2021-02-28, 14:06
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
I vissa delar håller jag med dig men han var absolut aggressiv i vissa delar. Luis sa inte spontant utan Tess frågade Luis men fick inte svaret hon ville ha.

Sen glömde du det viktigaste, när Pedrams "Vill jag knulla så knullar jag och du kan inte göra något åt det" och andra liknande saker med samma slutkläm och sen säger "Ställ rätt fråga så får du svar". Vad menade han med det?

Jag håller med om att det är några hundar begravda i Danmark i deras relation men han tar till sin psykoblick för att försöka tysta henne och det suger!

Sen springer Pedram och är offerkofta vilket är sjukt patetiskt.

Jag håller på och läser ikapp så ni har säkert redan avhandlat det här men Ponne är riktigt skarp ibland, när han pratar med Tess i poolrummet idag på morgonen. Han ser den pöjken.

Ja det är väl sant? Om Pedram vill knulla Tanja så har väl inte Tess åsikt något med saken att göra han kommer knulla henne vilket som. Eller menar du att han måste få klartecken av Tess innan han får stoppa in den i Tanja?

Ni har inte kunnat hålla käften på hela veckan om hur hemskt det är att ingen ger en säng till
Stephanie och Simon för de ska minsann få knulla hur som helst vart som helst spelar ingen roll vem som försöker sova men den principen gäller alltså inte Pedram och Pedram/Tanja eller?
2021-02-28, 14:07
Medlem
Sotaren Joel
2021-02-28, 14:09
Medlem
xrlpyts avatar
Kors i taket, Adrian tog av sig mössan i säkert tio sekunder och blötte håret litegrann. Sen åkte den på igen..
2021-02-28, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Kors i taket, Adrian tog av sig mössan i säkert tio sekunder och blötte håret litegrann. Sen åkte den på igen..

vafan säger du
2021-02-28, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Ja det är väl sant? Om Pedram vill knulla Tanja så har väl inte Tess åsikt något med saken att göra han kommer knulla henne vilket som. Eller menar du att han måste få klartecken av Tess innan han får stoppa in den i Tanja?

Ni har inte kunnat hålla käften på hela veckan om hur hemskt det är att ingen ger en säng till
Stephanie och Simon för de ska minsann få knulla hur som helst vart som helst men det gäller alltså inte Pedram och Pedram/Tanja eller?
Alla hoppas väl på att Tanja och Pedram hoppar i säng? Om han blir kvar är det väl det bästa som kan hända så han får någon ny att tråna efter i en vecka. Det är ju trots allt rätt underhållande.
2021-02-28, 14:12
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Ja men hon ser ju inte klart haha

Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Det är väl precis vad jag gör? Jag diskuterar anledningar till det helt felaktiga och intensiva hatet mot Big Brother deltagaren Pedram på Flashback.
Håller med dig, även om Pedram inte är min favorit.
2021-02-28, 14:17
Medlem
Förra säsongen skulle alla bus:a sig till helt nya hudfärger. Vad tror ni blir trenden denna säsong bland deltagarna? Med tanke på hur det spårade ur förra så lär de väl inte få in samma mängder bus denna säsong 😂
2021-02-28, 14:18
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Det är helt uppenbart men alla här inne är så tända på Therese att de inte ser längre än hennes tuttar. Klart att hon blev ledsen när Pedram valde att mysa med Tanja istället. Det vet man ju själv att det är jobbigt att vara tvåa på bollen. Jag tycker hon borde hångla upp Pedram och gränsla honom för att få saken ur världen bara. Hon behöver få utlopp för sin frustration
Har svårt för Tess 'Jag är finare och bättre än alla' attityd och stroppiga stil.
Det drar ner henne långt på listan. Hon ser 'ok' ut, Rumpan är grym.
Men jag tycker Stephi är nr1 där inne, hennes personlighet.m.m och hon ser grymt bra ut.
Inte långt efter Stephi kommer Tanja.
Den som är mest underhållande är Tanja lång väg.

Jag har fortfarande inte fastnat för någon BB favorit eller vinnare än.
Men hoppas Stephi, Tanja, Simon, hänger kvar ett tag.
2021-02-28, 14:21
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Där bytta alla på Flashback till badrumskameran och insåg att dom blev trollade. Grattis!

Inte alls min mening.
2021-02-28, 14:22
Medlem
På riktigt, hur mycket jävla tändvätska hällde hon i? Var ju lätt mer än halva, vilken jävla idiot 😂 Hatar er människor som häller i så jävla mycket att skiten smakar tändvätska sen
2021-02-28, 14:23
Medlem
1754s avatar
Det måste vara ganska så dirty under det där trägolvet vid poolen med tanke på att dom klipper/rakar varandras hår över det området.
2021-02-28, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Det kan hon inte. Med tanke på att hon låg i Simons famn inatt vid soffan och även sa att hon skulle kunna med Pedram.

Tanka henne rejält med alkohol, så ska du nog få se på annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in