2009-12-01, 04:56
Medlem
BigFatCones avatar
Calle. och WeedBenzoLove ligger farligt nära tillsägelse och dom inte skärper sig exakt nyss så kommer dom att komma. Skärpning!

Mvh,
Moderator
Citera
2009-12-01, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Lär dig hur du ska använda rätt ord vid rätt tillfälle. "Snorta" heter det - Jag snortar kola".
Du får skilja på att "gilla" och "göra affärer med".

Du läser inte alls vad jag skriver, va? Nu har du förvisso avslöjat dig helt och hållet att du själv tillhör den kulöra sorten, men man tycker, trots att du har bristande språkkunskaper i det svenska språket, att du borde snappat upp att jag skrev om kolats biotillgänglighet när det kommer till oral administration. Det stod klart och tydligt i min text.

Jag tänker inte sitta och gör det här till en "kukmätartråd" om vem som kan skaffa bäst kola. Jag ville bara påpeka att du är en amatör, inte jag alltså, när det kommer till kola. Förutom att du babblar en massa skit, och är otrevlig, så verkar du dessutom inte besitta någon som helst kunskap inom ämnet som vi diskuterar.

Och, jo, jag är väl medveten om att ni blattar knullar en hel del döttrar och mammor. Det är trots allt i stort sett enbart blattar som våldtar i Sverige.

Fortsätt gärna hitta på mer saker om hur kola fungerar, så jag kan rätta dig!

Visst får du fråga, men du kommer dessvärre inte få något svar. Angående mina kranar så är i stort sett alla vita. Vissa tillhör dock en mörkare europeisk sort.

Du verkar ha missuppfattat ordet parasit.

Jag förstår att du blir arg när någon med kunskap inom ämnet rättar dig.

Du tror verkligen att du är något? Försöka hävda sig på flashback. Tror du att du är cool då eller?

Du verkar besitta mycket kunskap.. sort/nyrikt slödder/enbart blattar som våldtar osv... du gör bort dig själv människa
Citera
2019-04-18, 16:31
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.

Full av skit? Hur då, menar du? En kille som varken kan stava korrekt eller bygga upp en normal mening, bör egentligen inte uttala sig alls.

Flashbacks bästa rad alla kategorier.

Vet inte varför en så gammal tråd dök upp bland Nya Inlägg, men vad innebär Amsterdamkuvert?
Citera
2019-04-21, 00:43
Medlem
LaLocas avatar
Amsterdamkuvert har jag aldrig fått eller hört talas om innan. Googlade lite men är fortfarande fundersam varför jag aldrig hört talas om det.

🧐
Citera
2021-02-28, 12:57
Medlem
Amsterdamkuvert är små papperskuvert avsett för pulver.
Citera
2021-02-28, 20:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelfyra
Amsterdamkuvert är små papperskuvert avsett för pulver.
No shit Sherlock 🎶😏
Citera
2021-03-09, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rillew29
No shit Sherlock 🎶😏

En riktig klassiker till horse back in the days..
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in