2021-03-01, 00:40
Medlem
xrlpyts avatar
Jag är inte så imponerad av att Luis sitter i bikten och säger att han hade betalat 15 000 för att Pedram och Judith skulle få slippa korven. BB sa inte att det måste vara just Pontus 15 000 som köper dem fria, Luis hade kunnat erbjuda 15 000 av sina egna pengar för att rädda dem om han tyckte att det var så jäkla självklart.

(Med reservation för att jag bara kollat på klippet i appen, jag vet inte om det kom in någon regel om att det måste vara just Pontus prispengar det handlade om...)
2021-03-01, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Inte ens när han gör något seriöst och bra (våga säga emot Joel) kan Helknasige Pontus låta bli att kolla så kamerorna är med och filmar honom...
Märkte det direkt i husbilen när han fick prata med Malin - ALLT han gör är så jävla medvetet och beräknat.

Alla i huset stirrar mot kamerorna.
Det är ganska mänskligt att titta mot saker som rör sig...
2021-03-01, 00:43
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Så logiken är alltså att Pedram är, utan undantag, precis så som ni har målat upp honom att vara och alla som inte håller med är hans ”ortenbröder”?

Är det så otroligt att alla inte har eran skeva syn på honom och inte delar ert hat mot honom? Det är alltså så otroligt att om en person inte gör det så är den personen en personlig vän till honom?

Härlig logik.

Det enda du kommenterar här är när någon skriver något negatvit om din kille Pedram.
2021-03-01, 00:43
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Logik och intelligens är inte direkt Addeboooiiii's starka sida har han tidigare visat
Och Danny fanboyen kommer in igen. Du kanske också tror på andlighet. Ohh spooky. Läskiga saker de där. De får man inte skämta om. Pajas
2021-03-01, 00:44
Medlem
1754s avatar
Så nu har Simon samma frilla som new guy och kör med mössa inomhus även han....
2021-03-01, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag är inte så imponerad av att Luis sitter i bikten och säger att han hade betalat 15 000 för att Pedram och Judith skulle få slippa korven. BB sa inte att det måste vara just Pontus 15 000 som köper dem fria, Luis hade kunnat erbjuda 15 000 av sina egna pengar för att rädda dem om han tyckte att det var så jäkla självklart.

(Med reservation för att jag bara kollat på klippet i appen, jag vet inte om det kom in någon regel om att det måste vara just Pontus prispengar det handlade om...)
Pontus som sprang och gömde sig för att sno åt sig pengarna skulle väl knappast lägga en krona på någon annan
2021-03-01, 00:47
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
Pontus som sprang och gömde sig för att sno åt sig pengarna skulle väl knappast lägga en krona på någon annan
Han erbjöd ju sig att lägga 1000 kr om alla andra också gjorde det. Men Luis biktade sig ju och sa att HAN hade lätt betalat 15 000 för att de skulle få slippa - jamen GÖÖÖÖÖÖÖÖR det då..!
2021-03-01, 00:48
Medlem
xrlpyts avatar
Skön käftsmäll när BB skickade in brevet om att Sami, Martin och Jasmine alla åt varsin harakirikorv på under 10 minuter. Mindre snack och mer verkstad i det gamla gänget.
2021-03-01, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfanfan83
Med de argumentet är du lika korkad som Emelie

Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Håller dock med Joel, det är idioti att försöka locka fram andar.
Håller med. Tycker Joel att lekar eller något över huvud taget är obehagligt så ska aldrig någon annan få göra den leken.

Huset borde lyssna mer på Joel och Nardos. Gäller att sätta tydliga regler för vad varje individ tycker är jobbigt sen måste alla anpassa sig efter dessa regler.
2021-03-01, 00:49
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Så logiken är alltså att Pedram är, utan undantag, precis så som ni har målat upp honom att vara och alla som inte håller med är hans ”ortenbröder”?

Är det så otroligt att alla inte har eran skeva syn på honom och inte delar ert hat mot honom? Det är alltså så otroligt att om en person inte gör det så är den personen en personlig vän till honom?

Härlig logik.

Nej. Pedram är precis så som han själv väldigt tydligt visat upp sig.
Nej. Alla som försvarar hans beteende är inte hans "ortenbröder".
Nej. Min syn på Peddo är inte skev.
Nej. Ingen har påstått att det är otroligt att alla människor inte tänker/tycker likadant.
Nej. Ingen har påstått att alla som inte håller med mig är en personlig vän till Peddo.

Nej. Din läsförståelse är inte på topp.
2021-03-01, 00:52
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Alla i huset stirrar mot kamerorna.
Det är ganska mänskligt att titta mot saker som rör sig...

Det handlar inte om att stirra mot kamerorna som tex Simon brukar göra. Kameran rörde sig inte ens för den delen.
Men det är okej. Du kanske inte har sett tillräckligt för att uppfatta det nämnda beteendet.
2021-03-01, 00:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Nej. Pedram är precis så som han själv väldigt tydligt visat upp sig.
Nej. Alla som försvarar hans beteende är inte hans "ortenbröder".
Nej. Min syn på Peddo är inte skev.
Nej. Ingen har påstått att det är otroligt att alla människor inte tänker/tycker likadant.
Nej. Ingen har påstått att alla som inte håller med mig är en personlig vän till Peddo.
Nej. Din läsförståelse är inte på topp.

Att Peddo är en loser har ju fan inget med någon jävla rasism att göra. Varför kommer det kortet upp hela jävla tiden och man blir fan trött på det. Jag tycker inte bättre om Tess men i det här har hon helt rätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in