2021-02-28, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Tragiskt. Man är ju luttrad av många år på Flashback så det orimliga hatet rör mig inte alls längre men det är inte ofta det spys hat på det här sättet över en i grunden helt oskyldig människa.

Oftast är det folk som begått grova brott eller liknande men här hatas det GROVT OCH INTENSIVT, långt över alla acceptabla gränser, på en helt oskyldig person som bara ville vara med i en dokusåpa och det är faktiskt lite obehagligt.

Finns ju inget som sticker i ögonen värre än en osvensk man som beter sig osvenskt och dessutom blir populär. Att han kommer bra överens med de andra deltagarna gör det ännu värre tydligen. Men jag håller med. Det har tagit extremt orimliga proportioner. Börja jämföra honom med styckmördare osv
Medlem
xrlpyts avatar
Fan vad gullig Steph är när hon skrattar så hon nästan kissar på sig.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
ja’ har knappt nå hår kvar under armere dä ä för ja’ epilerar, hårstråna’ sitter så glest vettu, jag är så schlapp och torr där nere för ja’ har fått så möcke kyk i alle möjlige storleker, ja’ tar allt me’ en klackspark ja’, sköja papegöja elle¿
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Grodan har inte varit inne på ett tag men såg festen och det påföljande efterspelet. Skrattade gott när Peddo, förnedringssexets fanbärare, fick en skön avhyvling av Tess. Tess var ingen favorit men fan vad den flickan kan. Cred till henne. Om de inte hade varit i huset hade vi fått bevittna en kort notis i tidningen om Tess begravning

Du menar när händelsen igår när Therese hela ”jag gillar inte Pedram på det sättet” fasad rämnade och blev uppenbar för varenda människa med ett uns av erfarenhet av umgänge med det motsatta könet? Herregud hur hon bönade och bad för lite uppmärksamhet från Pedram men det var en återvändsgränd och gjorde henne galen
2021-02-28, 14:40
Medlem
Lakkajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Det är ju så. "Snälla killar pussar inga flickor" heter ju ordspråket. Samma anledning som att mördare får enorma mängder kärleksbrev i fängelset. Kvinnor älskar "projekt" och ska alltid se det goda i folk. Bara kolla på varenda gängkriminell. Hur många av dem är inte fina killar som älskar att spela fotboll?
Ja, men dessa kvinnor som skriver kärleksförklaringar till okända mördare inne på kåken. Är det något att ha? Nej de är kvinnor med grova issues.
2021-02-28, 14:40
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av le-petit-liberal
Vem vill FB ha ut imorgon?
Jesper
2021-02-28, 14:41
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakkajen
Ja, men dessa kvinnor som skriver kärleksförklaringar till okända mördare inne på kåken. Är det något att ha? Nej de är kvinnor med grova issues.

Som alla andra kvinnor då alltså. Många kvinnor vet inte själva vad de vill ha, det är just därför de dras till skitstövlar väldigt många gånger.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Det blir ju så när ingen av dem vill svälja sin stolthet och erkänna att de egentligen är supersugna. Therese vet att hon kommer göra Simon ledsen samtidigt som hon tappar chansen att få en tam liten kille att friendzone'a och hålla på halster

Bara ge upp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakkajen

Många av dem är ju riktiga tio-poängare rent utseendemässigt. Men som du säger, personlighetsmässigt är det inte mycket att visa upp för släkt och vänner.
2021-02-28, 14:42
Medlem
Varför sitter alla i sovrummet?
2021-02-28, 14:42
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av le-petit-liberal
Vem vill FB ha ut imorgon?
Jag hoppas pedram ryker.
Röstade kvar Jeppe, för jag såg många röstade Katti.
2021-02-28, 14:43
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Pedram Kladdar runt med Tanja en natt.
Pedram blir mallig mot Tess.
Pedram har inte Tanja länge.
Nu vill han tillbaka till Tess. hehe

Du har en poäng här för efter att han spytt och skulle duscha kom Tanja dit och de hade en liten hångelsession. Problemet är att Tanja hånglar mycket på fyllan för att hon tycker att det är göj men Pedram är då säker på att han har hela inne. Ska bara duscha abouu sen blir det åka av men när han är klar ligger Tanja under köksbordet med Steph och Judith. Han försöker DRA ut henne därifrån några gånger men hon vill inte, till slut fattar kioskmongot att han är körd, det blir inget och går. Säkerligen kokande - jag iddes inte leta efter honom för att bekräfta det - och Tanja närmar sig inte ens sovrummet, hon lägger sig i soffan med Simon och Judith.

Pedram har alltså blivit förnedrad TVÅ gånger - som jag känner till - under kvällen (BB sa åt honom att sluta dricka och börja dricka vatten sen nobbar Tanja honom) så när Tess-diskussionen uppstår och ännu en förnedring seglar upp är det kört. Pedram MÅSTE save face till varje pris för han är på väg uuuut ur huset. Går inge vidare för någon av dem skulle jag säga men han kör alla "tekniker" mellanösterngrabbar kör för att förvirra och förnedra - minus våldet som garanterat kommit på utsidan när hans ögon svartnade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in