2021-03-01, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Hon är så satans snygg att klockan i ugnen har stannat

ja så satan het ikväll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu har tess börja sitt förförarprogram på adrian

Hon passar bäst med honom, lika torra och lever på sitt utseende.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Tror att Nardos får en del sympatiröster efter situationen med Katti och Simon. Detta då det har cirkulerat på sociala medier. Judith sjönk i mina ögon igår efter harakirikorven och har uppfattat att hon ibland har en bitsk ton vilket gör att Judith just nu inte är min nummer ett i huset. Inte helt omöjligt andra upplever samma som mig men detta är min analys av det hela.

Detta. Det är lätt att tro att alla tittare ska tänka som den här tråden när man bara hänger på Flashback. Räcker att titta in på något annat forum och man undrar om man har hamnat i ett parallellt universum.

Nardos har helt klart vunnit sympatiröster efter förra veckan och lär vinna ännu mer ikväll efter att Filip planerar att ranta över övriga deltagares beteende gentemot henne i kvällens live.

De andra deltagarna stör sig på Nardos för att hon alltid ska höras mest och sällan ger utrymme åt andra. När hon väl är igång håller hon monologer och ställer inga följdfrågor. Om någon annan tar taktpinnen måste de hålla hårt i den för så fort man släpper den tar hon den igen. En sån person kan vara bra i vissa rum men i detta rum med uppmärksamhetsknarkare som vill ha sin tid i rampljuset trampar hon på många tår. Både Simon och Katti stör sig på detta men Simon tar den passivt aggressiva vägen med att ta lite småjabbar då och då medan Kattis ribba för att skälla på Nardos är låg.

Sen tror jag knappast att det är rasism när Simon gör sassy black girl-rutinen eller Katti säger fel namn tio gånger av tio. Den tidigare använder sig av referenser från populärkultur när han träffar folk med annat ursprung då han inte har något annat att gå på och måste vara klämkäck hela tiden. I Kattis fall går det inte att lära gamla hundar att sitta.

Men det är precis så här det blir man slänger in deltagare med olika personligheter och ursprung/kultur. Och det är precis vad man vill ha. Annars blir det 20 frågor och Maffia resten av säsongen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Vilka slags tittare kommer rösta kvar Kattis, vad har hon för fanbase?

Jag röstade kvar henne. Tror hennes snarkningar kommer leda till mer tjafs än det vi redan sett med Therese och Peddan Sömnlösa nätter kan göra vem som helst förbannad. Dessutom tycker jag att hon har lite sköna, halvdåliga, samtal med deltagarna.
2021-03-01, 19:59
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag vet att jag är i fel forum för denna men;

Therese ser ut och klär sig som ett fnask nu rent ut sagt. Ni som är för unga för att veta vad ordet innebär kan googla.
Vill ha en skämskudde.

Ingen klass alls på den bruden. Nä, tacka gud för klassiga brudar. Hon ser precis ut som gatuflickorna nere i Donetsk.
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Ja, det är klart när man sminkat sig 6-7 timmar
Ja de är nästan de enda hon gör😅 å lösögonfransar var eviga dag.
Tess ser helt annorlunda ut osminkad. Som vilen typ morsa som helst
Medlem
kermiths avatar
Tess nu är hon så jävla genomskinlig. Först hjälper hon honom med städningen och nu en jävla bikt. Hoppas han inte går på nån jävla fint
Medlem
Ridnes avatar
Herregud vad Tess går all in redan.. Svepte två glas vin. Placerade sig bredvid Adrian. Säger att den snyggaste hon vet är Danny som är en kopia av Adrian. Sedan kan hon inte ens säga en favoritlåt med honom och vet inte vilken låt "Delirious" är när Adrian frågar. Nu ska hon bikta sig med honom. Hon kommer dricka sig full och limma på honom som en igel ikväll. Hoppas Pedram blir kvar så det blir drama
2021-03-01, 20:01
Medlem
Till och med rösten låter annorlunda på Tess Mycket ljusare och fjantig. Låter inte så seriös som hon brukar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Saknar den tiden, när lite vad fan som helst kunde hända, haha!
Kanske lite off topic och förlåt för det isf men måste fråga dig vem var din favorit från 2011?

Min favoritsäsong. Favoriten var ju Rodney! Sen älskade jag Sara och Martin
Medlem
Är det kl 9 vi får reda på vem som lämnar eller
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Jag röstade kvar henne. Tror hennes snarkningar kommer leda till mer tjafs än det vi redan sett med Therese och Peddan Sömnlösa nätter kan göra vem som helst förbannad. Dessutom tycker jag att hon har lite sköna, halvdåliga, samtal med deltagarna.

Ok, får lägga in lite till på att Pedram ryker då, men tänk om folk missar att rösta kvar Jesper och alla bara fokusera på att rädda Kattis och han ryker 😱

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in