Citat:
Ursprungligen postat av
Ramenus
Jag har tagit elvanse 2 veckor ungefär. Kommer det vara flera dagars avtändningen eller hur kommer de blir? Kommer man få lida npgra dagar eller. Har socit hyffsat ändå. Sovit 10h per natt nu senaste 2 nätterna
Finns några tillskott du kan ta för att hjälpa litegran, l-tyrosin, dl-phenylalanine, kaffe.. men ja, när jag har missbrukat elvanse (typ 500-800mg under en helg) så har det tagit kanske 3-4 dagar tills jag fungerar någorlunda, kanske 1 vecka tills jag är normal, har du använt i 2 veckor räkna med 2veckor tills du blir dig själv igen, de första 3 dagarna kommer du inte göra mycket annat än att ligga i sängen/glo youtube, träna kan du fetglömma även om det vore bra om du orkade, men det kommer du inte palla. Efter 5 dagar kanske du börjar fungera lite som människa iaf
När du kliver av nu så kommer du förstå vilket tvåeggat svärd elvanse verkligen är, what comes up must come down. Var försiktigare i framtiden, tar endast elvanse nu om jag behöver få något viktigt uträttat på jobbet, kanske 40-50mg på en dag, sedan tar jag inget på minst 3 veckor
Det bästa är dock om du kan temporärt få tillgång till lite weed eller lite benzo under AT, det gör avtändningen rejält mycket mer "smooth" , dvs även om du kommer vara trött så kommer du kunna må bra, utan något sådant så kommer du vara trött och dessutom må piss