2021-02-28, 20:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Precis, hoppas någon kan ge henne råd för vi alla kan se att Pedram är obehagligt frusterad.

Det är väldigt svårt att bli avvisad, speciellt i TV. Det kände man ju själv när man försökte snacka med någon på krogen och bli så hårt avspisad att man känner sig värdelös. Men man tar det olika och han verkar ta det väldigt tungt.
2021-02-28, 20:13
Medlem
Lunatics avatar
Nardos och Joel har man inte sett mycket av idag. Skönt.
Vad fan har hänt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Nope, Peddor har inte spelat ut sin roll helt än! Ser hellre att Joel åker eller den nya kille, helvete vad tråkig.

Hejdå. Joel är bara full av kärlek. <3
- och nya killen kan man väl iaf ge en chans? Hur fan hade vilken normal människa som helst agerat? Jag känner att han beter sig väldigt normalt.
Men gillar man manipulativa, psykopatmuslimer så kan man ju tycka att Pedram känns vettig.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Är det bara jag eller har inte dc fokuserat enbart på Tanja, Judith osv hela dagen? Emelie Joel osv har ej fått ngn tid alls? och dessutom är ljudet av när man byter t deras rum?

BB censurerar när Joel, Emelie och Nardos är i samma rum och ska snacka.
2021-02-28, 20:15
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Han den nya killen"utan min mössa"verkar stelare än en staty,trodde han skulle komma in och pranka lite eller ragga,men nej jag sitter hellre under mitt träd och luktar på min mössa

Han sa igår att han mer är en lugn typ som har djupa konversationer.
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Efter att ha sett dagens avsnitt håller väl alla med om att Peddo ska ut?
Alltså han har ändå något. Han får gärna vara kvar mig mig. Judith ska ut, hejade på henne innan idag. VM i offerkofta gillar jag inte.
Medlem
Hoppas någon styr upp lite yakuzi vill få se lite mer av Kattis snaskpattar
2021-02-28, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL

fast det behöver inte innebära att du måste ha kondomen på skallen i 14 timmar i sträck
2021-02-28, 20:17
Medlem
BabyFFs avatar
Nu vet man vem Tess blir intresserad av..
Medlem
missismisters avatar
Alltså VARFÖR hänger directors cut kameran STÄNDIGT efter Tanja ? Bara jag som tänkt på det ??
Hon är FETT skön.. men det är liksom bara samma me henne... alltid glad o så, men liksom aldrig nåt nytt?

Kan de vara riggat att BB tänker göra att hon vinner?

Älskar T, men börjar bli uttjatat...
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Jag är också en lugn kille men söker man till BB måste man bjuda till för fasen.Hur fan kan man sitta och spela spel i timmar när det är kameror LIVE"bjud till annars kan man lika gärna gå nödutgången"
2021-02-28, 20:18
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Jag är också en lugn kille men söker man till BB måste man bjuda till för fasen.Hur fan kan man sitta och spela spel i timmar när det är kameror LIVE"bjud till annars kan man lika gärna gå nödutgången"

Håller faktiskt med...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in