Citat:
Ursprungligen postat av
Lunatic
Pedram Kladdar runt med Tanja en natt.
Pedram blir mallig mot Tess.
Pedram har inte Tanja länge.
Nu vill han tillbaka till Tess. hehe
Du har en poäng här för efter att han spytt och skulle duscha kom Tanja dit och de hade en liten hångelsession. Problemet är att Tanja hånglar mycket på fyllan för att hon tycker att det är göj men Pedram är då säker på att han har hela inne. Ska bara duscha abouu sen blir det åka av men när han är klar ligger Tanja under köksbordet med Steph och Judith. Han försöker DRA ut henne därifrån några gånger men hon vill inte, till slut fattar kioskmongot att han är körd, det blir inget och går. Säkerligen kokande - jag iddes inte leta efter honom för att bekräfta det - och Tanja närmar sig inte ens sovrummet, hon lägger sig i soffan med Simon och Judith.
Pedram har alltså blivit förnedrad TVÅ gånger - som jag känner till - under kvällen (BB sa åt honom att sluta dricka och börja dricka vatten sen nobbar Tanja honom) så när Tess-diskussionen uppstår och ännu en förnedring seglar upp är det kört. Pedram MÅSTE save face till varje pris för han är på väg uuuut ur huset. Går inge vidare för någon av dem skulle jag säga men han kör alla "tekniker" mellanösterngrabbar kör för att förvirra och förnedra - minus våldet som garanterat kommit på utsidan när hans ögon svartnade.