Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Först tyngdlagen och nu att få sitt oetiska beteende exponerat inför hela Sverige kan inte vara lätt för Ebba. Det blir uppförsbacke om hon vill komma tillbaka i politiken efter detta. Ingen kommer ju att tro på hennes ord om samarbete om allt tydligen bara handlar om hur Ebba ska få rätt och hennes egen person.
Däremot borde partistyrelsen i KD skramla till lite en bystoperation. Pigga bröst som Ebba inte har längre är alltid en fördel, som du skriver, när argumenten och intellektet inte är i topp!
Edit: Att inte göra bort sig som i SVTintervjun är också bra om Ebba ser någon framtid inom politiken. Lite mediaträning verkar hon kunna dra nytta av enligt min bedömning.
Roligt att du tog mitt inlägg på rätt sätt. Ebba förtjänar att hennes falnande utseende granskas efter sitt utåtagerande beteende när hon roade sig under en Pandemi. I en minimal klänning där brösten rann över, i en urringning som inte lämnade mycket åt fantasin.
Ebba har misslyckats med att balansera sitt privatliv och sin sexualitet med partiledarjobbet. Hon har ett överjag som gör mig häpen, där hon anammar selektivt det som hon tror är överklassigt. Jaktintresse och sen en sjötomt på en lämplig fastighet hon spanat in. Att fastigheten ägs av grannen är bara ett litet hinder för henne att övervinna, trots Pandemi och en "egen" äldre herre. Det är en oblyghet över henne som är direkt frånstötande. Det handlar bara om det materiella, och då blir det märkligt att hon företräder KD då religion och andlighet hör samman.
Det intressanta med folk av Ebbas sort är att de alltid försvarar sig med att folk är avundsjuka när vi ser med avsmak på det smäck de visar upp på Instagram. Det är en sort människor som kan förstöra folks liv för att få lyx. Esbjörn levde enkelt och tillfreds, och det tog Ebba ifrån honom för att hon ville ha det han råkade äga. Att det finns Ebbaanhängare gör mig pessimistisk inför framtiden i Sverige.