2021-02-28, 23:47
Medlem
Kul ändå att historien är helt annorlunda den här gången jämfört med förra gången hon berätta den.
2021-02-28, 23:49
Medlem
Lunatics avatar
Vilket jävla svammel. Hon ba, han ba, e dom ba, sen, ba, e han ba, omg, han ba.
2021-02-28, 23:52
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Berättar hon samma historia igen..

Jaa, orkar inte. Samma jävla skit mer än hälften hört redan. Åh tack, äntligen kamerabyte till pysslande troikan.
2021-02-28, 23:52
Medlem
Lunatics avatar
Nardos har tydligen ett 6e sinne nu.
DC kameran orkade inte med henne och bytte till pyssel hörnan. hahaha
2021-02-28, 23:53
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag röstade kvar Pedram, jag tror inte att Jesper stannar frivilligt i hundra dagar så det är för mig en onödig röst. Men det kanske han gör det vet man ju inte men han har sin Akilles häl dvs flickvän på utsidan som han saknar mycket.

Varför skulle det vara en onödig röst bara för att han kanske inte stannar frivilligt i hundra dagar? Får man bara rösta på den man tycker/tror ska vinna hela skiten eller? Finns ju massor av andra anledningar.
Han kanske lämnar frivilligt till slut men det är nog ganska länge kvar tills det blir aktuellt.
Om man tycker han bidrar till bättre underhållning än Katti och Peddo så är det väl rimligt att lägga rösten på att rädda honom?
Eller om man vill ha ut Katti eller Peddo så röstar man på Jesper för att det ska stå mellan dom?
Man kanske har en annan favorit i huset som är nära Jesper, som man vill hjälpa genom att rädda kvar honom? (lex förra året, rädda kvar Glasman så att inte Sami lämnar frivilligt).
2021-02-28, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Varför skulle det vara en onödig röst bara för att han kanske inte stannar frivilligt i hundra dagar? Får man bara rösta på den man tycker/tror ska vinna hela skiten eller? Finns ju massor av andra anledningar.
Han kanske lämnar frivilligt till slut men det är nog ganska länge kvar tills det blir aktuellt.
Om man tycker han bidrar till bättre underhållning än Katti och Peddo så är det väl rimligt att lägga rösten på att rädda honom?
Eller om man vill ha ut Katti eller Peddo så röstar man på Jesper för att det ska stå mellan dom?
Man kanske har en annan favorit i huset som är nära Jesper, som man vill hjälpa genom att rädda kvar honom? (lex förra året, rädda kvar Glasman så att inte Sami lämnar frivilligt).
Så kan det vara, jag motivera bara varför jag tycker att det för mig är en onödig röst och vad jag tror. Det finns egentligen ingenting att argumentera om i det.
2021-03-01, 00:00
Medlem
Gillar stephatiss röv
2021-03-01, 00:01
Medlem
Lunatics avatar
Någon som gjorde något mot henne när hon va liten så hon opererade sig när hon va äldre.
Hänger inte med.
2021-03-01, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Någon som gjorde något mot henne när hon va liten så hon opererade sig när hon va äldre.
Hänger inte med.

Säkert någon som brände henne i de nedre regionerna för att märka att hennes kropp var han som ägde
2021-03-01, 00:02
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hänger inte med.

Sannolikt könsstympad (omskuren), hon är från Eritrea, där roar de sig med sånt.
2021-03-01, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Sannolikt könsstympad (omskuren), hon är från Eritrea, där roar de sig med sånt.

Nej sånt gör dom i Somalia inte Eritrea.
2021-03-01, 00:09
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Åfan. Klipper dom bort allt eller vad fan gör dom.
Går det att operera tillbaka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in