Citat:
Ursprungligen postat av
1754
Det enda du kommenterar här är när någon skriver något negatvit om din kille Pedram.
Håller med har blivit lite ensidigt från min sida, gillar att hänga i tråden men märkte hur det snabbt blev ev väldigt tråkig och rent hatisk stämning mot honom som gränsar till obehaglig så har blivit mycket att jag diskuterar det ämnet.
Citat:
Ursprungligen postat av
DannySausage
Nej. Pedram är precis så som han själv väldigt tydligt visat upp sig.
Nej. Alla som försvarar hans beteende är inte hans "ortenbröder".
Nej. Min syn på Peddo är inte skev.
Nej. Ingen har påstått att det är otroligt att alla människor inte tänker/tycker likadant.
Nej. Ingen har påstått att alla som inte håller med mig är en personlig vän till Peddo.
Nej. Din läsförståelse är inte på topp.
Har han tydligt visat upp att han är en kvinnomisshandlare och mini-Tishko?
Varför skriver du att ”ännu en av hans ortenbröder” är här varje gång någon vågar skriva något positivt om honom?
Din syn på honom är värre än skev. Den är helt inbillad och gränsar till hatisk. Obehagligt vilket som.
Räcker så. Ska det är det sista jag säger om saken du och många med dig i tråden är förlorade fall så jag ska återgå till att diskutera programmet och låta er ha eran klubb för inbördes beundran.
Han klarar sig enkelt vidare imorgon och kommer gå långt, det är straff nog för dig och dina gelikar