2009-11-25, 00:16
Medlem
likeithards avatar
Hela flex-grejen påminner mig om "stentjackshysterin" här omkring för några år sedan. Allt sk stentjack sades vara 98% rent, eller liknande, för det kunde ju inte vara bankat om det var hårt som krita..... Eller hur!
Citera
2009-11-25, 01:27
Medlem
ozcs avatar
flex, flakes, flipp, flapp. Antar att TS tjackat en gubbe, som han drar i sig under en kväll. lägg det i fickan, i påse, kuvert, folie whar evva. Det kommer med all säkerhet inte vara ngt större problem. Sen huruvida det håller kvalitet som skulle kunna fräta sönder en zip-påse är ju en annan story
Citera
2009-11-29, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrvision
så var det bra grejer, herr TS? Fick du det i bit eller pulver? En acetontvätt kanske?

Berätta mer!

Top notch! Du tar en line och du pallar inte ta en ny på en timme, det kan jag garantera
Citera
2009-11-29, 18:39
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utochin
Top notch! Du tar en line och du pallar inte ta en ny på en timme, det kan jag garantera

Haha. Du ljög om att du ens hade köpt något kola, va?

Som van brukare av kola med mycket god kvalitet, så vet jag att "en lina" (vad nu det egentligen innebär) inte håller i en timme.
När man börjat gotta sig ur kuvertet, så brukar inte ord som "jag pallar inte snorta mer" dyka upp. De gånger jag uttalar något liknande så är klockan 7 på morgonen och jag känner att det är dags för sömn.

Du är en sådan person som säger "jag tog en fet lina, sen blev jag fuckad och dansade hela natten", va?

För övrigt så finns det inget som heter "flex".
Citera
2009-11-29, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Haha. Du ljög om att du ens hade köpt något kola, va?

Som van brukare av kola med mycket god kvalitet, så vet jag att "en lina" (vad nu det egentligen innebär) inte håller i en timme.
När man börjat gotta sig ur kuvertet, så brukar inte ord som "jag pallar inte snorta mer" dyka upp. De gånger jag uttalar något liknande så är klockan 7 på morgonen och jag känner att det är dags för sömn.

Du är en sådan person som säger "jag tog en fet lina, sen blev jag fuckad och dansade hela natten", va?

För övrigt så finns det inget som heter "flex".

vad snackar du om din idiot? flex fläx flakes samma skit din dumma åsna.. är du avundsjuk eller.............och för att svara på ditt inlägg så blir du blåst varje gång du köper cola isåfall...ja vet inte vad du tar för linor men du verkar vara full av skit
Senast redigerad av utochin 2009-11-29 kl. 20:06.
Citera
2009-11-29, 20:21
Medlem
Royal-s avatar
Har du fixxat 10g koks men måste ändå testa om det är bra eller vad är detta om :S?
Citera
2009-11-29, 20:52
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
vad snackar du om din idiot? flex fläx flakes samma skit din dumma åsna.. är du avundsjuk eller.............och för att svara på ditt inlägg så blir du blåst varje gång du köper cola isåfall...ja vet inte vad du tar för linor men du verkar vara full av skit

Den enda som är en idiot här är uppenbarligen du. Hur tusan får du "flakes" till "flex" och "fläx"? Avundsjuk? På dig? Hehe, jag skulle inte tro det!
Med tanke på att jag har tillgång till runt 80% rent kola, alltså kola som folk i Sverige bara kan drömma om, så vet jag vad jag talar om. Jag bor alltså inte i Sverige, så nu vet du det också.

Full av skit? Hur då, menar du? En kille som varken kan stava korrekt eller bygga upp en normal mening, bör egentligen inte uttala sig alls. Blåst har jag aldrig blivit, då jag aldrig skulle tillåta att någon blåser mig. För övrigt har jag en mycket god relation till alla mina kranar.

Jag skulle påstå att jag tar rätt "normala" linor. Dock gillar jag lite större varianter också. Men att ta förstora, som en tuffing som du säkert gör, är enbart slöseri då slemhinnorna inte ens kan ta upp allt.

Att en lina skulle hålla en jämn harmoni i en hel timme, det kan vilken van (till och med en amatör) brukare som helst intyga att det inte stämmer.
Senast redigerad av Calle. 2009-11-29 kl. 20:56.
Citera
2009-11-29, 21:04
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Den enda som är en idiot här är uppenbarligen du. Hur tusan får du "flakes" till "flex" och "fläx"? Avundsjuk? På dig? Hehe, jag skulle inte tro det!
Med tanke på att jag har tillgång till runt 80% rent kola, alltså kola som folk i Sverige bara kan drömma om, så vet jag vad jag talar om. Jag bor alltså inte i Sverige, så nu vet du det också.

Full av skit? Hur då, menar du? En kille som varken kan stava korrekt eller bygga upp en normal mening, bör egentligen inte uttala sig alls. Blåst har jag aldrig blivit, då jag aldrig skulle tillåta att någon blåser mig. För övrigt har jag en mycket god relation till alla mina kranar.

Jag skulle påstå att jag tar rätt "normala" linor. Dock gillar jag lite större varianter också. Men att ta förstora, som en tuffing som du säkert gör, är enbart slöseri då slemhinnorna inte ens kan ta upp allt.

Att en lina skulle hålla en jämn harmoni i en hel timme, det kan vilken van (till och med en amatör) brukare som helst intyga att det inte stämmer.

Så sant som det är sagt.

TS du har tyvärr ingen aning vafan du babblar om i detta fallet.
Citera
2009-11-29, 23:39
Bannlyst
Citat:

det kan en amatör intyga? som sniffar treo haha! du vet ju inte vad du snackar om! då jag aldrig skulle tillåta att någon blåser mig? vem fan är du tony montana hahahahahhaa jävla fjant när slemhinnorna inte kan ta upp allt så sväljer du det din idiot...............ren avundsjuka...hatar såna som dig
Citera
2009-11-30, 01:56
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
det kan en amatör intyga? som sniffar treo haha! du vet ju inte vad du snackar om! då jag aldrig skulle tillåta att någon blåser mig? vem fan är du tony montana hahahahahhaa jävla fjant när slemhinnorna inte kan ta upp allt så sväljer du det din idiot...............ren avundsjuka...hatar såna som dig

Nej. Om någon är amatör så betyder det nödvändigtvis inte att man snortar dåligt kola. Många av mina vänner är amatörer när det kommer till kola, men ändå använder dom sig av finfina produkter.
Någon Tony Montana försöker jag inte efterlikna, då jag inte är något fan av varken blattar eller nyrikt slödder.

Nej igen. För det första så kommer väldigt mycket att fastna i nedren regionen av näsan samt näshåren. Därefter så kommer en del av det rinna ut med det droppande snoret, som bildas då och då.
Det du sväljer kommer knappast ge mycket effekt, då biotillgängligheten oralt är dålig. Det krävs rätt stora mängder om du ska få någon effekt. Vilket du inte får när du sväljer lite rester från en lina.

Sluta köra med "avundsjukskortet". Typiskt snarlikt argument som sossar, blattar och andra idioter tar till med när dom inte har något att komma med.
Senast redigerad av Calle. 2009-11-30 kl. 01:58.
Citera
2009-11-30, 02:02
Bannlyst
Citat:
Nej. Om någon är amatör så betyder det nödvändigtvis inte att man snortar dåligt kola. Många av mina vänner är amatörer när det kommer till kola, men ändå använder dom sig av finfina produkter.
Någon Tony Montana försöker jag inte efterlikna, då jag inte är något fan av varken blattar eller nyrikt slödder.

Nej igen. För det första så kommer väldigt mycket att fastna i nedren regionen av näsan samt näshåren. Därefter så kommer en del av det rinna ut med det droppande snoret, som bildas då och då.
Det du sväljer kommer knappast ge mycket effekt, då biotillgängligheten oralt är dålig. Det krävs rätt stora mängder om du ska få någon effekt. Vilket du inte får när du sväljer lite rester från en lina.

Sluta köra med "avundsjukskortet". Typiskt snarlikt argument som sossar, blattar och andra idioter tar till med när dom inte har något att komma med.

Du är inte fan av blattar men sniffar ändå cola från blattar. Kebab äter du inte heller va? Stora mängder behövs ja om du sniffar skit din dumma åsna!!!!!!!!! sitt du o sniffa dina krossade treo och tro du är grym .....jävla amatör.... PS bli ett fan av blattar för dom tar över ditt land och knullar era döttrar och morsor
Senast redigerad av utochin 2009-11-30 kl. 02:05.
Citera
2009-11-30, 02:52
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Du är inte fan av blattar men sniffar ändå cola från blattar. Kebab äter du inte heller va? Stora mängder behövs ja om du sniffar skit din dumma åsna!!!!!!!!! sitt du o sniffa dina krossade treo och tro du är grym .....jävla amatör.... PS bli ett fan av blattar för dom tar över ditt land och knullar era döttrar och morsor

Lär dig hur du ska använda rätt ord vid rätt tillfälle. "Snorta" heter det - Jag snortar kola".
Du får skilja på att "gilla" och "göra affärer med".

Du läser inte alls vad jag skriver, va? Nu har du förvisso avslöjat dig helt och hållet att du själv tillhör den kulöra sorten, men man tycker, trots att du har bristande språkkunskaper i det svenska språket, att du borde snappat upp att jag skrev om kolats biotillgänglighet när det kommer till oral administration. Det stod klart och tydligt i min text.

Jag tänker inte sitta och gör det här till en "kukmätartråd" om vem som kan skaffa bäst kola. Jag ville bara påpeka att du är en amatör, inte jag alltså, när det kommer till kola. Förutom att du babblar en massa skit, och är otrevlig, så verkar du dessutom inte besitta någon som helst kunskap inom ämnet som vi diskuterar.

Och, jo, jag är väl medveten om att ni blattar knullar en hel del döttrar och mammor. Det är trots allt i stort sett enbart blattar som våldtar i Sverige.

Fortsätt gärna hitta på mer saker om hur kola fungerar, så jag kan rätta dig!

Citat:
Ursprungligen postat av WeedBenzoLove
Du skrev att har bra kontakt med dina "kranar" och du bor inte i Sverige sen får du tag på 80% rent Kokain och andvänder ordet blatte på ett kränkande sätt, får man fråga vart du bor med intresse av att förstå hur dina "blatte" kranar kunnat acceptera dig som någon typ av intelligent parasit? Mvh

Visst får du fråga, men du kommer dessvärre inte få något svar. Angående mina kranar så är i stort sett alla vita. Vissa tillhör dock en mörkare europeisk sort.

Du verkar ha missuppfattat ordet parasit.

Citat:
Han är den största mesen på flashback

Jag förstår att du blir arg när någon med kunskap inom ämnet rättar dig.
Senast redigerad av Calle. 2009-11-30 kl. 02:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in