2021-02-28, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Hon sa det räcker nu som att det räcker med att vi tjafsar, saken är utagerad inte det räcker nu som i sluta våldta mig. Men återigen, man ser vad man vill se det visar du och många andra här inne tydligt.
Jag är ledsen, du ljuger.
2021-02-28, 13:55
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Är du här för att moralisera eller för att diskutera Big Brother?

Det är väl precis vad jag gör? Jag diskuterar anledningar till det helt felaktiga och intensiva hatet mot Big Brother deltagaren Pedram på Flashback.
2021-02-28, 13:56
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Stämmer Narnias påstående att hon är oskuld? någon som kan styrka hennes påstående? Känns väldigt tveksamt.

Hon har även påstått att hon är nykterist, fast hon hinkar alkhol i huset. Hon är inte oskuld.
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Stämmer Narnias påstående att hon är oskuld? någon som kan styrka hennes påstående? Känns väldigt tveksamt.

Vän till mig såg henne twerka på någon klubb i Stockholm innan pandemin slog ut. Vet inte vad man ska dra för slutsats av det men hon ser inte ut att vara så oskyldig som hon försöker utge sig för att vara. Jag personligen köper inte hennes snack och tror hon tappat den för ett bra tag sedan.
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Jag är ledsen, du ljuger.

Alrighty then
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Det är väl precis vad jag gör? Jag diskuterar anledningar till det helt felaktiga och intensiva hatet mot Big Brother deltagaren Pedram på Flashback.

Tycker du bidrar till tråden med rätt intressanta tankar. Fortsätt med det! Låt inte Tessans fanboys få stopp på dig
2021-02-28, 13:57
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Det känns som att något inte stämmer, men å andra sidan, varför påstå att man är oskuld om man inte är det? Alla hon legat med skulle ju kunna avslöja henne i så fall..
2021-02-28, 13:57
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Nu ska Therese duscha

naken eller i bikini?
2021-02-28, 13:59
Medlem
xrlpyts avatar
Ingen kommer direkt med något beröm för maten..
2021-02-28, 13:59
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
naken eller i bikini?

Där bytta alla på Flashback till badrumskameran och insåg att dom blev trollade. Grattis!
2021-02-28, 14:00
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Aggresiv var han ju verkligen inte speciellt inte i sovrummet. Han pratade mestadels med Simon när plötsligt Therese la någon kommentar om han o Tanja från tomma intet och han konfrontera henne helt korrekt med "varför igår av alla nätter så har du inte öronproppar när du haft det varje natt?"

*snip långt inlägg*

Edit: Judith säger nu att hon inte kunde sova igår pga Therese onödiga tjafs och ska ta ett snack med henne. Thereses dubbelmoral låtsas att det handlar om öronproppar och sömnbesvär men så förstörde hon andras sömn.

I vissa delar håller jag med dig men han var absolut aggressiv i vissa delar. Luis sa inte spontant utan Tess frågade Luis men fick inte svaret hon ville ha.

Sen glömde du det viktigaste, när Pedrams "Vill jag knulla så knullar jag och du kan inte göra något åt det" och andra liknande saker med samma slutkläm och sen säger "Ställ rätt fråga så får du svar". Vad menade han med det?

Jag håller med om att det är några hundar begravda i Danmark i deras relation men han tar till sin psykoblick för att försöka tysta henne och det suger!

Sen springer Pedram och är offerkofta vilket är sjukt patetiskt.

Jag håller på och läser ikapp så ni har säkert redan avhandlat det här men Ponne är riktigt skarp ibland, när han pratar med Tess i poolrummet idag på morgonen. Han ser den pöjken.
2021-02-28, 14:02
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Tycker du bidrar till tråden med rätt intressanta tankar. Fortsätt med det! Låt inte Tessans fanboys få stopp på dig

Nejdå jag är här för att stanna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in