många delar men minns ju Gurkan och Rodney. Kanske inte mina favoriter men minns Simon och Peter. Var det inte Simon som tog det? Jag blandar ihop en del säsonger nu för tiden
Ja du man höll på Simon då han kom från grannlänet det året men han var en skön lirare liksom, Gurkish mannen myten legenden med Rodney oj oj oj det året är det bästa som gjorts av detta Big Brother!
Måste säga att Steph är så himla söt och fin ikväll med sina lockar och rosa topp. Hon är dessutom den mest genuina tjejen därinne. Om jag varit kille hade hon varit den enda som varit intressant därinne och som jag skulle ragga på. Både utseendemässigt och personlighetsmässigt.
Jag röstade kvar henne. Tror hennes snarkningar kommer leda till mer tjafs än det vi redan sett med Therese och Peddan Sömnlösa nätter kan göra vem som helst förbannad. Dessutom tycker jag att hon har lite sköna, halvdåliga, samtal med deltagarna.
Just ja, har glömt att fråga, är det någon som har koll på om grejen Adrian hade med sig hjälpt Kattis med snarkningarna något? På riktigt nyfiken och intresserad (vilket ter sig högst orimligt i min egen hjärna )
Jag har en känsla av att den där mössan kommer bli ett av den här säsongens återkommande skämt. Men mössan har ju faktiskt större personlighet än ägaren, så det har den väl förtjänat.