2021-02-28, 23:28
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tror ni någon ryker i morgon.
Förra året tog det väl 3 veckor innan någon fick lämna.

Men det var väl för att två slängdes ut?

Edit: Gaaaalet sen på den pucken, sorry
Senast redigerad av Blaisen 2021-02-28 kl. 23:30.
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
skulle säga att han inte töntar sig nu magen blir helt jävla förstörd för mig var det som en jävla drake som spruta bajs ur röven en hel helg efter jag käkat harakirkorven

Jag skulle säga att det är en del spelande. Med tanke på att han fick en samarin (eller liknande) i bikten och sen kom ut efter 2 minuter och bara "åh nu är det mycket bättre i magen". När Emelie då påpekar att det tar ett tag innan den börjar verka så påstår han att det "var en snabbverkande".
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
God natt, gullisar!
Tänk på att det är en dag imorgon också.

Kräktes 🤮 nyss i min egen mun.

Hade Judith varit en man igår hade hon blivit varnad, så som hon tafsade på T när man klart märkte att T var väldigt obekväm.

Kräk kräk
2021-02-28, 23:30
Medlem
ortizs avatar
Var tvungen att ta en paus efter att Judith blev godkänd. Tillbaka nu, och hon sitter och pysslar? Hon skulle ju till sjukhus och var påväg att dö? Vad hände!? Fyfan vad besviken jag är på henne. Från favorit till skit - HON SKA UT!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tror ni någon ryker i morgon.
Förra året tog det väl 3 veckor innan någon fick lämna.

ja någon åker. Förra året skulle två också kommit in första veckan men de kunde inte ta in någon pga coronan så därför var de tvungna att skjuta på att ta ut någon plus att två deltagare blev utslängda.. Men nu är det två nya inne och det betyder en ska ut!
Senast redigerad av Tjejenduvillha 2021-02-28 kl. 23:33.
Medlem
Fyfan veckofinalen imorgon är en nagelbitare. Det kan sluta precis hursomhelst. Kanske tom kan vara så att Jesper lämnar frivilligt, förr eller senare tror jag att han gör det.

Eftersom det är gratis att rösta om man har Cmore så tror jag att man röstar lite mer sympatiskt än fall om att man hade behövt ringa in och betala en tio kronor. Därför tror jag att Kattis kommer att få stanna kvar samt att hon får en del taktikröster från alla som vill få ut Pedram.

Jag tror att denna röstningen har så mycket fokus på att antingen Kattis eller Pedram åker så att Jesper hamnar lite i skuggan och att därför glömmer folk att rösta på honom. Det scenariot går inte att utesluta.

Det är den uppfattningen som jag fått att antingen röstar man på Kattis så att Pedram åker ut eller så röstar man på Pedram så att han för stanna kvar. Inte ett knyst någonstans om Jesper. Kanske de som tittar lite mer casual på programmet röster på honom och då är det verkligen mellan Kattis och Pedram.

Nä som sagt en riktig nagelbitare, kan knappt hålla mig. Man vill att klockan slår 21:00 asap. Nu har man åkt på big brother beroende på riktigt. Bra säsong hittills.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Jag skulle säga att det är en del spelande. Med tanke på att han fick en samarin (eller liknande) i bikten och sen kom ut efter 2 minuter och bara "åh nu är det mycket bättre i magen". När Emelie då påpekar att det tar ett tag innan den börjar verka så påstår han att det "var en snabbverkande".

Han har tydligen bajsat
2021-02-28, 23:31
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ortiz
Var tvungen att ta en paus efter att Judith blev godkänd. Tillbaka nu, och hon sitter och pysslar? Hon skulle ju till sjukhus och var påväg att dö? Vad hände!? Fyfan vad besviken jag är på henne. Från favorit till skit - HON SKA UT!

Hon är en av de jobbigaste av alla. Sorry to say
2021-02-28, 23:34
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Fyfan veckofinalen imorgon är en nagelbitare. Det kan sluta precis hursomhelst. Kanske tom kan vara så att Jesper lämnar frivilligt, förr eller senare tror jag att han gör det.

Eftersom det är gratis att rösta om man har Cmore så tror jag att man röstar lite mer sympatiskt än fall om att man hade behövt ringa in och betala en tio kronor. Därför tror jag att Kattis kommer att få stanna kvar samt att hon får en del taktikröster från alla som vill få ut Pedram.

Jag tror att denna röstningen har så mycket fokus på att antingen Kattis eller Pedram åker så att Jesper hamnar lite i skuggan och att därför glömmer folk att rösta på honom. Det scenariot går inte att utesluta.

Det är den uppfattningen som jag fått att antingen röstar man på Kattis så att Pedram åker ut eller så röstar man på Pedram så att han för stanna kvar. Inte ett knyst någonstans om Jesper. Kanske de som tittar lite mer casual på programmet röster på honom och då är det verkligen mellan Kattis och Pedram.

Nä som sagt en riktig nagelbitare, kan knappt hålla mig. Man vill att klockan slår 21:00 asap. Nu har man åkt på big brother beroende på riktigt. Bra säsong hittills.

Ja, det blir spännande imorgon.
Jag röstade på att rädda Kattis i ena appen och Jesper i andra.
Hur har du röstat?
Medlem
Citat:

absolut du kan ha rätt jag kan bara tala för hur minnesfest mådde efter att inmundigats harakirikirven
Bannlyst
Bögcensur
2021-02-28, 23:36
Medlem
Citat:
Ja, det blir spännande imorgon.
Jag röstade på att rädda Kattis i ena appen och Jesper i andra.
Hur har du röstat?
Jag röstade kvar Pedram, jag tror inte att Jesper stannar frivilligt i hundra dagar så det är för mig en onödig röst. Men det kanske han gör det vet man ju inte men han har sin Akilles häl dvs flickvän på utsidan som han saknar mycket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in