2021-03-01, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nä, jag trodde på ngt straff. Därför fick hon 2 röster av mig.

Vad jag hört och läst så är det MÅNGA som har tänkt precis så. Att det var ett slags straff som skulle delas ut och därför röstade på Nardos. Sedan har BB i efterhand ändrat sin formulering i omröstningen...verkligen INTE ok!
Jag har gjort samma fel 😭😡 Röstade Nardos pga att jag trodde det var någon form av straff/nackdel/jobbig utmaning.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
+1 på den.

Det han säger och gör känns så fake, ingenting som kommer naturligt och han spelar över och är inte ett dugg rolig eller geniun som människa. Hade inte klarat av att vara i samma rum som honom känns det som.
Såg man redan i Husbilen och än värre när Jesper kom in.
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Du vet att du röstar på vem som ska vara KVAR va?

Har väl inte kollat närmre på kattis näsa, men rätt säker på att hon/han/it menar pedram va?
2021-03-01, 19:06
Avstängd
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hoppas Pontus hänger löst nästa vecka. Klarar inte av människan.
Du är bergis ett avundsjukt patrask för han ser bra ut
2021-03-01, 19:06
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Vad jag hört och läst så är det MÅNGA som har tänkt precis så. Att det var ett slags straff som skulle delas ut och därför röstade på Nardos. Sedan har BB i efterhand ändrat sin formulering i omröstningen...verkligen INTE ok!
Jag har gjort samma fel 😭😡 Röstade Nardos pga att jag trodde det var någon form av straff/nackdel/jobbig utmaning.
Amilia var sjukt hatad förra säsongen men vann flera röstningar som faktiskt hjälpte henne. BB vet vad de gör med sina kontroversiella deltagare som de vill behålla så länge som möjligt.
2021-03-01, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Du vet att du röstar på vem som ska vara KVAR va?

Givet! Och Pedram aka stornäbben ska UT
2021-03-01, 19:08
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiooten
Har väl inte kollat närmre på kattis näsa, men rätt säker på att hon/han/it menar pedram va?

Ah, så kan det vara. Hoppas det.

Noterade ni att trädgårdstomten AD faktiskt var utan sin mössa flera minuter i badrummet?
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Varför måste Adrian gå med bar överkropp 2/3 tiden och löka? Så jävla vältränad är han inte
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Du tror på en vecka att hon kraftigt har gått om Joel, Tanja och Judith? Hon leder väl med 30% i röstningen, andra på 14%.

Jag tror att BB vet exakt vad de gör när de lägger upp röstningar.

Tror att Nardos får en del sympatiröster efter situationen med Katti och Simon. Detta då det har cirkulerat på sociala medier. Judith sjönk i mina ögon igår efter harakirikorven och har uppfattat att hon ibland har en bitsk ton vilket gör att Judith just nu inte är min nummer ett i huset. Inte helt omöjligt andra upplever samma som mig men detta är min analys av det hela.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Det man måste göra inför röstningar, är att skriva vad som gäller direkt!!!!!!!!
Denna omröstning borde annulleras, allt annat vore sjukt!
Heja Judith!
2021-03-01, 19:09
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Givet! Och Pedram aka stornäbben ska UT

Great!
2021-03-01, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Såg man redan i Husbilen och än värre när Jesper kom in.

Ja absolut, och av den anledningen kollade jag inget från Husbilen när man såg hur han betedde sig.. Men nu är det svårt att undvika honom för han är ju o hoppar runt överallt..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in