Citat:
Ursprungligen postat av utochin
Du är inte fan av blattar men sniffar ändå cola från blattar. Kebab äter du inte heller va? Stora mängder behövs ja om du sniffar skit din dumma åsna!!!!!!!!! sitt du o sniffa dina krossade treo och tro du är grym .....jävla amatör.... PS bli ett fan av blattar för dom tar över ditt land och knullar era döttrar och morsor
Lär dig hur du ska använda rätt ord vid rätt tillfälle. "Snorta" heter det - Jag snortar kola".
Du får skilja på att "gilla" och "göra affärer med".
Du läser inte alls vad jag skriver, va? Nu har du förvisso avslöjat dig helt och hållet att du själv tillhör den kulöra sorten, men man tycker, trots att du har bristande språkkunskaper i det svenska språket, att du borde snappat upp att jag skrev om kolats biotillgänglighet när det kommer till oral administration. Det stod klart och tydligt i min text.
Jag tänker inte sitta och gör det här till en "kukmätartråd" om vem som kan skaffa bäst kola. Jag ville bara påpeka att du är en amatör, inte jag alltså, när det kommer till kola. Förutom att du babblar en massa skit, och är otrevlig, så verkar du dessutom inte besitta någon som helst kunskap inom ämnet som vi diskuterar.
Och, jo, jag är väl medveten om att ni blattar knullar en hel del döttrar och mammor. Det är trots allt i stort sett enbart blattar som våldtar i Sverige.
Fortsätt gärna hitta på mer saker om hur kola fungerar, så jag kan rätta dig!
Citat:
Ursprungligen postat av WeedBenzoLove
Du skrev att har bra kontakt med dina "kranar" och du bor inte i Sverige sen får du tag på 80% rent Kokain och andvänder ordet blatte på ett kränkande sätt, får man fråga vart du bor med intresse av att förstå hur dina "blatte" kranar kunnat acceptera dig som någon typ av intelligent parasit? Mvh
Visst får du fråga, men du kommer dessvärre inte få något svar. Angående mina kranar så är i stort sett alla vita. Vissa tillhör dock en mörkare europeisk sort.
Du verkar ha missuppfattat ordet parasit.
Citat:
Ursprungligen postat av utochin
Han är den största mesen på flashback
Jag förstår att du blir arg när någon med kunskap inom ämnet rättar dig.