Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Jasså Grodan lever

Ja du var ett jäkla liv med Tess och Pedram såg det i efterhand och det forts på morgonen, Man undrar vad krävs för att Pedram ska förstå han har ingen chans på Tess hur än mycket han själv vill....
Pedram tror han är gudsgåva till kvinnan och att alla vill ha han känns som han har en skev kvinnosyn den grabben, Kommer bli en annan dynamik då han kommer åka i morgon från huset Pedram och det lär ta på hans uppblåsta ego!
Käre Putte, som vanligt alltid uppfriskande att se dig.
Du har alldeles rätt. Visst, Peddo har säkert en bra utbildning, det är därför det stör mig att han kör sin förortenstil och språk. Han kör hårt med det, utan anledning. Jag såg att någon hade gjort en kreditupplysning på honom och han tjänar riktigt grovt. Så förorten har han klistrat på sig själv och den attityden är precis det du beskriver.
Han behöver inte den men har nu hamnat i klistret och han måste fullfölja den. Tess är inte någon av mina favoriter men skall inte behöva tvingas till hans ständiga överklamp från hans sida. Han har gått över gränsen nu, även om Tess lite grann väljer att småtrigga honom.
När han är nykter utan Tess i närheten är han en okay kille bara han droppar tugget om orten, det kan han säker om han vill. Men nu har bitterheten helt tagit över och då kommer hans absolut sämsta sidor fram. Dessa sidor man har en bild av, av killarna från orten.