Du verkar vara en skön grabb och inbiten! Har du någon favorit?
Om det var final imorgon och du fick rösta på en som skulle vinna, vem hade du röstat på?
Han den nya killen"utan min mössa"verkar stelare än en staty,trodde han skulle komma in och pranka lite eller ragga,men nej jag sitter hellre under mitt träd och luktar på min mössa
Jag har på riktigt inte sett honom filmas sedan igår kväll i poolen. Sedan har jag inte följt hela dagen men han verkar vara sjukt tråkig. Dessutom är det oacceptabelt att ha på sig mössa på det sättet han har. Den måste vara så jädra äcklig dessutom.
Hata är ett starkt ord så det vill jag inte påstå, missade även hennes bråk inatt så det är inte det. Däremot stör det mig hur hon kan efter två veckor vara precis lika skitnödig och självupptagen.
Sedan är hon 30 bast och apar efter Tanja som att hon vore någon typ av idol, och ändrar hela sin personliget beroende på vem hon umgås med
Du verkar vara en skön grabb och inbiten! Har du någon favorit?
Om det var final imorgon och du fick rösta på en som skulle vinna, vem hade du röstat på?
Hata är ett starkt ord så det vill jag inte påstå, missade även hennes bråk inatt så det är inte det. Däremot stör det mig hur hon kan efter två veckor vara precis lika skitnödig och självupptagen.
Sedan är hon 30 bast och apar efter Tanja som att hon vore någon typ av idol, och ändrar hela sin personliget beroende på vem hon umgås med
Therese har knappt hängt med Tanja i huset. Det är mer Judith som följer efter Tanja var hon än går.