2021-02-28, 15:29
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det första man ser denna dag är att Tess fortsätter sin kampanj för att ragga upp den nye... Suck.

Fattar inte. Hon pratar med Adrian? De lär känna varandra? Var ser du raggningen just nu?
2021-02-28, 15:29
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Du kan uppenbarligen ingenting om interaktionen mellan män och kvinnor. Du måste se hennes kroppsspråk och hur hon beter sig. Orden är bara en försvarsmur för hennes verkliga känslor. Varför skulle hon ha legat och lyssnat utan öronproppar när Pedram och Tanja delade säng? Varför blev hon tokig när han var mallig över att ha hånglat och smekt Tanja på musen annars menar du?
Jag lyssnar mer än du gör vad Tess säger och hon har sagt redan nej jag vill inget med Pedram men det där har du svårt att ta in, Så lägger ned det med dig för du har svårt att förstå vad hon sagt åt Pedram om tror hon vill annat fast hon inte vill!
2021-02-28, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Lite WT varning på Tess familjeförhållanden ändå

ja det kan man säga
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jag hoppas pedram ryker.
Röstade kvar Jeppe, för jag såg många röstade Katti.

Fast det resonemanget är farligt. Många tänker så och Katti åker
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Äntligen Harakiri!!
Åh nej...är det bekräftat att de ska äta Harakirikorven? Hoppas verkligen inte det. Att de återigen skulle stötta det aset genom att göra reklam för hans undermåliga produkter och löjliga tävling i programmet skulle få mig att stänga av på en gång.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är pinsamt att läsa det du skriver. Man kan läsa mellan raderna att du tillhör den kultur där ett nej från en kvinna betyder fritt fram att spotta henne i gapet och bända upp käften. Det måste vara en svensk kvinna för de är horor för dig. En sopsäck som täcker ansikte och kroppen är din syster och skulle ändå komma nära henne hamnar du med cementskor i Nybroviken.
.
Jag är mer svensk än dig vännen. Förmodligen mer framgångsrik hos kvinnor ock med tanke på hur du skriver. Skulle jag ge mig på att gissa så är du en man, snart 40 år. Singel sedan 15 år. Dricker för mycket öl på den lokala pizzerian, har ett midjemått på 110cm och fläsktuttar. Du får inga matchningar på Tinder och så fort du försöker prata med en tjej så himlar hon med ögonen och säger "Nej tack"
2021-02-28, 15:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är pinsamt att läsa det du skriver. Man kan läsa mellan raderna att du tillhör den kultur där ett nej från en kvinna betyder fritt fram att spotta henne i gapet och bända upp käften. Det måste vara en svensk kvinna för de är horor för dig. En sopsäck som täcker ansikte och kroppen är din syster och skulle ändå komma nära henne hamnar du med cementskor i Nybroviken.
Han lyssnar inte på vad Tess sagt dvs hon vill inget med Pedram i huset eller utanför huset, Känns som att vissa har svårt ta till sig det Grodan....
2021-02-28, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jag lyssnar mer än du gör vad Tess säger och hon har sagt redan nej jag vill inget med Pedram men det där har du svårt att ta in, Så lägger ned det med dig för du har svårt att förstå vad hon sagt åt Pedram om tror hon vill annat fast hon inte vill!

Vi får se vem som har rätt. Men jag brukar inte ha fel. Mycket möjligt att jag kommer blir överbevisad men jag känner igen hennes personlighetstyp
2021-02-28, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Åh nej...är det bekräftat att de ska äta Harakirikorven? Hoppas verkligen inte det. Att de återigen skulle stötta det aset genom att göra reklam för hans undermåliga produkter och löjliga tävling i programmet skulle få mig att stänga av på en gång.

Yes! och 2 korvar leder väldigt stort, nu vill jag se den där macho liraren som han tror att han är
2021-02-28, 15:32
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastaCarbonara
Luis då? Tråkigaste och mest egna gubben i huset. Nästan varenda mening han säger är bara irriterande...
Nja, jag gillar honom och Simon tillsammans. De har ett genuint kompisförhållande.
Senast redigerad av Zingo2 2021-02-28 kl. 15:35.
2021-02-28, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93

Tänk att få in Helldog-Jesper i huset. Satan vilken underhållning. Tror till och med att någon skulle ledsna och strypa honom till slut
2021-02-28, 15:34
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Vad har hänt med röstningen?
Jag röstade igår och nu när jag loggade in fick jag rösta igen?!

Ja, jag märkte det igår redan. Undrar om det hänger på vem man röstat på? Lite konspiratoriskt tänkt så Jag kommer kolla appen flera gånger fram till måndag kväll så det inte händer igen. Jag röstade kvar Katti.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in